tämän vai eilisen päivän sankari,sillä synttärithän oli eilen?ISOT ONNITTELUT TIMPALLE 50-vuotispäivän johdosta!
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 27
Vanhimmat
Sankari on hän, joka uskaltaa olla oma itsensä joka tilanteessa, eikä ole tuulten ja virtausten vietävissä. Sankari on hän, joka uskaltaa seistä uljaana pienen ihmisen tukena suurta maailmaa vastaan. Sankari on hän, joka pystyy tekemään mahdottomasta mahdollisen uskomalla omantuntonsa ääneen. Sankari on hän, joka ei parjaa toista sen uskonnon, poliittisen taustan tai sairauden vuoksi.
Ja eikös nämä kaikki täsmää tähän haapavetiseen kulttuuripersoonaan.
ONNEA TIMO !
Onnittelut TIMOLLE ja orkesterille. Oli todella mahtava konsertti, josta juuri tulin. Kun näillä palstoilla on kysytty, että onko HAAPAVEDELLÄ MUUTA KUIN IÄNIKUISTA POLITIIKKAA,niin puoli tuntia sitten päättynyt konsertti oli osoitus siitä, että Haapavedeltä löytyy mös kulttuurin saralta hyvää ja nautittavaa. Jätetään marinat ja nautitaan muusta kuin toisten mollaamisesta.
kuuluu syrjäytettäviin ?
minäkin ja konsertti oli tosiaan mahtava.
konsertti kulukis kokemattomalla, eli
yhen kuukauven kokemuksella?
rupsahtas varmasti.
opettajan valinnastakin on tullut politiikkaa. Poliitikot siitä asiasta ovat politiikan tehneet vaatimalla asiaa hallituksen käsittelyyn, eivät tämän palstan kirjoittajat. Täällä asia ei muita kiinnostaisikaan kuin yhtä yksinpuhelijaa.
aktiivisuutta.
Tulit valehelleeksi reilusti.
Taisi taivasossuus mennä ?
aktiivisuutta. Olen ihan samaa mieltä kuin aiemmin kirjoittanut näiden keskustelujen sisällöstä. Toivoisi muutakin kuin politiikkaa. TUntuu vaan että tässä kunnassa kaikesta tehdään politiikkaa ja sitä suolletaan täällä tuutin täydeltä. Ei täällä moni haluaisi édes lukea näistä asioista. Viimeaikainenkin aihe on nykyään politiikkaa, mutta tämän palstan kirjoittajat eivät ole siihen syyllisiä. Yksi on joka sitä jauhaa ja pitää asiaa poliittesella foorumilla. Muilla kiinnostaa vain se saavatko lapset hyvän opettajan tai suurella osalla asia ei kiinnosta yhtään.
syrjäyttämällä erinomainen opettaja saadaan moskaa tilalle.
Mooseskin jo muinoin homman hallitsi.
kohtaa tämä entinen opettaja oli erinomainen?kyllä on erinomaisuus kaukana tuommosesta yksinpuhujaperheestä!
koskee otsikkoa. Ei sitten niin mitenkään. Kuinka se voi olla niin vaikea pysyä asiassa - akateemisesti koulutetut ihmiset.
on ajoko akkas pihalle vaikka ootki akateemisesti koulutettu.
juttusi pökkelö.
onnistuneita aloituksia. Mutta aloitus ei kyllä liity millään lailla opettajien virkaanvalitsemiseen.
Jussilla nyt sattuu olemaan hieman erikoinen tapa ilmaista asioita. Ei niistä kukaan normaalisti ihteensä ota, mutta aikuisten ihmisten täytyy osata pysyä asiassa. Jos ei pysty keskustelemaan asiasta on silloin hiljaa.
Toivon kyllä, että Jussi poistat tämän aloituksen. Vaikka Timon kunniaksi.
poisteta.
Jussi on seleväjärkinen lestapomo !
sen jo kun ehdotinkin. Jos ei ehdottas poistoa, poistaisit sen jossain vaiheessa, mutta jos ehdotat, niin ei tietystikään. Oishan se minun pitänyt arvata - olenhan itsekin murrosikäisiä kasvattanut. Näin se menee.
eilisen päivän sankari, vaiko pelkästään antisankari?
vuoden sankari minä olen.
tämäkin,kun kerran vauhtiin pääsit!
eli toisten värkkejä tuhhoon?
Perkele..., painukaa suolle!
juttuja kun joutui niin ahtaalle niiden törkyjuttujensa kanssa.
pätkii jälleen kerran,sillä tuo KARHU-olut on tehnyt tehtävänsä.
muistamattomaksi ,solvasit törkeästi naisia.
mittään,mäen muista mitään.
Kyllä Timo on aikaa kestävä sankari! Hän on tehnyt uskomatonta työtä Haapavedellä! Hän on tällaiselle paikalle mahtavampi henkilö, kuin tämä paikka ikinä varmaankaan tarvitsisi, mutta silti Timo viihtyy täällä! Se on jo varmasti yksi hyvä osoitus Haapaveden valovoimaisuudesta. Kiitos suuri ja kaunis Timolle kaikesta työstä! Siitä on paha mennä pistämään kenekään paremmaksi... :)
Ja kiitos Jussille hyvästä aloituksesta, tätä ei varmasti tarvitse poistaa!
Kilpeläisen Martti pisti paremmaksi puhallinmusiikin
saralla,mutta Timo on nyt tehnyt sen omalla sarallaan ja toivon että tuo homma jatkuisi vielä pitkään.Ja tätä aloitusta ei tulla poistamaan,vaikka
jokut ovat vieneet keskustelun sivuraiteille.