Mihin kuntoon te ootte päässeet?
Itse pääsen nyt kävelemään keppien kanssa pieniä matkoja. Toinen käsi ei juur toimi. Tunto on huono joka paikassa.
Pystyn aktiin vaimoni kanssa, mutta en oikein saa orgasmia, eikä tuu spermaakaan. Mitehän tota vois parantaa?
Neliraajahalvaus
12
9857
Vastaukset
tehtävähän on pitää rouva tyytyväisenä, itsestään ei niin väliä :)
- uskaltaa vastata
muut kuin aina kaunis ja rohkea kanosmn :)?
- Ukkeli
Mulla meni yl kymmenen vuotta,että pääsin jjaloille.
Akka tykkää ettö siisimpää.
jos lapsia tahotte ne ottaa iemenset pusseista.- muuttuu..
Juu, tänä päivänä tuskin on syytä surra sitä, että lapsettomaksi jäisi. Aina löytyy joku ratkaisu näihinkin asioihin. :) Hyvää syksyn alkua ja iloista mieltä!
- Motskari kaatui
Eipä tässä mikään millenkän tunnu.Vaikka rouva niin valehteleekin.
En jaksa muijaa se on niin toiveikas...
Siemenet ja siemenet...........
Ottakoon muilta.- toivoasi
Hei mies, nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydyt!
Pahemminkin voisi olla. Rouvasti rakastaa sinua, halvaantumisen jälkeenkin. Ihan varmasti!Etkö itse ole yhtään toiveikas? - ei seksi voi ratkaista
Ja sitä paitsi seksi on kuitenkin vain osa suhdetta! Siihen mahtuu paljon muutakin ihania juttuja.
- tetra-ukko
Minä painin vuosi sitten samojen tunteiden kanssa.
Otappa yhteyttä lääkäriasema mies.
Nyt pikkuvelikin pelittää ja kevyt kermaa tulee enemmän kuin nuorena miehenä.
Kyllä elämänlaatu parani ;)
Vois vaikk tallinnaan lähteä ;)
Terv, tetra-ukko vm. 65
- niin tärkeä,
naiset kaipaa kauniita sanoja, kainaloa ja romantiikkaa usein enemmän kuin sitä itseään.
Miten muuten muiden parisuhteiden on käynyt kun toinen on vammautunut, ei varmaan ole ollut helppo juttu kenenkään suhteille? Minä vammauduin niin nuorena että mulla on parisuhteista kokemusta vain vammaisena.- hyvä että asioista puhutaan...
(Olettaisin että olet jo kokeillut vibraattoria, mutta jos et niin suosittelen.)
Seksi on todellakin vain osa suhdetta, vaikkakin hyvin tärkeä osa. Seksihän on niin paljon muutakin kuin suuria erektioita ja laukeamisia. Eläessäni neliraaja halvaantuneen miehen kanssa olen harrastanut elämäni parasta seksiä (itsekin olen liikunta rajotteinen). Mieheni ei pysty laukeamaan normaalisti (vain vibraattorin avulla) eikä koe sitä useinkaan välttämättömäksi. Mielestäni ratkaisevassa asemassa ovat oman ja toisen kehon hyväksyminen ja kunnioittaminen, heittäytyminen ja jopa huumori. Kovien suorituspaineiden alla tulee kenelle tahansa (terveillekin) stressiä koko hommasta ja se ei varmasti edesauta tyydyttävään tulokseen (mikä ikinä se onkin) päätymistä. Kaikkiea parasta teille!
- Motskari pystyssä
Mielessä on käynyt, että joku päivä sen pyörän on pakko lähteä käsistä. Samassa veneessä tavallaan ollaan. Mä en kuitenkaan tetrajengissä pärjäis.
- rontti
Motskari pystyssä...?? Saanen pyytää, mitä tolla tarkoitit. Miksi et pärjäisi?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847