Olen tutustunut noin viikko sitten yhteen kibvaan tyttöön netin kautta ja siitä sähköpostin välityksellä. Sovittiin tapaaminen lauantaiksi kello 14.00 keskustassa. Ajattelimme kävellä ja puhua kaikesta! Mitä kannattaa kertoa ja miten muutenkin olla? Ei ole aikaisempia kokemuksia ensitapaamisesta!! Miten vois edistää asian niin, että tyttö kiinnostuisi minusta ja mahdollisesti jatakais jatkoseurustelua?
Kiitos vinkeist!!
Vinkkejä ekaan tapaamiseen tytön kanssa!
25
15599
Vastaukset
- heikkuliini
mulla ihan sama juttu, paitti että tavattiin kyl ihan oikeessa elämässä tai jotain :D
sun kannattaa puhua PALJON, hopottää ihan hassuja vaikka mielummin kun olla hiljaa. älä anna tytön alottaa _aina_ keskusteluja. ja jos tyttö on ujo, niin melkein sun kannattas vaan puhua ja kysellä siltä jotain. ujot oppii tavallaan luottaan helpommin siihen kaveriin, jos se puhuu paljon, niin sitten se luultavasti alkaa itekkin puhua ja rohkastua. suudella ei ehkä kannata ekoilla treffeillä. toi no kyllä ehkä voi, jos tulee sellanen hyvä hetki, sen huomaa sitten :D
mut onnea nyt sulle, ja muista, puhu paljon!!- Robbie 16
Hän onkin ujo...että täytyy sitten puhua paljon sille...Tää on jännittävää :)
- Leikkuri.....
Ei kannata antaa tytölle liian tylsää vaikutelmaa, älä kuitenkaan pelleile koko ajan. Ja jos kävelylle ootte menossa, niin ei kannata kauheeta vauhtia painaa :D Vaikka sallaista hidasta lönkyttelyä, että pystyy puhumaan ihan rauhassa. Ja en tie minkälainen sää siellä on, mut jos kauheen kuuma niin ei kannata auringon paahteessa kävellä. Menkää vaikka johonkin varjosaan ja viileeseen paikkaan istuumaan. Muutenkin kun hikoilee siinä kun on niin jännittynyt, niin eihän sitä kannata pahentaa olemalla auringossa!
- Robbie 16
Eli mistä tykkäätte puhua ja mistä ette. Millaiset vaatteet pistän? Miten muilla pojilla/tytöillä ensitreffit olivat sujuneet?
Kiitoksia paljon!- pienityttövain
Tää ei varmaan paljon auta, mutta siis ihan kaikki aiheet käy. No oikei ei ihan kaikki, esim. eläimistä ei kukaan jaksa puhua. Puhu ihan samoja asioita kuin kelle tahansa, kavereille tai perheelle ym.
Laita ihan tavalliset vaatteet mitä muutenkin pidät päällä! Pojat näyttää hermoilevan aika usein näistä vaatteista :D Tytöt yleensä tuntuu laittavan sellaset vaatteet mitä aina pitää. Esim pissis pitää aina samoja kuteita, tai jos on gootti niin se saattaa näyttää, että olis pukeutunut vähän enemmänkin treffejä varten, vaikka oikeasti kulkee niissä vaatteissa ihan kotonakin. Joten älä siis luule, että tyttö olis pukeutunut vain sua varten, me tykätään olla hienoissa vaatteista muutenkin, ei me niitä poikien takia pidetä päällä.
Mun ensitreffeistä on jo aikaa parisen vuotta. Kyllä ne ihan hyvin tais mennä, minä olin aika ujo aikoinaan yläasteella.. Se poika oli puhelias, joten se helpotti tilannetta.
Sitten kun treffit on ohi niin voisit vaikka sanoa sille, että olis kiva nähdä uudestaankin tai ''mä tekstailen'' ym. - Robbie 16
pienityttövain kirjoitti:
Tää ei varmaan paljon auta, mutta siis ihan kaikki aiheet käy. No oikei ei ihan kaikki, esim. eläimistä ei kukaan jaksa puhua. Puhu ihan samoja asioita kuin kelle tahansa, kavereille tai perheelle ym.
Laita ihan tavalliset vaatteet mitä muutenkin pidät päällä! Pojat näyttää hermoilevan aika usein näistä vaatteista :D Tytöt yleensä tuntuu laittavan sellaset vaatteet mitä aina pitää. Esim pissis pitää aina samoja kuteita, tai jos on gootti niin se saattaa näyttää, että olis pukeutunut vähän enemmänkin treffejä varten, vaikka oikeasti kulkee niissä vaatteissa ihan kotonakin. Joten älä siis luule, että tyttö olis pukeutunut vain sua varten, me tykätään olla hienoissa vaatteista muutenkin, ei me niitä poikien takia pidetä päällä.
Mun ensitreffeistä on jo aikaa parisen vuotta. Kyllä ne ihan hyvin tais mennä, minä olin aika ujo aikoinaan yläasteella.. Se poika oli puhelias, joten se helpotti tilannetta.
Sitten kun treffit on ohi niin voisit vaikka sanoa sille, että olis kiva nähdä uudestaankin tai ''mä tekstailen'' ym.Tuota pitääkin sanoa mesessä treffien jälkeen, että olisi kivaa nähdä uudestaankin... :)
Luuletkko, että näillä eväillä onnistun? - tulla
Robbie 16 kirjoitti:
Tuota pitääkin sanoa mesessä treffien jälkeen, että olisi kivaa nähdä uudestaankin... :)
Luuletkko, että näillä eväillä onnistun?vinkit liian myöhään, mutta., ..on hyvä, jos keksit puheenaiheita.., mutta huomioithan myös tytön, jos hänellä on jotain sanottavaa, ettet koko aikaa ole itse äänessä. ..ja jutellahan voi mistä vaan..; kavereista, perheistä, harrastuksista, matkustelusta, koulusta.., suunnitelmista koulun jälkeen.., jne. vaatteista on turha stressata, kun ette kerran minnekkään viiden tähden ravintolaan ole menossa. normaalit, siistit ja mukavat (!!!) vaatteet. ..Kävelyn lomassa voisitte käydä vaikka jäätelöllä tai limpparilla.., (varsinkin, jos on lämmin päivä.) ja jos vaan mahdollista niin voisit tarjota tytölle. muhun se ainakin tekis vaikutuksen! :) onnea treffeille!! parhaiten selviää olemalla oma ihana itsensä!! ..Niin, ja juu, tosiaan., kun treffit alkaa lähestymään loppuaan niin muista kertoa tytölle, että oli mukava tavata ja höpötellä ihan kasvotusten ja että olis kiva nähdä uudestaankin. ..ehkä leffan merkeissä.., tai jotain.. Oon silti sitä mielt', että jos kemiat yhtään osuu yksiin niin homma hoituu alkukankeuden jälkeen ihan itsestään! :)
- Damodar
Hhmmm.... maailman tavallisin pulma varmaan.
Paras vinkki on se, että teet tytölle kysymyksiä.
Tytöt, kuten varmasti pojatkin pitävät siitä että joku on kiinnostunut, eli kysele tytöltä ihan tavallisia asioita... EHDOTTOMASTI EI mitään ihme tivaamista tai väkinäisyyttä. Toisaalta jos olet kiinnostunut (kai olet?) sen ei pitäisi olla ongelma.
Älä esitä mitään. Siitä näkee helposti... ei nyt läpi, mutta että se on keinotekoista.
Kaikenkaikkiaan, kohtele häntä kuin hyvää ystävää, sillä pääsee pitkälle... ja mieti kenties mikä itsestäsi olisi hänen sijassaan mukavaa.
Eipä siinä sen kummempia... Paljon onnea sunnuntaille =)- Robbie 16
Nyt ainakin onnsituu! Näillä ohjeílla..kiitos muuten kaikille vastaajille, oli iso apu!
- sitten
Robbie 16 kirjoitti:
Nyt ainakin onnsituu! Näillä ohjeílla..kiitos muuten kaikille vastaajille, oli iso apu!
Kerro sitten treffien jälkeen tänne miten treffit meni. :)
- Tyttö oli söpö
sitten kirjoitti:
Kerro sitten treffien jälkeen tänne miten treffit meni. :)
pidän nyt siitä enemmän kuin koskaan... Jätskille vein ja hän kiitti siitä....
- meni
Tyttö oli söpö kirjoitti:
pidän nyt siitä enemmän kuin koskaan... Jätskille vein ja hän kiitti siitä....
joskus hyvin "treffit", ainakin omasta mielestäni. Tytöstä vaan ei sen jälkeen enää kuulunut mitään =) Toivottavasti sulla kävi vähä paremmin...
- vanha gubbe
Ei kannata sitten hirveesti kehuskella itseään ja puhua tietokoneista/autoista/urheilusta, ellei tyttö itse ota aiheita esille.
Ei myöskään kannata ehdottaa esim. tällaista "mennäänkö joenrantaan kivittämään joutsenia."
Älä kiroile.
Älä kaiva nenää.
Älä yritä tehdä vaikutusta tyttöön ryökäisemällä. Se tekee kyllä kavereihin vaikutuksen mutta ei tyttöihin.
Jos ja kun se suutelutilanne tulee (sen tosiaankin huomaa niinkuin joku jo mainittikin) se kannattaa käyttää. Se nimittäin on todella upea hetki ja voin sanoa että näin 27 vuotiaana muistan vielä elämäni jokaisen tyttöystävän kohdalta tämän ensisuuteluhetken.
Mitä pirua mäkin tänne kirjotan. AIniin olen krapulassa. - Nti..
Kysele tytöstä äläkä selitä vain omia asioitasi. :) Eiköhän se tuolla kiinnostu jos on kiinnostuakseen. :)
- Mikko0o
Jos on tuntenut tytön jo jonkin aikaa ja treffeillä on hauskaa, voiko ehdottaa seurustelua? Ei kuitenkaan "alax oleen" -tyylillä..
- rabdomm
Mites sit sanotaan?
- ......
rabdomm kirjoitti:
Mites sit sanotaan?
näitä ikivanhoja ketjuja pitää aina nostaa?! Etenkään jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.
- APUA NOPEESTI!!!!!!!
Oon tyttö ja mun pitäis huomenna tavata sellanen tyttö jonka kanssa en oo ikinä jutellut. Tai siis se muutti eri paikkakunnalta tänne ja tuli mun kassa samalle luokalle seiskalle. Tavattiin mopoillassa. Annoin puhelin numeroni ja lupasin olla hänen kanssaan kesällä. Huomenna me mentäis sitten uimaan ja jätskille! Mut mistä puhun, olen itsekkin aika ujo mutta netissä saan asiani helpommin sanotuksi!? Mitä teen??
- suloinenkosto
ujohkot pojat, usean kaltaisenne kanssa "värkänneenä" voin kertoa, että hiljaisuus on kaikista hermostuttavinta "treffitilanteissa", vaikka olenkin tosi puhelias tyttö.. Se vaan on nyt niin, että hiljaisuus tuo kiusaantuneisuuden tunteen hetkessä huoneeseen.. Toinen, lähinnä minun mielestäni mukava lisä treffeihin on se, ettei kannata käyttää niitä kaikista ilmeisimpiä "venytys ja haukotus" tyylisiä tekniikoita, sillä ne saa vaan tytön huutamaan pään sisällä WHYYYYYYYY.. ____--___-
Ja ainakin minun kohdalla pojat ovat olleet myös aloituskyvyttömiä, meinaan just näiden pussailujen jne cuddling suhteen.. tyttö kyllä työntää sut varsin äkkiä pois jos ei tykkää lähentelystäsi.. jos aina joutuu olemaan se puhumisen/kiehnäyksen aloittaja, alkaa aina miettimään, onko toinen kympillä mukana suhteessa.. - Flipannu setä
Jos ei natsaa, niin kokeile nuorempia ne on helpompia =) Kohtelet sitä kuin kukkaa kämmenellä ia esittelet itsesi vanhemmille sanot että rakastat heidän tytärtään ja käyttäydyt asiallisesti keskustellessasi. =)
- 14 tyttö
moi robbie 16. Ite oon vast 14 joten en oo varma et mist sun ikäset tytöt tykkää mut mun mielest sun kannattaa olla mahollisimman oma ittes. jos vedät jonkun soun käyntii nii saatat vahingos nolata ittes. tyttö aistii kyl heti jos poika on hämillään tai kiusaantunu. sitä paitsi jos alat näyttelee nii sit sun pitäis näytellä sitä samaa roolia aina ku oot sen kaa. ja jos tyttö on ujo nii ei kannata ainakaa painostaa häntä vastaamaan sellasiin kysymyksiin jotka voi tuntua kiusallisilta. pukeutumisesta sanon vielä sen että kannaattaa laittaa siistit, mutta normaalt vaatteet. eli vielä nopea tiiviste: ole oma itsesi, juttele mukavia,ole itsevarma ja rohkaiseva, mutta älä ahdista tyttöä nurkkaan. lopuksi kannattaa pyytää tytön numeroa, ja sanoa haluavasi tavata uudestaan. suitten voit illalla ennen nukkumaan menoa lähettää vaikka: viihdyin seurassasi : D
- Uudelleensyntynyt!
Olen 17v poika ja pyysin jo yhtä tyttöä treffeille. Ongelmana on vain mitä keksin treffeille... Katos kun en tunne sen kaupungin paikkoja ja meillä on treffit kaupungissa jota en tunne. Ajattelin kävelyä, jäätelöt syötäis (meikä tarjoo) ja mentäis johonkin mukavaan ja rauhalliseen paikkaan, auringonlaskukaan ei ois pahitteeks. Mutta en tiiä mihin mennä... Joten kannattaako kysyä tytöltä että mihin mennään vai ehottaa kävelyä tietämättä mihin on menossa? Ja kannattaako kertoa ennen treffejä mitä tehdään? Jos sais nopian vastauksen niin olis paras! Kiitos etukäteen!
- novittuentiiä
Paras neuvo on, että et esitä, vaan olet oma itsesi. Huomaavainen ja sosiaalinen kannattaa olla.
- Eyte
Tyttöystävä on hiljainen puhelimessa eikä puhu paljon mitään ja minun pitäisi puhua... en tiedä mitä puhua enkä saa häntä puhumaan..?? Missä vika?!? jotakin konsteja tyttöystävän piristämiseen?
- jor3
Moi olen kiinostunut yhdestä meidän luokalta olevasta tyttöstä mutta en tiedä mitä tehdä.autakaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829