homeopaattisilla aineilla?? ja kuinka kauan olette joutuneet käyttämään?
tupakoinnin lopettaminen
4
866
Vastaukset
- puoli vuotta sitten lopettanut
Lue kirja Carr: Vihdoinkin vapaa tupakasta
Se auttaa ymmärtämään ja lopettamaan- Niiner
Mielenkiintoinen, hauska kirja, mutta ei kyllä auttanut pätkääkään lopettamisessa. Toiset onnistuu, toiset ei. Minä kuulun niihin heikkoihin.
- lopettanut
Niiner kirjoitti:
Mielenkiintoinen, hauska kirja, mutta ei kyllä auttanut pätkääkään lopettamisessa. Toiset onnistuu, toiset ei. Minä kuulun niihin heikkoihin.
Et ole selvästikään sisäistänyt lukemaasi. Allen Carr nimittäin kertoo kirjassaan, monessakin kohtaa, että tupakointi ei ole osoitus luonteen heikkoudesta.
- vastaukseen
Kaikki Anonyymit alkoholistit, itseapuoppaat, vaihtoehtolääkitys jne. ovat vain keinoja väistää sitä lopullista totuutta, että kun jostain on vain luovuttava niin se on tehtävä itse. Kaikki askeleet mitkä otat ovat vain sivulle. Eteen on mentävä omin voimin. Se on se Buddhalainen portiton portti ja tuskainen on se joka jää siihen portille seisomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086