Tyhmä kysyy! Minulla on lainassa tallentava DVD kovalevyllä, SAMSUNG DVD-HR720. Kovalevyllä on projekti joka pitäisi siirtää tietokoneelle. Miten onnistuu? Mitä johtoja tarvitsen? Tietokoneessa ei ole TV-Korttia.
DVD-soittimen kovalevyllä oleva tiedosto on koottu VHS-nauhoista ja on luultavasti niin iso ettei saada poltettua sitä suoraan DVD:lle ja se vaatisi vielä vähän editointiakin.
DVD:ltä Tietokoneelle
3
936
Vastaukset
Polta se levylle ja kuljeta levy tietokoneelle. Näin simppeliä. Jos se on liian iso, niin pilko se osiin. Katso voiko laite puristaa materiaalin uudestaan polton yhteydessä.
Miksi ihmeessä yleensä teit tuollaisen manmmuttikoosteen?- kipe
Näin oli tarkoitus tehdä, mutta DVD ei suostu oikein toimimaan (tai en osaa käyttää)
Ilmoittelee joka polttokerralla tiedoston eri kokoiseksi ja kun aloitan polton se loppuu 41% kohdalle. DVD ilmoittaa, että poltto suoritettu onnistuneesti, vaikka on todellisuudessa polttanut vain sen 41% ja sen tiedoston koko on n. 220 megaa!
Ohjekirja on ollut kovassa käytössä, mutta en tajua... kipe kirjoitti:
Näin oli tarkoitus tehdä, mutta DVD ei suostu oikein toimimaan (tai en osaa käyttää)
Ilmoittelee joka polttokerralla tiedoston eri kokoiseksi ja kun aloitan polton se loppuu 41% kohdalle. DVD ilmoittaa, että poltto suoritettu onnistuneesti, vaikka on todellisuudessa polttanut vain sen 41% ja sen tiedoston koko on n. 220 megaa!
Ohjekirja on ollut kovassa käytössä, mutta en tajua...Jos 220 megaa on 41 % eihän tuo edes ala lähestyä DVD:n kapasiteettia. Kokeile eri tyyppisiä levyjä. Voi olla myös, että tiedosto on korruptoitunut.
Olisi muuten hyvä kertoa kerralla kaikki relevantti tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402