Olisko ruskaretkelle lähtijöitä 15.9 leville.Erä oppaita olis tarjolla 10 kpl .Luotettavat oppaat tarjoavat unohtumattoman retken ,mihin mökkiin ikinä haluatkaan.Naiset ottakaa oppaisiin yhteyttä niin pidetään opastetut mökki kierrokset asiakkaan lukuun.Syys terveisin 10 kpl eräoppaita(nähdään levillä )
Syys retki
6
1388
Vastaukset
- vai mistä kiikastaa
vastaako se 10 kpl yhtä normaali kokoista?
Leville? Onkos se sama paikka jossa käydään laskettelemassa? nenä on yleensä palanu siellä : /
t. blondi ;D- syys retki
sama paikka taitaa olla missä nenät punoittavat
- urk.
Eli naisten pitäisi 10 ventovieraan himohiiren kanssa lähteä jonnekin hornan kuuseen? Eipä kuulosta järin fiksulta, tai houkuttelevalta.
- seikkailijatar
...olennetko mie vai nainen,mutta jos mies saisi kymmenen naista,se olisi yhtä juhlaa...
Jos nainen sais kymmenen miestä niin se olis huoruutta....
Mie olen ollu niinkauan ilman et voisin jopa harkita....
Millos työ jätkät lähittekään reissuun.....??? - samjoilija
seikkailijatar kirjoitti:
...olennetko mie vai nainen,mutta jos mies saisi kymmenen naista,se olisi yhtä juhlaa...
Jos nainen sais kymmenen miestä niin se olis huoruutta....
Mie olen ollu niinkauan ilman et voisin jopa harkita....
Millos työ jätkät lähittekään reissuun.....???15.9 ölis aikomus lähtee SAMMOILELEMAAN leville rinkat kohta viritettynä ja camel buutsit sisään kävelty
- Camel Boots
samjoilija kirjoitti:
15.9 ölis aikomus lähtee SAMMOILELEMAAN leville rinkat kohta viritettynä ja camel buutsit sisään kävelty
..miehille jotka laukeavat ennen aikojaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328