Löytyykö kyseistä yhdistelmä laitetta Suomen markkinoilta, siis: Digiviritin/kovalevy/tallentava DVD??
Digiviritin/kovalevy/tallentava DVD
11
16529
Vastaukset
- putkinotko
...pikkuhiljaa alkaa markkioilta löytyä. Seuraa mainoksia !
- merkki löytyy
Tuollaisia on ainakin jo myynnissä:
Lg Dbrh198 Lg Dbrh190
Samsung DVD-SH830
VISION VDT7070
Pioneer DVR-540HX-S
Philips DVDR7250H
Huono puoli noissa on, että Ylen tekstitysten toiminta on vähän heikkoa ja hinta n.600€
Kohta tulossa:
Panasonic DMR-EX95VEGS
Medion (sama kuin tuo Vision ??)- 123
http://nordic.lge.com/fi/proddivergent.do?categoryId=0308&modelCategoryId=&parentId=03
LG on menestynyt hyvin alan testeissä ja ainakin
omat kokemukset ko.merkistä ovat hyviä.
Tuosta Dbrh198 mallista löytyy myös tuo HDMI-liitäntä, joka parantaa myös hieman dvd kuvan laatua.
Pitääkö tuo tekstitys juttu todellakin paikkansa? - paikkansa
123 kirjoitti:
http://nordic.lge.com/fi/proddivergent.do?categoryId=0308&modelCategoryId=&parentId=03
LG on menestynyt hyvin alan testeissä ja ainakin
omat kokemukset ko.merkistä ovat hyviä.
Tuosta Dbrh198 mallista löytyy myös tuo HDMI-liitäntä, joka parantaa myös hieman dvd kuvan laatua.
Pitääkö tuo tekstitys juttu todellakin paikkansa?Tekstitys ei toimi. Päivitys on kuulemma tulossa tai oikeastaan piti jo tulla, mutta ei vaan kuulu, viimeisin arvio on 6 viikon päästä :(
- LadyFantasy
Pioneer dvr-540hx-s:llä ylen teksitykset toimivat moitteetta. Mutta puutteitakin on, mm. hdmi puuttuu jne.
- digiTV jäbä
paikkansa kirjoitti:
Tekstitys ei toimi. Päivitys on kuulemma tulossa tai oikeastaan piti jo tulla, mutta ei vaan kuulu, viimeisin arvio on 6 viikon päästä :(
Tieto tuolta:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?p=751665#post751665 - onko tekniikka jäljessä tar...
Tietääkö kukaan löytyykö kovalevy/dvd/digiboxiversioita joka sopii kaapeliverkkoon ja mielellään hdmi liitännällä?
- jurppii
LadyFantasy kirjoitti:
Pioneer dvr-540hx-s:llä ylen teksitykset toimivat moitteetta. Mutta puutteitakin on, mm. hdmi puuttuu jne.
puuttuuko kaikilta ca-moduuli, eli onko se lisälaite joka pitää ostaa erikseen??
txt-tv ei toimi vaikka myyjät lupailivat että tuhannen sivun txt-tv löytyy..
ohjekirja on tavalliselle tallaajalle aivan liian sekava.
kehut tulevat myöhemmin jos ollenkaan..
Onpa noita, esim Philipsillä. Laitteet ovat hinnoissaan enkä oikein suosittele ko. laitetta (mm. kopiointi DVD:ltä kovalevylle ei onnistu). Noissa laitteissa ei myöskään voi tallentaa kahta kanavaa yhtäaikaa.
- hyvä peli
Itse ostin Lidlistä Targa DRH-5200x:n jossa 160Gt kiintolevy ja tallentaa kaikille DVD-levyille myös DL:lle. Ja toistaa divx:t ja Xvidit teksteineen... Ja hinta oli 269€. Hyvin on kelvannut erin merkkiset DVD-RW:t. 3 vuoden takuu.
- digiTV mies
loppuu elokuu 2007 analooginen viritin toiminta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446410Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394043- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361768Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151079Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241044
- 67988
- 8939