menkat ja poikaystävä

kirsti

tytöt, mitä teette, jos meette poikaystävän luo yöks menkkojen aikana? mä oon menossa ens viikonloppuna ja mul on sillon varmaan menkat. mun ongelma on se, et mun poikaystävän vessassa ei oo roskista eli mä en tiiä mihin mä laitan käytetyt siteet! tosi naurettava ongelma oikeestaan, mut mä oon neuvoton.
miten muuten teiän poikaystävät suhtautuu, jos te mainitsette jotain menkoista? mä en nykysestä tiiä, ku se on aika tuore.

23

9964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wilma

      Pistä jalkaan sellaset housut joissa on taskut... Vie sitten esim keittiön roskikseen.....

    • -stifler-

      Tuli ekaks mieleen että kuinkas vanhoja te sun poikaystavän kaa ootte...Miten sä pelkäät että se reagoi? Jättää sut? Ainaskin jos tää sun poikaystävä on lähempänä 20 ku 15 ni se ymmärtää yskän. Mut jos kysymys oli seksistä niin samanlaillahan sekin onnistuu, ehkä on pikkusen sotkusempaa, varotte vaan lakanoita...=)

      • kirsti

        ei kyse ole seksistä ja täysikäsiä ollaan. sikshän tää ongelma onki niin naurettava. että aikuinen ei osaa tällasta asiaa hoitaa... en mä missään nimessä pelkää mun poikaystävän reaktiota, mut esim mun isä ei mielellään edes mainitse sanaa kuukautiset. mietin vaan, et jos poikaystävä on samanlainen ja menee vaikeeks.
        mun ongelma on vaan se, et mihin mä laitan ne käytetyt siteet. pitää varmaan kysyä poikaystävältä tai noudattaa yllämainittua neuvoa.


      • Milena
        kirsti kirjoitti:

        ei kyse ole seksistä ja täysikäsiä ollaan. sikshän tää ongelma onki niin naurettava. että aikuinen ei osaa tällasta asiaa hoitaa... en mä missään nimessä pelkää mun poikaystävän reaktiota, mut esim mun isä ei mielellään edes mainitse sanaa kuukautiset. mietin vaan, et jos poikaystävä on samanlainen ja menee vaikeeks.
        mun ongelma on vaan se, et mihin mä laitan ne käytetyt siteet. pitää varmaan kysyä poikaystävältä tai noudattaa yllämainittua neuvoa.

        Miksi epäilet, että poikaystäväsi reagoisi samalla tavalla kuin isäsi? Tuskinpa reagoi.

        Itselleni tuli mieleen tuo sama neuvo, mikä tuossa jo tulikin, eli vie keittiön roskikseen vaikka. Näin olen itsekin tehnyt joskus, kun olen ollut ihan samassa tilanteessa.


    • Hanna85

      Vedä siteet vessanpytystä alas... varma ratkaisu ongelmaasi.

      • :¤)

        Vessanpytystä vaan alas. Ei niitä mihinkään roskikseen
        tarvi laittaa.


      • Jane
        :¤) kirjoitti:

        Vessanpytystä vaan alas. Ei niitä mihinkään roskikseen
        tarvi laittaa.

        No ei todellakaan siteitä saa vetää vessanpöntöstä alas! Se on sitten mukavaa, kun kaikki talon muijat vetää siteet sinne, niin tulee tukos, jonka selvittämiseen menee aikaa, eikä kukaan voi sinä aikana käyttää omia vessojaan. Oon asunut talossa, jossa jopa jaettiin asukkaille lappusia, että maksetaan palkkio sille, joka ilmiantaa sen, joka jatkuvasti tukkii putkistoja kuukautissiteillään! Sitä paitsi tukoksen avaaminen maksaa paljon, ja joskus maksu jaetaan asukkaitten kesken maksettavaksi.

        Laittakaa nyt hyvät ihmiset ne siteet roskikseen, onko noin vaikeata kehdata toimittaa luonnollisia naisen asioita???


      • Anonyymi

        Ei saa vetää terveyssiteitä wc-pöntöstä alas koska se menee tukkoon! T.Jousimiestyttö85


    • taitava

      Kuules. En tiedä minkä ikänen mahdat olla... tai kuinka vanha poikaystäväsi on (?), mutta jos olette täyttäneet 13 niin eiköhän se poikakin jo ole kuukautisista kuullut, eikä pidä sua friikkinä jos sulla sellaset on =) Eikös kuukautiset ole aika luonnollinen juttu, ja merkki siitä, että tyttö on kasvanut/kasvamassa naiseksi.

      Mulla muuten on parasta aikaa meneillään se viikko kuukaudesta... ja juuri hetki sitten tulin kotiin poikaystävän luolta... mukava viikonloppu oli ja läheisyyttäkin riitti kuukautisista huolimatta =)

      Mun mielestä sun kannattaa ihan suoralta kädeltä ilmoittaa, että "perhana, kun alko kuukautisetkin". Tuskin mikään poika sellasta kavahtaa. Pian se on pojalle ihan yhtä luonnollinen ja arkipäivänen juttu kuin sulle itsellesikin. Ehkä voit antaa kaverin joskus kokeilla jopa siteen paikoilleen laittoa. (En tosin suosittele... homma näyttää olevan paljon vaativampaa kuin itse arvaakaan =D )

      Ja käytetyt siteet on helppo kääriä (ainakin always-siteet on tehty ihan niin, että siihen seuraavan siteen kuoreen voi helposti kääriä edellisen...) sitten vaan muutama kerros paperia vielä päälle ja laukkuun, josta sen sitten saa heitettyä roskiin kun tilaisuus tulee.

      Parasta on, että et tee siitä suurta juttua... nämä on ihan tavallisia asioita. Ja luojalle kiitos siitä, että kuukautisetkin loppuu aina aikanaan.

      Muuten... poikaystävistä on kuukautisten suhteen jopa apuakin. Ainakin kuukautiskipujen. Opetappas se kundi hieromaan sun alavatsaa, kun on pahimmat kivut... auttaa... ja sekin saan jonkun käsityksen naisten raskaasta maailmasta =)

      Tsemiä.

      • M21

        Me miehet ollaan ymmärtäväisiä kyllä. Ei saa aliarvioida meitä =)


      • kirsti

        juu, onhan tää "ongelma" todella naurettava, mut mua vaan hermostuttaa! ja kuten tuolta ylläolevasta käy ilmi, me ollaan täysikäsiä, tarkemmin sanottuna parikymppisiä.
        mä taidanki ite olla se, joka suhtautuu asiaan vaikeesti, mut mä en vaan ollenkaan tykkää puuhastella siteitten ja vuotavan alapään kaa vieraassa ympäristössä (=muualla ku omassa kodissa).


    • pöö

      minunpa on helppo olla poikaystävän kanssa,koska mulla ei ole kuukautisia. Siihen on oma syynsä.

    • Marina

      Mä olen kans täysikänen ja mulle on kanssa tosi vaikeeta kertoo mun poikaystävälle menkoista.. Kerran se sit sano mulle että onko se noin vaikee kertoo että on se aika kuukaudesta että eikös se ole aika luonnollista?? Nyt jo tuntuu vähän helpommalta.. ollaan oltu 9 kuukautta yhdessä ja nyt vasta tuntuu helpommalta kertoa...
      Että tsemppiä sulle!!! ja kyllä se joskus helpottaa!!!!

    • Lara

      se kuitenkin on ihan normaalia ja kyll varmasti poikaystäväsi tietää että naisilla on kuukautiset silloin tällöin.. eikä se ole mitenkään noloa..

      mulla on vastaava tilanne poikaystäväni veskissä ei ole roskista.. mutta mä ihan pokkana vien "roskat" mieheni huoneen roskikseen ja olen kyllä sanonutkin siitä hänelle..

      tilanne tietenkin voi olla eri jos olette tuntenut vasta vähän aikaa.. olen itse seurustellut puoli vuotta

      • kirsti

        joo, ollaan oltu vasta pari kuukautta eikä me nähä kovin usein. mä olen aina ennen sanonu menkkojen aikana, etten muitten menojen takia kerkee tavata, mut nyt ois sellanen tilaisuus, et on "pakko" tavata.
        mut kiitti kaikille kannustuksesta ja neuvoista. mä koitan rohkasta mieleni ja puhua suoraan, sillä kysehän on luonnollisesta asiasta!


      • Marina
        kirsti kirjoitti:

        joo, ollaan oltu vasta pari kuukautta eikä me nähä kovin usein. mä olen aina ennen sanonu menkkojen aikana, etten muitten menojen takia kerkee tavata, mut nyt ois sellanen tilaisuus, et on "pakko" tavata.
        mut kiitti kaikille kannustuksesta ja neuvoista. mä koitan rohkasta mieleni ja puhua suoraan, sillä kysehän on luonnollisesta asiasta!

        Mun piti vielä lisätä tohon mun viestiin että mun poikaystävä toi roskiksen vessaan "mun roskia varten" ja toivottavasti pystyt selvittää asian.
        Oikein hyvää Joulua ja uutta vuotta sinulle!!!


    • ellu

      Jos ei oo pokkaa viedä keittiön roskiin kaikkien näytille niin kääri se side vessapaperiin ja ota mukaasi muovipussi. Laita käytetyt siteet sinne ja sulje aina pussi. Kun lähdet himaan voit nakata koko pussin johonkin ulkoroskikseen!:)

    • ´nuori

      heh,onneks mulla ei oo tollast "ongelmaa" tai siis ku mä oon mun poikakaverin kaa ollu vast 3 viikkoo,ja mä kyllä hämmästyin ku se kysy et millo mul alko menkat,koska ne tulee seuraava kerra etc..mä sit sanoi et menkat o myöhäs,sehä oli iha monttu auki et mitäs nyt?voiks tällästäki sattuu,sit se kyseli kaikkee mitä se oli koulu bilsa tunnil kuunnellu=) ollaa vast 14-vuotiait,ja mä oo tosi onnelline et se kuuntelee mua näi.ja sit tietenki päi vastoi.mut sä voisit vied ne siteet tosiaa sinne keittiön veskiin.tsemii sul,ja toivottavasti oot löytäny se oikee..!!jatkoi!

      • kirsti

        kyl me varmaan mun poikakaverin kanssa pystytään puhumaan asiasta ihan avoimesti, mut mua vaan hermostuttaa alkaa puhua siitä ekaa kertaa =(
        on se kumma, miten eka kerta sängyssä ei jännittäny läheskään yhtä paljoo!
        onnee teille ja teiän kuukautiskeskusteluille!


    • JK20

      Mä aikoinani hämmästelin tyttökaveria kun hän salamyhkäisenä hipsi vessasta kämpän roskiksille. En ollu ajatellu koko sideroskajuttuu, eikä hänkään mitään ensin sanonut. Lopulta asia tuli puheeksi ja seuraavana päivänä mentiinki roskisostoksille :) Onhan tuolle pöntölle muutakin käyttöä, en tajuu miksi niin kauan ilman olin. Eli ota rohkeesti puheeksi vaan, turhaa tuosta jutusta ongelmaa teet.

    • Joo joo

      Perkele,mie räjähin,ko tyttöystävä aikannaa yritti piilotella kuukautissii.Pein piene saarnan ja vaihoin sitteen ite ja sanoin,jot jos pittää ujostella normaalii assiita,nii iteppähä haiset.Pesenks mie vai ite.
      No sitte aikanaa tyttikselläni pöksyt pullottivat yhteisten kavereitten nähden ja tytön olo näytti olevan vaikea,joloin otin asian puheeksiTyttistäni hävetti reaktioni,mutta oli hyvillään,kun pesin pimpin.Jälkeenpäin tyttikseni kertoi,että toimintani oli auttanut yhteisten toveriemme suhtautumista kuukautisiin

    • Monen tytön isä

      Miks ylleesä äitihe pittää opettaa tyttäresä sallailemmaa lkuukautisijjjaa.Monet itkut jäis itkemättä ja sottapöksyt pesemätä,ko luonnollista asiaa ei sallailtaisi.Jo ala-asteella pojillekin asia tiedoksi ja auttajalle asaiaan kuuluva huomio.

    • kaksitoistavuotiastyttö

      Miten uskallan kertoo mun poikaystävälle mun menkoista ja ollaan vasta 12 vuotiaita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe