Kiinteistövälitys

Myyjä

Moi voisitteko kertoa mikä olisi porin paras välitys firma.
Olen myymässä rivitalon pätkääni ja kyllästynyt nykyiseen välittäjääni.

19

9773

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkita

että myyt itse? Jos huoneistossa on kosteutta, sen vahinkon korvaa yhtiö, kaikki liput ja laput kun osaa hakea oikeista paikoista, niin säästät suuren summan rahaa ja ei tarvitse maksaa välityspalkkiota. Ja toiseksi jos tarkkoja ollaan sinä myyt huoneiston osakkeen.

• Obs.

Kiinteistövälittäjissä on paljon suorastaan huijareita. Isotkin välitysliikkeet ovat palkanneet viime vuosina lähes kriminaaleja tyyppejä, joilla on omatkin raha-asiat ulosottomiehen hoidossa.

• sinä
        Obs. kirjoitti:

Kiinteistövälittäjissä on paljon suorastaan huijareita. Isotkin välitysliikkeet ovat palkanneet viime vuosina lähes kriminaaleja tyyppejä, joilla on omatkin raha-asiat ulosottomiehen hoidossa.

kenenkään raha-asiat tiedät? hoitasit omasi ensin.

• ...

Koti-ikkunan kautta laitan, minä ainakin, oman asuntoni myyntiin, kun aika koittaa. Välittäjiä tunnen lähes joka firmasta ja se täytyy sanoa, että ei oo Juhaa ja Jukkaa voittanutta! =)

• on valttia

kannattaa valita kokenut välittäjä. isoissa firmoissa on tosi paljon ihan vasta alkaneita. mun yksi tuttu meni välittäjäksi ihan toiselta alalta, oli ollut viikon verran töissä niin tuli postilaatikkoon mainos tältä, missä mainosti että "rautainen ammattilainen". pikkuisen pisti mietittämään:) mä suosittelisin sellaista kohtalaisen pientä firmaa, niistä saa yleensä parhaimman palvelun. parasta palvelua olen saanut Kotiviisikosta, Kiinteistökonsulteista ja Kodinvaihtopalvelusta. pyydä niistä välittäjä käymään.

• e-irmeli

Olen tehnyt kolme asuntokauppaa ja käynyt kymmenissä näytöissä. Käytä kokenutta välittäjää.Itse olen saanut parhaan palvelun Kiinteistöporista (lähes perheyritys ja se myös näkyy hyvänä palveluna).

• meni

huoneisto huoneistokeskuksen kautta. Tiistaina laitettiin myyntiin, keskiviikkona saatiin myytyä. ei mennyt edes 24h =)Jos on jollain pikkufirmalla, tiputa asunnon hintaa pikkasen alas ( jos he lupaavat asunnon hinnaksi 60.000 euroa, niin käske laittaa myynti ilmoitukseen 57.000 menee paremmin, ja mikä on varmaan isompien ketjujen arvio asunnosta)

• Provikka

Kiinteistövälittäjän tärkein tehtävä on saada myyntitoimeksianto. Toimeksiantoa hankittaessa annetaan mahdollisimman korkea hinta-arvio, koska myyjä yleensä antaa toimeksiannon korkeimman arvion esittäneelle välittäjälle. Vähän ajan päästä myyjä hermostuu, kun asunto ei mene kaupaksi, jolloin välittäjä suosittelee hinnan alentamista käytännössä käyvälle tasolle tai sen alle. Välitysliikkeen työntekijä saa palkkansa prosentteina kauppahinnasta, jolloin sillä ei ole paljoakaan merkitystä vaikka kauppahintaa alennetaan muutama tonni. Pääasia, että saadaan myyntitoimeksiantoja ja provisioita kertyy.Moraalia ja kaupanteon etiikkaa tämä ammatikunta ei juurikaan murehdi.

• huoneistokeskusta

Huoneistokeskus myi myös meidän asunnon alle vuorokauden myynnissä olon jälkeen. Olemme erittäin tyytyväisiä heidän palveluun.

• huoneistokeskus

Älä vaan laita ikinä huoneistokeskukselle myyntiin.Todella huonoa palvelua.Ne kyl lupaa ummet ja lammet että annat asuntosi heille myyntiin,mut mitään ne ei sen myymiseksi ei tee.Istuvat toimistolla ja käyvät 5 min välein tupakilla ja lopun aikaan ajavat autoilla ympäri kaupunkia.Mielestäni paras paikka on Koti-ikkuna siellä palvelu pelaa Jukalta ja Juhalta.Kiinteistömaailmassa paras ja kokenut myyjä on Viitaniemen Jarmo.Heille kolmelle myyjälle hyvää jatkoa asuntokauppaan.!!

• Leewi

K.o. firmassa on pari välittäjää, jotka eivät ole todellakaan omiaan herättämään luottamusta myyjässä eikä ostajassa!

• Oikeuteen

Joo, osa välittäjistä haluaa mahdollisimman halvan hinnan ja nopeat kaupat. Vähän kuluja itselle ja nopeat provikat.
        Alle viikon myyntiaika=liian alhainen hinta. Kannattaa myös kts. Kauppalehden uutinen, kun välittäjä joutui korvaamaan liian alhaisen hinnan ja käyvän hinnan erotuksen myyjälle.

• 20x6

Ihan oikeasta paikasta neuvoja haet.. heh

• Hämmästynytt

Kyllä porilaisten välittähien suhteellisuudentaju on täysin kadonnut. Ei näissä hinnoissa ole mitään järkeä.
      http://www.etuovi.com/kohde/7500656?watchdog=true&utm_medium=email&utm_campaign=watchdog_standard&utm_source=watchdog_content_immediate&watchdog_trc=wst:[initial_uuid_131854],wpt:[935cc23d-14e8-40e9-bbc9-af428c77d9e2]

• Mereer

On kyllä suolainen hinta, vaikka suolaveteen on matkaa..

• landellaon

Talo on vielä jossain hevonperseessä.........

• KävelykadullaON

Kävelykadulla on joku välityspulju, siellä egoilee sellanen pillikinttu kuikelo, kuulema kova myymään.

• Anonyymi

En suosittele Haavetta. Asenneongelmia varsinkin naisvälittäjillä.

• Anonyymi

Usein se onkin perinteinen jakeluammatti mikä kanapäälle sopii paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1671
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      191
      1283
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe