Kuka tietäisi...

Myydään

Mistähän saisi oikean hinta-arvion vanhalle aseelle ja kukahan niitä ostais ?

Kysessä on venäläinen Maxim-konekivääri, taitaa olla 1.maailmansodasta peräisin. Deaktivoitu malli..

Kiitos vastauksista.

21

6058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osasto

      Valitettavasti en osaa vastata kysymykseen, mutta minä ostan. Paljonko pyydät?

    • niillä

      kummoista arvoa ole... kunnosta riippuen 500€-1000€.. Tarjoan tuon 500€

      • Myydään

        No itse olen netistä katellut ja kyllä ne nyt vähän arvokkaampia ovat, kun pelkistä osistakin pyydetään tuon verran... Mut edelleen jos joku tietää esim. jonkun liikkeen tai keräilijän joka tietäis suht oikean arvion, niin kiitollinen olisin.

        T: Ekan kysymyksen esittäjä


      • kai se oikea
        Myydään kirjoitti:

        No itse olen netistä katellut ja kyllä ne nyt vähän arvokkaampia ovat, kun pelkistä osistakin pyydetään tuon verran... Mut edelleen jos joku tietää esim. jonkun liikkeen tai keräilijän joka tietäis suht oikean arvion, niin kiitollinen olisin.

        T: Ekan kysymyksen esittäjä

        Kaiketi se oikea hinta huudattamalla ilmenee. Tai vie asemessuille!


      • 500€
        Myydään kirjoitti:

        No itse olen netistä katellut ja kyllä ne nyt vähän arvokkaampia ovat, kun pelkistä osistakin pyydetään tuon verran... Mut edelleen jos joku tietää esim. jonkun liikkeen tai keräilijän joka tietäis suht oikean arvion, niin kiitollinen olisin.

        T: Ekan kysymyksen esittäjä

        mutta tuossa on pari linkkiä..

        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=34815517

        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=34557001

        Viimeisin linkki on kyllä tuon 1000€:n arvoinen, kun siinä on tuo harvinainen jalusta, mutta ensimmäinen linkki on hyväkuntoisen deaktivoidun Maxim -konekiväärin hinta eli tuo hintavaraus 500€.

        Kylmä totuus: Meitä keräilijöitä ei kiinnosta kasa deaktivoitua romua... Numerotarkka toimiva Maxim on taas asia erikseen. Mutta tuon 500€ voin ehkä maksaa..

        Voin myös antaa keräilijäkollegoiden yhteistietoja, jos se sinua auttaa, mutta he sanovat varmasti samaa...


    • Asekeräilijä

      Kannattaa hyväksyä tuo 500€:n tarjous. Kuten tuo nimimerkki "500€" jo mainitsikin: Deaktivoitu Maxim=Kasa romua Sama asia se on melkein kaikissa aseissa. Toimiva Suomi-KP maksaa 995€ asekaupassa ja deaktivoituja sai panssarivarikolta 150€/kpl.

      • fennoman

        saa toimivan 150 euron hintaan.


      • Asekeräilijä
        fennoman kirjoitti:

        saa toimivan 150 euron hintaan.

        kun kävin siellä, siellä oli vain dekottuja. Olisin ostanut vielä yhden toimivan, mutta ei ollut. www.suomiase.com siellä on se 995€:n hintainen KP, eikä se ole ainoa kauppa, jossa toimivat KP:t ovat tuota 1000€:n hintaluokkaa.


      • Myydään
        Asekeräilijä kirjoitti:

        kun kävin siellä, siellä oli vain dekottuja. Olisin ostanut vielä yhden toimivan, mutta ei ollut. www.suomiase.com siellä on se 995€:n hintainen KP, eikä se ole ainoa kauppa, jossa toimivat KP:t ovat tuota 1000€:n hintaluokkaa.

        Kiitos tiedoista !

        En vielä 500€ myy.. pitää kokeilla vaikka Ebay..

        T: alkuperäinen kysyjä


      • myynti

      • TooTom

        Moikka, oletko jo myynyt Maximin...jos et niin ota yhteyttä.

        Terveisin

        Tomppa


      • Pellekatteri
        TooTom kirjoitti:

        Moikka, oletko jo myynyt Maximin...jos et niin ota yhteyttä.

        Terveisin

        Tomppa

        Hei!

        Selasin sivua ja huomasin maksimin kiinnostavan.. Minulla olisi talvi- jatkosodan aikainen Suomi maksimi.. erittäin hyvässä maalissa ja edustava,. On ollut tositoimissa rannikkovartiostossa. Mukaan harjoituspatruunavyö ainakin 50 kpl ja patruunalaatikko. Kiinnostaako?


      • kauko-aatos
        Pellekatteri kirjoitti:

        Hei!

        Selasin sivua ja huomasin maksimin kiinnostavan.. Minulla olisi talvi- jatkosodan aikainen Suomi maksimi.. erittäin hyvässä maalissa ja edustava,. On ollut tositoimissa rannikkovartiostossa. Mukaan harjoituspatruunavyö ainakin 50 kpl ja patruunalaatikko. Kiinnostaako?

        onko vielä maxim jäljellä


    • harrastaja.

      joku tarjoaa (deaktivoidusta) Maximista 500€, niin kannattaa ottaa seteli vastaan ja antaa romu ostajalle. Deaktivoituja Maximeja on mennyt 300€-400€ riippuen kunnosta. 500 euroa ei kannata maksaa ellei kyseessä ole TODELLA hyväkuntoinen yksilö.

    • säilytäse!

      täällä ei kannata arvioita kysellä.. kyselin taannoi kiväärin arvoa ja täällä se haukuttiin arvottomaksi.. möin sen kuitenkin keltaisessapörssissä 500eurolla!!
      säilytäsitä äläkä vaan myy viidelläsadalla!!!!

      • Maximin omistaja

        Sivusta seuranneena olen kyllä näiden keräiljöiden ja harrastajien kanssa samaa mieltä asiasta. Maxim=500€=Hyvä kauppa. Itse en kyllä DEKO-Maximista maksaisi 500 euroa, mutta jos joku on niin tyhmä että ostaa, myy pois. Itselläni on toimiva, joten en häiritse enempää teidän kaupantekoa.


      • Sakkesetä
        Maximin omistaja kirjoitti:

        Sivusta seuranneena olen kyllä näiden keräiljöiden ja harrastajien kanssa samaa mieltä asiasta. Maxim=500€=Hyvä kauppa. Itse en kyllä DEKO-Maximista maksaisi 500 euroa, mutta jos joku on niin tyhmä että ostaa, myy pois. Itselläni on toimiva, joten en häiritse enempää teidän kaupantekoa.

        Joku täällä varmaankin tietää, mistä voisi lainata/vuokrata Maximin kuvausta varten? Mieluummin pyörällinen jalusta, mutta muukin käy. Tarvitaan noin päiväksi pääkaupunkiseudulla.


      • Migu
        Sakkesetä kirjoitti:

        Joku täällä varmaankin tietää, mistä voisi lainata/vuokrata Maximin kuvausta varten? Mieluummin pyörällinen jalusta, mutta muukin käy. Tarvitaan noin päiväksi pääkaupunkiseudulla.

        tarviis vastausta. Itselläni on ihan sama tarvis. Maxim konekivääri 1918 yhdeksi päiväksi kuvauksiin pk.seudulle.


      • viestiä postiin
        Migu kirjoitti:

        tarviis vastausta. Itselläni on ihan sama tarvis. Maxim konekivääri 1918 yhdeksi päiväksi kuvauksiin pk.seudulle.

        sellaisen saa vuokrattua Säkylästä, Milprolta; jospa jaettaisiin kuljetukset ja kustannukset, minäkin voisin taas käyttää sitä päivän pari.

        [email protected]


    • PuolukkaPekka

      Hei vaan kaikki. Mulla kävi viime syksynä sillä viisiin että kun olin puolukassa niin yli lentävästä hävittäjästä putosi M61 Vulcan konetykki. Vielä pehmeään paikkaan niin pysyi ehjänä. Haettiin se traktorilla kotio. Tuossa se on eteisessä ollut siitä asti. Kun en tiedä minne sen toimittaisin niin pistänkö huutonettiin myyntiin, mitähän tommosesta voisi saada?

    • MAXIMROMU

      kiväärin hinta perutuu täysin kuntoon,hinnat 500-t -onni siis neukkumalli joita on tarjolla paljon n.500 kutia sek.,jos löydät suomitekeleen lahtisaloranta,mikä o n n.700 sek ja siihen suomi kärry...voit tuplata hinnan.nimittäin valm. määrä oli muistaakseni vain 257kpl ja suurin oa on laatokan pojas tai jä rajal kun meni pupu pökyyn.älä iis myy joppareilli.....TERV. MIKA,PORI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe