Heips! :>
Neuvolalääkäri määräsi minulle hiivatulehdukseen 3 päivän kuurin Gyno-Daktarinia. Oireet hävisivät vähäksi aikaa, mutta palasivat takaisin. Eli kysymys kuuluu, voinko omin päin ostaa vielä yhden pakkauksen ja käyttää vielä toiset 3 puikkoa? Vai pitäisikö kysyä neuvolasta ensin?
Kiitos jos joku viitsii auttaa... :>
Neuvolalääkäri määräsi minulle hiivatulehdukseen 3 päivän kuurin Gyno-Daktarinia. Oireet hävisivät vähäksi aikaa, mutta palasivat takaisin. Eli kysymys kuuluu, voinko omin päin ostaa vielä yhden pakkauksen ja käyttää vielä toiset 3 puikkoa? Vai pitäisikö kysyä neuvolasta ensin?
Kiitos jos joku viitsii auttaa... :>
Vastaukset 1
Vanhimmat
..ettei siitä ole haittaa vaikka ostaisitkin uuden kuurin. Mutta eri juttu on sitten se, auttaako sekään pitemmän päälle :/ Mulla oli joskus hiivakierre ja noi lääkkeet ei sitten lopulta enää tehonneet. Kannattaa tsekata onko jotain mikä sen hiivan voi aiheuttaa tai sille altistaa eli ensinnäkin tarkastaa ruokavaliota, mahdolliset turhat sokerit pois ja hapantuotteita esim. gefilus- tilalle ja maustamattomat jogurtit, esim. bulgarian jogurtti. Jos oireet ei ole hirveän pahat, niin saattaapi mennä ohi jo sillä kun lipität gefilus piimää tai mehuja :D Ja esim. sen piimän sively ihan itse sinne alapäähän auttaa kans, niin hullulta kuin kuulostaakin, mutta onhan se tietyin tavoin parempi vaihtoehto kuin ottaa niitä lääkkeitä ..ja niitä hapantuotteita kannattaa käyttää sittenkin, kun on sen hiivan saanut hoidettua.