Harjavallasta ja jopa pärjätäkkin siellä.Olisiko minun kaltaiseni kaverini Jopa lupa olla oma itsensä siellä mitä mieltä te olette.
oisko mulla mahdollisuuksia aikanaan löytää paikkani
8
824
Vastaukset
- mahdollisuuksia.
Harjavaltalaiset kattoo kieroon kaikkia stadilaisia, eihän ne osaa puhuakaan.
- blackmagictiger
ONKS TOTTA KANSSA
- tomppa.
blackmagictiger kirjoitti:
ONKS TOTTA KANSSA
Totta joka sana, perkele.
- satku
Tottakai. Kaikilla on lupa olla oma itsensä. Kyllä tähän kylään mahtuu kaikki persoonalliset ihmiset. TERVETULOA!!!!!
- tervetulloo
Lupa myönnetty!
- tännesopiikaikki
Täällä pärjää kuka tahansa! Kaupungin väestö on kuin Helsinki pienoiskoossa. Löytyy varakkaita kermaperseitä, ituhippejä, duunareita, rikollisgengejä, häiriintyneitä teinejä, pakolaisia, yksin puhelevia mielenterveysongelmaisia, juoppoja, yh-äitejä, perheitä, syrjäytyneitä, eläkeläisiä, opiskelijoita, ihan kaikenlaisia! Sekaan vaan!
- PuuHeikkinen
Kannattaa miettiä että mitä kertoo itsestään !
Ettei huhut ja jutut lähde kulkemaan edellä - jo ennen tapaamista !
Olen itse muuttanut monta kertaa ja siten osaan antaa vain ne tiedot itsestäni mitkä kuuluvat arkeen... en mitää salaisuuksia kerro kaikille vastaantulijoille ! - fa21
Harjavallassa asuu ihan sekopää porukkaa eli kukaan ei tuijota kauaa aikaa.
paitsi kusipääkyylät, mutta niistä ei eroon pääse missään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066