Sonera vastaaja miten POIS?? KIIRE!!

cxx

Miten kännyvastaajan saa pois soneraliittymästä???

10

9421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maanantaihin

Soneran vastaaja on silleen mainio, ettei sitä saa itse pois. Eli jos oot sen ottanut, niin siinä se sitten sulla on ja vastaa puheluihis halusit tai et. Toki voit pyytää asiakaspalvelua poistaa sulta vastaajapalvelun kokonaan pois, mutta se taitaa onnistua vasta maanantaina, katsos kun Sonera on yhtenäistänyt nuo palveluaikansa lankapuhelinpalveluiden kanssa, joka tarkoittaa sitä, että iltaisin 21 jälkeen ja viikonloppuisin lauantaista 16:30 maanataihin kello 8:00 apua saa vain matkapuhelinliittymän sulkemisessa tai purkukoodia tarvitessa.

• suppo taalasbiili
    • shysitio

Muutat kännykkäsi asetuksista soitonsiirrot vastaajan pois käytöstä.

• ole ainakaan

taannoin toiminut Soneralla vastaajanumeron osalta. Vaikka tuon yleispoistokoodin on laittanut ja puhelin on näyttänyt, että kaikki siirrot poistettu, niin silti ne siirrot siellä ovat olleet. Jos nykyisin toimii toisin, niin hyvä juttu. Soneran tarkoituksenahan oli aikaisemmin saada rahastettua jokaisesta puhelusta. Näin ollen vastaaja piti huolen siitä, että kaikkiin soittoihin vastattiin, eikä vastaajaa saanut millään konstilla itse pois päältä.

• shysitio
        ole ainakaan kirjoitti:

taannoin toiminut Soneralla vastaajanumeron osalta. Vaikka tuon yleispoistokoodin on laittanut ja puhelin on näyttänyt, että kaikki siirrot poistettu, niin silti ne siirrot siellä ovat olleet. Jos nykyisin toimii toisin, niin hyvä juttu. Soneran tarkoituksenahan oli aikaisemmin saada rahastettua jokaisesta puhelusta. Näin ollen vastaaja piti huolen siitä, että kaikkiin soittoihin vastattiin, eikä vastaajaa saanut millään konstilla itse pois päältä.

Mulla on ollut Sonera 10 vuotaa ja kun olen poistanut kännystä soitonsiirrot vastaajaan, niin ne ovat myös poistuneet. Outoa.

• Soneralla
        shysitio kirjoitti:

Mulla on ollut Sonera 10 vuotaa ja kun olen poistanut kännystä soitonsiirrot vastaajaan, niin ne ovat myös poistuneet. Outoa.

Soneralla on atomaattisesti operaattorisoitonsiirrolla toimiva vastaaja,
        sekä itseohjattava vastaaja, jolla voi itse ohjata soitonsiirtoja vastaajaan, tai poistaa vastaajan soitonsiirron.
        Oletuksena (otettaessa vastaaja käyttöön) on tuo yleisvastaaja, jolla ei voi poistaa itse puhelimestaan operaattoriohjattua soitonsiirtoa vastaajaan, vaan puhelut siirtyvät vastaajaan aina 30 s. kuluttua, vaikka kaikki soitonsiirrot olisivat puhelimesta poistettu käytöstä).
        Itseohjattavan vastaajaan voi oman vastaajan muuttaa, soittamalla Soneran asiakaspalveluun.

• omat sivut

Meneppä soneran sivulle omilla tunnuksillasi ja siellä sellaseen valikkoon kuin liittymä ja palvelut tai palvelun hallinta, siellä on kaikki mitä ekstraa kännyssä on ja ne voi poistaa siellä... Mutta miksi ilmaista poistaa...

Sitä paitti, kaikkia soitonsiirtoja koskee soitonsiirto koodi 21 ja kaikki soitonsiirrot saa pois kun näppäilee... ¤¤21¤(luuri)

• TANLAS

Symbolit haltuun ##21#

• kalkuna

en halua koko vastaaja tyttön känykästä pois vastaaja ihan kokonaan pois palvelu ei ole halunut sittä vaika on ribei liitymä tytärelä on ei ole mukav jutella vastaajaan

• TeliaPrepaidi

Vastajapalvelun saa kokonaan pois kun soittaa asiakaspalveluun ja pyytää sen poistamaan, eikä maksa mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3857
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3179
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2854
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2722
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      133
      2431
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      43
      1951
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1215
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      89
      1181
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1119
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe