Sonera vastaaja miten POIS?? KIIRE!!

cxx

Miten kännyvastaajan saa pois soneraliittymästä???

10

9389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maanantaihin

Soneran vastaaja on silleen mainio, ettei sitä saa itse pois. Eli jos oot sen ottanut, niin siinä se sitten sulla on ja vastaa puheluihis halusit tai et. Toki voit pyytää asiakaspalvelua poistaa sulta vastaajapalvelun kokonaan pois, mutta se taitaa onnistua vasta maanantaina, katsos kun Sonera on yhtenäistänyt nuo palveluaikansa lankapuhelinpalveluiden kanssa, joka tarkoittaa sitä, että iltaisin 21 jälkeen ja viikonloppuisin lauantaista 16:30 maanataihin kello 8:00 apua saa vain matkapuhelinliittymän sulkemisessa tai purkukoodia tarvitessa.

• suppo taalasbiili
    • shysitio

Muutat kännykkäsi asetuksista soitonsiirrot vastaajan pois käytöstä.

• ole ainakaan

taannoin toiminut Soneralla vastaajanumeron osalta. Vaikka tuon yleispoistokoodin on laittanut ja puhelin on näyttänyt, että kaikki siirrot poistettu, niin silti ne siirrot siellä ovat olleet. Jos nykyisin toimii toisin, niin hyvä juttu. Soneran tarkoituksenahan oli aikaisemmin saada rahastettua jokaisesta puhelusta. Näin ollen vastaaja piti huolen siitä, että kaikkiin soittoihin vastattiin, eikä vastaajaa saanut millään konstilla itse pois päältä.

• shysitio
        ole ainakaan kirjoitti:

taannoin toiminut Soneralla vastaajanumeron osalta. Vaikka tuon yleispoistokoodin on laittanut ja puhelin on näyttänyt, että kaikki siirrot poistettu, niin silti ne siirrot siellä ovat olleet. Jos nykyisin toimii toisin, niin hyvä juttu. Soneran tarkoituksenahan oli aikaisemmin saada rahastettua jokaisesta puhelusta. Näin ollen vastaaja piti huolen siitä, että kaikkiin soittoihin vastattiin, eikä vastaajaa saanut millään konstilla itse pois päältä.

Mulla on ollut Sonera 10 vuotaa ja kun olen poistanut kännystä soitonsiirrot vastaajaan, niin ne ovat myös poistuneet. Outoa.

• Soneralla
        shysitio kirjoitti:

Mulla on ollut Sonera 10 vuotaa ja kun olen poistanut kännystä soitonsiirrot vastaajaan, niin ne ovat myös poistuneet. Outoa.

Soneralla on atomaattisesti operaattorisoitonsiirrolla toimiva vastaaja,
        sekä itseohjattava vastaaja, jolla voi itse ohjata soitonsiirtoja vastaajaan, tai poistaa vastaajan soitonsiirron.
        Oletuksena (otettaessa vastaaja käyttöön) on tuo yleisvastaaja, jolla ei voi poistaa itse puhelimestaan operaattoriohjattua soitonsiirtoa vastaajaan, vaan puhelut siirtyvät vastaajaan aina 30 s. kuluttua, vaikka kaikki soitonsiirrot olisivat puhelimesta poistettu käytöstä).
        Itseohjattavan vastaajaan voi oman vastaajan muuttaa, soittamalla Soneran asiakaspalveluun.

• omat sivut

Meneppä soneran sivulle omilla tunnuksillasi ja siellä sellaseen valikkoon kuin liittymä ja palvelut tai palvelun hallinta, siellä on kaikki mitä ekstraa kännyssä on ja ne voi poistaa siellä... Mutta miksi ilmaista poistaa...

Sitä paitti, kaikkia soitonsiirtoja koskee soitonsiirto koodi 21 ja kaikki soitonsiirrot saa pois kun näppäilee... ¤¤21¤(luuri)

• TANLAS

Symbolit haltuun ##21#

• kalkuna

en halua koko vastaaja tyttön känykästä pois vastaaja ihan kokonaan pois palvelu ei ole halunut sittä vaika on ribei liitymä tytärelä on ei ole mukav jutella vastaajaan

• TeliaPrepaidi

Vastajapalvelun saa kokonaan pois kun soittaa asiakaspalveluun ja pyytää sen poistamaan, eikä maksa mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4187
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      35
      2994
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2558
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2177
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1949
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1939
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1807
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      392
      1511
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1308
    Aihe