Voisiko enään mistään ostaa Kamikaze Kaitou Jeanne -mangan kakkos osaa? Oon etsinyt kaikkialta, mutta ei vaan löydy ;( Tänään sitten ostin kolmosen, enkä tajunnut yhtään mitään. Missä vaiheessa Maron alkoi tykkäämään Chiakista? Ykkösessä se ei ainakaan kauheesti siitä pitänyt...
Kamikaze Kaitou Jeanne -manga.
9
532
Vastaukset
- Minna-chan
Toisessa osassa tapahtuu vähän kaikenlaista. :3 En kuitenkaan nyt ala antaa minkäänlaisia spoilereita, jotta lukemisen into ei menisi siinä. Parempi se on itse lukea, kuin kuulla toisilta. ^^
Kuitenkin, itse toista osaa olen kyllä vielä nähnyt ihan tavallisissa myymälöissäkin kolmannen ohella (nyt puhun siis ruokakaupoista mitä täällä Kuopiossa on, kuten Prismasta tai vaikkapa K-Marketista). Tuote saattaa olla monilta paikoilta myös loppunutkin, eikä sitä lisää hankita, kun uusi osa kerta on tullut.
Sitä myös pitäisi (ainakin jossakin vaiheessa) löytyä kirjakaupoista, joissa valikoimat ovat vähän suuremmat kuin tavallisissa myymälöissä. Esim. Suomalaisesta kirjakaupasta saattaisi sitä vaikka löytyäkin. ^^- Sakur.a
Omista yhden kamikaze kaitou jeannen, joka nyt sattuu olemaankin kakkos osa >_
- Shinta
Sakur.a kirjoitti:
Arvaa vaan olinko ihmeissäni, kun kakkosen ostin. Mangakirjan mukana huomiokynä, niinku ostaisi jotain barbie lehteä :'D Olihan se ihan nätti, kun oli se kuva siinä toisella puolella. Mä sain vihreän xP
- Sakur.a ( jaksa kirjautua)
Shinta kirjoitti:
Arvaa vaan olinko ihmeissäni, kun kakkosen ostin. Mangakirjan mukana huomiokynä, niinku ostaisi jotain barbie lehteä :'D Olihan se ihan nätti, kun oli se kuva siinä toisella puolella. Mä sain vihreän xP
Mullaki on vehree ^^
- corina
Shinta kirjoitti:
Löysin eilen suomalaisesta Kaitou Jeanne kakkosen, mutta ei sen mukana mitään huomiokynää tullut :O
- Minna-chan, joka ei jaksa k...
corina kirjoitti:
Löysin eilen suomalaisesta Kaitou Jeanne kakkosen, mutta ei sen mukana mitään huomiokynää tullut :O
Kyllä siinä sellainen ainakin minulle tuli. Joissakin ei vain näköjään sitä mukaan ole pykätty. Minulle taisi tulla oranssi... ;3
- dashdhf
Sakur.a kirjoitti:
juuri tänää ostin ärrältä.. ei tosin erotu helposti lehtien sekamelskasta, eikä ollu siel mis muut mangat oli.. ei ole sekava sarjis, oikean pituinen ainakin!! helppo lukeakin 5 min tuskaisen ja epätoivoisen etsinnän jälkeen löysin vihdoin kamikaze kaitou jeanne kakkosen! luin kolmosen eilen illalla ;P
- Galaxia, salasana unohtunut
Vanhoja osia kannattaa etsiä ainakin antikvariaateista tai kirjakaupoista.
- yksi lukijoista
Kun se maron sai tietää kakkosessa et chiaki on sinbad ja se oli vihanen sille siitä ja sit siin lopustoteaa et se pitää siitä kun chiaki tuli hakee sen huvipuistosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179