mulla on tunturi tiger aqua ja tietääkö kukaan missä on vika kun mopo ei käynnisty. Olen vaihtanut uuden tulpan eikä käynnisty vieläkään.....voisiko vika olla männässä? kertokaa jos tietoo.
tunturi tiger aqua
7
1717
Vastaukset
- derbikuski
se vika voi olla siinä että se ei saa bensaa siis putsaa kaasari ja kaikki bensaletkut et niist varmasti tulee bensaa ja se vika ei oo siin männäs paitti jos sun mopos kone on iha väljääntyny.
kattoo et tuleeko kipinä.
ei se auta vaikka ois uus tulppa jos virtavehkeissä on vikaa.- Taikeri kuski 89
hhmm jos oot pessy pyöräs tai ollu vesisateessa niin mangeettoon on päässy vettä...kannattaa ottaa mangeeton koppa pois ja pistää mopo aurinkoon päin et paistaa mangeettoo tai sit pistää hologeeni valasimen sitä kohti..olekko tulpan katsonut jo`?
- mul on tunturi tiger
öö oisko akku tai puola paskana ??
- festgjuh
Akun kunto ei pitäisi vaikuttaa käynnistykseen. Mun derbi käynnistyy ainakin ilman akkua. Aloittaja: katso saako mopo bensaa. Virtaako se kaasariin ja sieltä sylinteriin. Jos polkiessa tulppa on märkä niin bensaa saa. Jos tulppa antaa kirkkaan sinertävän kipinän niin vika on luultavasti männässä.
- GG
festgjuh kirjoitti:
Akun kunto ei pitäisi vaikuttaa käynnistykseen. Mun derbi käynnistyy ainakin ilman akkua. Aloittaja: katso saako mopo bensaa. Virtaako se kaasariin ja sieltä sylinteriin. Jos polkiessa tulppa on märkä niin bensaa saa. Jos tulppa antaa kirkkaan sinertävän kipinän niin vika on luultavasti männässä.
Tiger Aquassa ei ole akkua. Kannattaa ensiksi katsoa tuleeko kipinä tulpalle, jos ei tule kannattaa vikaa lähteä hakemaan magneetolta/ cdipuolalta tankinalta. Kumpiakin näistä on hajoillut.
- Anonyymi
minulla on tunturi tiger jossa on dellortonin kaasutin nii miskei se ryypy pysy päälä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780