mulla on tunturi tiger aqua ja tietääkö kukaan missä on vika kun mopo ei käynnisty. Olen vaihtanut uuden tulpan eikä käynnisty vieläkään.....voisiko vika olla männässä? kertokaa jos tietoo.
tunturi tiger aqua
7
1704
Vastaukset
- derbikuski
se vika voi olla siinä että se ei saa bensaa siis putsaa kaasari ja kaikki bensaletkut et niist varmasti tulee bensaa ja se vika ei oo siin männäs paitti jos sun mopos kone on iha väljääntyny.
kattoo et tuleeko kipinä.
ei se auta vaikka ois uus tulppa jos virtavehkeissä on vikaa.- Taikeri kuski 89
hhmm jos oot pessy pyöräs tai ollu vesisateessa niin mangeettoon on päässy vettä...kannattaa ottaa mangeeton koppa pois ja pistää mopo aurinkoon päin et paistaa mangeettoo tai sit pistää hologeeni valasimen sitä kohti..olekko tulpan katsonut jo`?
- mul on tunturi tiger
öö oisko akku tai puola paskana ??
- festgjuh
Akun kunto ei pitäisi vaikuttaa käynnistykseen. Mun derbi käynnistyy ainakin ilman akkua. Aloittaja: katso saako mopo bensaa. Virtaako se kaasariin ja sieltä sylinteriin. Jos polkiessa tulppa on märkä niin bensaa saa. Jos tulppa antaa kirkkaan sinertävän kipinän niin vika on luultavasti männässä.
- GG
festgjuh kirjoitti:
Akun kunto ei pitäisi vaikuttaa käynnistykseen. Mun derbi käynnistyy ainakin ilman akkua. Aloittaja: katso saako mopo bensaa. Virtaako se kaasariin ja sieltä sylinteriin. Jos polkiessa tulppa on märkä niin bensaa saa. Jos tulppa antaa kirkkaan sinertävän kipinän niin vika on luultavasti männässä.
Tiger Aquassa ei ole akkua. Kannattaa ensiksi katsoa tuleeko kipinä tulpalle, jos ei tule kannattaa vikaa lähteä hakemaan magneetolta/ cdipuolalta tankinalta. Kumpiakin näistä on hajoillut.
- Anonyymi
minulla on tunturi tiger jossa on dellortonin kaasutin nii miskei se ryypy pysy päälä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1708436KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743874Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603652Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542775Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211731