synnytte,kasvatte,elätte,
äiti ja isä teitä suojelee
kaikelta pahalta, kaikelta julmalta
teitä niin paljon odotan, toivon että
minulle se onnellisuus suodaan,
olla isosisko teille kahdelle
sitä toivon koko sydämmestäni
olla teidän kanssanne, kasvaa kanssanne
tulla teidän juhliinne, katsoa kun perustatte
perheenne. sitä isosisko toivoo, olla ja seurata teidän kahden elämää, toivon että saan/voin olla vielä teidän ristiäisissä, sitä isosisko tahtoo.
työntää vaunuissa kahta ihanaa ihmistä, sitä minä
toivon. Mutta eniten isosisko toivoo, että olette
terveitä kun synnytte, että teitä ohjataan ja opastetaan. ja että muistatte minut, jos minua
ei enään sitten ole!
isosisko toivoo, että saatte elää terveinä!
sitä toivoo teidän rakas isosisko!
---
teille minun ilon aiheet teille kahdelle rakkaalle. teille pikku sisko ja pikku veli :) ehkä näette joskus tämän, tai että minä sen teille saan lukea!
sisko ja veli rakas!
6
4174
Vastaukset
- Lio-na
Kymmenen vuotta sitten
lähdit jonnekin tuntemattomaan
Olin silloin seitsemäntoista
olit parhain ystävä minun
Jo pienenä lapsena
kerroit, unelmistasi, haaveistasi
Kun se aika elämässäni koitti
opetit elämästä
rakkaudesta musiikkiin
Istuin vierelläsi hiljaa
kunntelin laulua
jonka minulle teit
Sain seurata mukanasi
kaikkialle
Olit ystäväni uskollinen
käsiini laskit vanhan kitarasi
Teimme yhdessä oman biisin
se unohdu ei milloinkaan
Se kesä oli meidän kahden
opin luottamaan ihmisiin
Tuli syksy kesken kaiken
olin saanut sinulta paljon
tuhlasit minulle
päiväsi viimeiset
Kunnes syksy sinut vei
ja sen vanha kitarasi
minulla jäljellä vielä on
Otan esille sen iltaisin
soitan meidän sävelen
jonka minulle opetit
Se on rakkain muistoni
sinusta
ja lempeä äänesi
En unohda sinua koskaan
taivaassa kotisi on
Vielä koittaa aika meidän
yhteinen
Tulen luoksesi kun aika on
Älä murhetta minusta kanna
toivon,
että olet onnelinen- ashley_wannabe
olen pahoillani kaikesta mitä olet kokenut!
- Lio-na
ashley_wannabe kirjoitti:
olen pahoillani kaikesta mitä olet kokenut!
sai minut kirjoittamaan tämän, oli runosi totta
tai haaveilua niin kauniisti kirjoitit siitä, runosi kertoo sympaattisesta ihmisestä, toivon toiveesi toteutuvan, sinusta tulisi rakastava isosisko! - ashley_wannabe
Lio-na kirjoitti:
sai minut kirjoittamaan tämän, oli runosi totta
tai haaveilua niin kauniisti kirjoitit siitä, runosi kertoo sympaattisesta ihmisestä, toivon toiveesi toteutuvan, sinusta tulisi rakastava isosisko!toivon vaan että sitä ei minulta,vielä ois oteta, tahdon tuntea ne kaksi ihmistä, ja voittaa kuoleman! sitä minä tahdon :)
voi sitä riemua kun
teistä kuulin,
nytkö se jo minulta
riistetään
se ilo,ja onni
en saa tuntea teitä.
miksi näin käy?
- Ellen
*Ajatuksetkin ;D
- ashley_wannabe
ne kuulee myös kaiken minkä haluaisin sulkea
heiltä, he kuulevet unelmat,toiveet,surut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760