Minkä ikäisenä pääsee eläkkeelle ja missä ovat kaikki kokeneet konkarit, yli viiskymppiset vartijat?
Vartijan eläkeikä
26
4620
Vastaukset
- 40 ja risat
Viisikymppiset ja alta kuolevat jo duunin aiheuttamaan vitutukseen ja stressi sairauksiin.
- vastauss
Asia ei ole ihan noin. Näinä aikoina eläkkeelle lähtevistä suurin os on n. 58v.
- Valmiiksi ryytynyt
vastauss kirjoitti:
Asia ei ole ihan noin. Näinä aikoina eläkkeelle lähtevistä suurin os on n. 58v.
Surullista, mutta totta!
- ja vanhemmat
Valmiiksi ryytynyt kirjoitti:
Surullista, mutta totta!
Kai heitäkin on vai onko ala takoitettu alle 40 vuotiaille? Vanhin vartija jonka olette kentällä nähneet?
- Vartija
ja vanhemmat kirjoitti:
Kai heitäkin on vai onko ala takoitettu alle 40 vuotiaille? Vanhin vartija jonka olette kentällä nähneet?
Kenen kanssa minä olen tehnyt töitä on 56
- jjjjjjjjjfffffffffffkkkkkkk...
ja vanhemmat kirjoitti:
noita , moni kaveri joiden kanssa olen hommia tehnyt vuosien saatossa on painanut väijyduunia 65-vuotiaaksi asti .
- vastauss
Valmiiksi ryytynyt kirjoitti:
Surullista, mutta totta!
Minä tarkoitin VHL:än vartioita / työntekiöitä. Siviilipuolen Wannabe poliiseista en tiedä.
- kirjoittamaan
vastauss kirjoitti:
Minä tarkoitin VHL:än vartioita / työntekiöitä. Siviilipuolen Wannabe poliiseista en tiedä.
luuseri
- vastauss
kirjoittamaan kirjoitti:
luuseri
BUAHAAAAAH se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
- Haukkuu
vastauss kirjoitti:
Se vanginvartijankin elakeika on muuten nykyisin 65v. joten tais BUAHAAAAH piskiin kalahtaa kalikka taas kunnolla kuten melkein aina, sekarotuinen kun on sekarotuinen joka vinkuu ja ulisee joka tilanteessa.
- on muuten VES:n mukaan 63 v.
Haukkuu kirjoitti:
Se vanginvartijankin elakeika on muuten nykyisin 65v. joten tais BUAHAAAAH piskiin kalahtaa kalikka taas kunnolla kuten melkein aina, sekarotuinen kun on sekarotuinen joka vinkuu ja ulisee joka tilanteessa.
JIPPII!!!
- Anonyymi
ja vanhemmat kirjoitti:
No alan luonne on kyllä sellainen, että se sopii nuorille janttereille paremmin, joilla intoa ja kuntoa riittää.
- Anonyymi
vastauss kirjoitti:
Ettei vaan olisi tehdas 2.3 ylä-savossa.
- Anonyymi
ja vanhemmat kirjoitti:
Minä olen 62 v. ja osa-aikaeläkkeellä. Voiko vitutukseen kuolla?
- PäLLi__
Kokeneet konkarit ovat "omineet" helpoimmat / leppoisimmat yöpiirit... Kyllä noita pörrää useita, mutta vain iltaisin. Näin ainakin meillä
- Anonyymi
55 olisi hyvä eläkeikä ?
- Anonyymi
Kyllä 50v olisi sopiva ikä eläköityä, vaan tuskin tässä oikeasti pääsee eläkkeelle koskaan. Työttömäksi joutuu kun pistetään pihalle liian vanhana työntekijänä, ja uutta hommaa et enää saa yli-ikäisenä mistään. :D Eläkeikää nostetaan hallituksen toimesta koko ajan. Taitaa olla 68 v tällä hetkellä.
- Anonyymi
Eläkkeelle pääsemisen ikä vaihtelee nykyisin väestön odotetun eliniän ja henkilö syntymävuoden mukaan. Nykynuoret pääsevät ehkä 68 v eläkkeelle, jollei elinikä nouse yleisesti. Lääketieteen kehityksen vaikutuksesta yleinen elinikäkin pitenee, joten nykynuoret pääsee eläkkeelle todennäköisesti joskus yli 70 v.
Vanhempi polvi pääsee 63 v vanhuuseläkkeelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkkeelle pääsemisen ikä vaihtelee nykyisin väestön odotetun eliniän ja henkilö syntymävuoden mukaan. Nykynuoret pääsevät ehkä 68 v eläkkeelle, jollei elinikä nouse yleisesti. Lääketieteen kehityksen vaikutuksesta yleinen elinikäkin pitenee, joten nykynuoret pääsee eläkkeelle todennäköisesti joskus yli 70 v.
Vanhempi polvi pääsee 63 v vanhuuseläkkeelle.Sitten mun tarvii olla enää noin 10 vuotta uralla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten mun tarvii olla enää noin 10 vuotta uralla. :)
Tämä on mielenkiintoinen keskustelu, kerro ihmeessä milloin pääsit eläkkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen keskustelu, kerro ihmeessä milloin pääsit eläkkeelle.
Mikä tehdas ?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tehdas ?.
Eäkeputki poistuu: Voihan sitä jäädä itse himaan sitten kun tuntuu.
- Anonyymi
Nisti puukottaa kuoliaaksi, niin siinä sulle eläkettä.
- Anonyymi
Kyllä tässä vielä tehdään kierrokset rollaattorilla.. nousee nousee ...
- Anonyymi
Ikärasistit ovat itse ikärasismin kohteena 5-10: ssä vuodessa.
- Anonyymi
Eläkeikä nousee syntymäajan mukaisesti. Muistaakseni -62 tai myöhemmin syntyneet pääsevät eläkkeelle 65-vuotiaina. Vartijana saa olla nyt 68-vuotiaaksi. Pari vuotta syntymäajassa tuntuu puoli vuotta eläköitymisiässä.
Olikohan vaikeasti selitetty?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796142Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651979- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942