No, miten sen nyt aloittaisi. Kaikki asiat kaatuu päälle...
No alotetaan vaikka siitä että tutustun aina ja jatkuvasti vääränlaisiin tyyppeihin, voin ihan todenmukaisesti sanoa että koskaan ei tule juttelemaan kukaan viisas, kohtelias ja samalla mukava mies/poika jolla ei olisi mitään typeriä taka-ajatuksia, valehtelua, huijaamista mielessä jne.. :(
no esimerkkejä tästä..
Silloin tällöin tulee yleensä (ulkomaalaiset)miehet juttelemaan lähinnä paljon vanhemmat kuin minä itse, ehdottelevat sitten että tulisin heidän kotiinsa kylään sun muuta sellaista tiedän kyllä suunnilleen mitä oikeasti haluaisivat ei kai kukaan vanhempi mies ehdottele tulemaan kotiinsa ihan vaan tv:tä kattomaan yms. kun ensi kertaa tapaa ja tutustuu melko ikävää siis.
Ja sitten ystävyyden merkitys? eikö sillä ole nykypäivänä enää mitään väliä ja merkitystä missään? tytöille eikä pojille.. molemmat rikkovat lupauksia, juoruilevat ja huijaavat missä on enää todellisia ihmisiä ilmeisesti ei missään.
Ulkomailla yritin tutustua paikallisiin poikiin kaverimielessä mutta ei heillä (tietenkään) ollut samat ajatuksen vaan se yksi tyypillinen asia mielessä ja ties mitä hyväksikäyttö myös mielessä(mm. rahan jakaminen heille yms. kummallista), sekä se ulkomailla melko tyypillinen ns. sweet talk =luulevat kaikkien tyttöjen ja naisten lankeavan heti kun vähän puhuu ällöttävällä äänellä ja kehuu (oksetus..)
Päätin että mikäli seuraavan kerran vierailen samassa kohteessa en kiinnitä ko. poikiin minkäänlaista huomiota eiköhän ole parempi niin, ajatelkoon mitä tykkää turha sietää ketään loukkaavaa..
No näitä juttuja on vaikka miten paljon lisää..
viime talvena tutustuin ihan vaan netissä erääseen ulkomaalaiseen poikaan, sitten huomasin että hän kirjoittelee ihan täysin samoja asioita kaikille tytöille. No sen jälkeen vierailin hänen kotimaassaan lomalla sitten näin hänet siellä ihan sattumalta kumpikaan tosin meistä ei puhunut mitään, no sen jälkeen ko. tyyppi vielä kehtasi kokonaan torjua minut netissä eikä vastannut enää mitään.
Sitten tapasin samassa paikassa eräässä ravintolassa erään pojan myös, en kyllä ehtinyt tutustua tai muutakaan ja hyvä niin. Sillä muutama kuukausi lomastani löysin netistä muutamia kuvia missä oli sama poika ja hänen kaverinsa muiden suomalaistyttöjen keskellä. No huvinsa kullakin, ilmeisesti noissa lämpimissä maissa saavat jotain pisteitä siitä, mitä enemmän viettävät aikaa vaaleiden tyttöjen seurassa :D mielestäni lähinnä surullista ja erittäin säälittävää..
no ei voi kyllä muutamia suomipoikiakaan kehua, ehdottavat ryyppyseuraa, lupaavat soittaa mutta eihän kännissä tehty lupaus tietenkään merkitse heille yhtään mitään...
pojille mikään ei merkitse yhtään mitään, kaikki on yhtä samaa ja mitä vaan voi tehdä välittämättä kenestäkään paitsi itsestä, tämän olen nähnyt
Mikään ei ole todellista ja aitoa pojille vai ???
2
561
Vastaukset
tuohon paljoa voi kommentoida. Ikävää että sinun kohdallesi on sattunut noin paljon epämiellyttäviä tapauksia.
Mutta älä anna niiden lannistaa, rehellisiä ja luotettavia poikia/miehiä on paljon.- rehellisiä
ja vapaita poikamiehiä on todella vähän. Miten voi edesolla rehellinen, jos on jo unohtanut, mikä se rehellisyys on? Olen aloittajan kanssa pitkälti samaa mieltä. Itse miehenä olen törmännyt samaan ongelmaan myös naisten kanssa. Jokainen vetää jotain ihme roolia. Yrittää olla jotain, mitä ei ole. Aika aivopestyä porukkaa. Tämä kaikki johtuu siitä, että muiden mielipide itsestä on tärkeämpi kun oma. Aina mietitään, että mitä mieltä muut on, sen sijaan että mietittäisi mitä mieltä on itse itsestään. Ja siitähän se kaikki oikeasti vasta alkaa.
Se on hyvä, että olet huomanut sen. Osat sen takia välttää monta ongelmatilannetta. Muista aina luottaa omiin tunteisiin. Ne ei valehtele ikinä. Ole vaan kärsivällinen ja kuuntele ne loppuun asti, älä keskeytä niitä. Sitten kun joskus tulee vastaan joku erilainen, aidosti rehellinen, omana itsenä oleva mies, niin tulet tunnistamaan sen aika nopeasti. Myös tässä asiassa maltti on valttia. Onnea ja älä luovuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924607
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?823758Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1363242Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261820Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881669