millaisia kilometri määriä on ennätykset, joita on bemareiden koneilla ajettu, lähinnä bensakoneilla, ja mikä konetyyppi..
millaisia km määriä
8
1922
Vastaukset
- Alex_
Moi !
Kyllähän noita huhja kaikenlaisia kuulee.
Oma tietoni on aikoinaan omistamastani E34-sarjan 520i:stä vuosimallia 1989. Kun luovuin siitä 1999 niin mittarissa oli 320000 kilsaa ja näyttää peli olevan vielä liikenteessä.
Muistaakseni tällä palstalla kertoili joku omistavansa 750:n (E32?) jolla oli silloin ajettu 750000 samoilla iskareilla. Mutta tämä on toisen käden tietoa.
-- - automaatti-
laatikot paukkuvat pahimmillaan jo 100000 kilometrissä.
Tosin kysyit bensakoneita, eli offtopic.- Repa.
Jos ei osaa tehdä kunnollisia automaatti laaatikoita
ei ne mesen laatikot pauku tuolla tavalla.
Onhan siinä SLR McLarenissakin automaattilaatikko ja huiput yli kolmensadan. - Ajaja
Laatikkohan on ZF:n tekemä joita käyttää useat auton valmistajat esim.. Audi ja Jaguar. Vanhemmissa dieseleissä on myös GM:n laatikko. BMW ei siis tee itse laatikoitaan.
Mersu sen sijaan tekee ja näissä uusissa E-sarjan Mersuissa varsinkin 320 CDI:ssä laatikoita on mennyt useita. Itselläni on taksi käytössä kyseinen auto ja kolmas laatikko menossa.
Itselläni oli kaksi E39 mallia taksissa, ensimmäisessä meni turbo, muuten pelasivat asiallisesti
- Olly
Kaverilla oli 2500 sedan, vuodelta 1968, ilman remppaa n. 1 000 000 km. Itsellä 1984 e24, eli sama vanha "iso kuutonen", venttiilin ohjurit meni uusiksi kun kumit oli haperoituneet. Ajettu n. 180 000, alakerta kuin uusi.
- Tyyppiä
Kone on N52 ja kilometrejä takana 11 200. Hyvin pelaa.
- 318i
Mulla -88 318i ja konetyyppi on M40. Kilometrejä mittarissa on 784 000 eikä konetta ole avattu kertaakaan. Korista on helmat kerran maalattu yli mutta muuten auto on täysin ruosteeton. Peseminen kannattaa. Öljyä on alkanut kulumaan pari litraa kymppitonnilla mutta eiköhän se ole noilla kilsoilla ihan kohtuullista. Venttiilinvarren kumit ajattelin vaihtaa piakkoin koska ovat varmaan aika kovettuneet.
semmoset rapiat puol miljoonaa köröttelin tuolla ennen ku myin pois siin pari vuotta sitten, eikä moottorissa käyty ikinä öljykorkkia syvemmällä. pelas ku eläin. on varmaan vieläki liikenteessä, vähä aikaa sit ainaki tuli vielä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1752207- 1211941
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791492- 1611419
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1791405- 521248
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591178
- 1201088