Taitaa olla joku uusipaikka
Vippiraha.fi
13
4448
Vastaukset
- järkeä?
Onko näissä pikavipeissä mitään järkeä? Lainaat 100 euroa ja maksat korkoa parissa viikossa 20 prosenttia tai enemmänkin. Tuohan on aivan järjetön korko nykyisten matalien korkojen aikana. Sitten vielä todetaan, että lainaa saadaksesi olet hoitanut raha-asiasi hyvin. Onko hyvää raha-asioiden hoitamista maksaa jollekin korkoa 20 prosenttia parista viikosta? Jos vaikka ajan mittaan lainaa 2000 euroa pikkusummina tulee maksaneeksi korkoa ehkä 400 euroa tai enemmän. 400 euroa on monelle jo melkoinen raha, jos sen voisi käyttää itse sen sijaan, että maksaa sen korkoina pikavippifirmalle. Varmaan hyvää bisnestä, kun näitä firmoja syntyy koko ajan uusia. Eiväthän pankitkaan ota annetuista luotoista läheskään noin suurta korkoa ja silti niillä menee erittäin hyvin.
Parempi tapa olisi opetella säästämään tuo 100 euroa vaikka säästötilille. Siitä saisi tuon satasen pois ja pienen tuoton koron muodossa itselleen. Säästäminen ei taida olla enää muodissa niinkuin menneinä aikoina. Voisi myös oppia kärsivällisyyttä, eikä ostaa kaikkea tyyliin kaikki-heti-mulle-nyt ajattelematta millaiset kustannukset siitä tulee. Ainakaan tiukkaa rahatilannetta ei näillä vipeillä pitäisi rahoittaa, koska noilla koroilla saattavat raha-asiat riistäytyä lopullisesti hallinnasta ja velkakierre on valmis.- sulle
"Eiväthän pankitkaan ota annetuista luotoista läheskään noin suurta korkoa ja silti niillä menee erittäin hyvin."
Koitappas lainata pankista 100 euroa kahdeksi viikoksi ja kato mitkä on kulut!! Siinä sulle järkeä! - tavallaan
sulle kirjoitti:
"Eiväthän pankitkaan ota annetuista luotoista läheskään noin suurta korkoa ja silti niillä menee erittäin hyvin."
Koitappas lainata pankista 100 euroa kahdeksi viikoksi ja kato mitkä on kulut!! Siinä sulle järkeä!No jos haluaa maksaa tuollaisia korkoja, niin se on jokaisen oma asia. Silloin täytyy tietää mitä tekee. Turha ruikuttaa jälkikäteen, jos noiden vippien kanssa menettää luottotietonsa tai sotkee taloutensa.
- suhkot
nopeasti, 60e kilahti tilille n.15 minuutissa. Tuon firman takana taitaa olla joku kauneudenhoitoliike tms.
Saas nähä sitten irtoaako jatkossa rahaa tuolta vai tekeekö ainalainat.- pavip
Mulle ei tullu kaikki tiedot ok mutta ei ja olen sentää muilta saanu aina ( poikkeus satasenlaina) Onkohan tää taas näytä viesteillä rahastajia samoin kun kuuluisa satasenlaina?
- tän takana...
...vaan joku vitun putkimies...
- mut hitaasti
pavip kirjoitti:
Mulle ei tullu kaikki tiedot ok mutta ei ja olen sentää muilta saanu aina ( poikkeus satasenlaina) Onkohan tää taas näytä viesteillä rahastajia samoin kun kuuluisa satasenlaina?
mulla kesti eilen muutaman tunnin että sain lainapäätöksen...
- jee jee
pavip kirjoitti:
Eipä se taida olla mikään feikki.Minä ja kaveri saatiin sieltä rahaa.Satasenlaina onkin ihan sieltä mihin aurinko ei paista.
- rahat loppu
eilen vielä mainosti googlessa, mutta eipä näy mainosta enää... tekeeköhän ainalainat tämäkin pulju
- kin
ainakin rahat vähissä kun varmasti on ollut viimepäivinä hirmuisesti hakijoita. Kaikki Vip-kierteessa iskevät uuteen paikkaan kuin sika limppuun.
- varmasti käy
kin kirjoitti:
ainakin rahat vähissä kun varmasti on ollut viimepäivinä hirmuisesti hakijoita. Kaikki Vip-kierteessa iskevät uuteen paikkaan kuin sika limppuun.
Kaikki varmasti tosiaan iskevät heti uuden firman kimppuun ja rahat loppuu nopeesti.
Tämäkään firma ei montaa päivää kyllä ehtinyt googlessa mainostaa (itse huomasin eilen,että uusi paikka on tullut ja nyt jo lopettanut mainostamisen)
Toivottavasti tämä sentään on fiksumpi paikka, että sulkee heti palvelun eikä ala vaan viesteillä rahastaa
- tänään tuli rahat
Eilen kokeilin vippiä mut en saanu ja tänään kokeilin uudestaan niin tuli myönteinen päätös.Ihmettelen vaan..
sain rahaa 5 min paasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684286
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684136Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102324IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm211446Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571272Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli741049