Miten Saalemin johto suhtautui kun Friman lähti (jälleen kerran) tanssilavoille lauleskelemaan?
Meinaan, kun oli niin julkinen Saalemissa, niin yhtä julkisesti lähti.
Miten Hesan Saalem suhtautui Rainerin lähtöön
8
458
Vastaukset
- DoctorT
APU-lehden mukaan Raikku on lut.srkn jäsen tätänykyä! Eiköhön hän sanonut goodbuyet Saalemille ja sen nimelläratsastajille, luulisin!
- juu, muistan
aikoinaan, hän ei hyväksynyt kun hänen nimeään käytettiin hyväkseen ja kerättiin rahaa
- DoctorT
juu, muistan kirjoitti:
aikoinaan, hän ei hyväksynyt kun hänen nimeään käytettiin hyväkseen ja kerättiin rahaa
Vikin valinta oli todella oikea. Rahanahneet eivät maksaneet kuin muruja.
Riimanni palasi tanssimusiikkiin, Viki pysyi pääasiassa evankelioinnin parissa.
- Mitä?
Saalemista luterilaiseksi lähtenyt on luopio.
- Katsos vaan2
sinä päättelet, että luterilaiseen kirkkoon siirtynyt on luopio? Millä voit perustella? Tunnen monia uskovia, jotka ovat hellariuden jättäneet ja liittyneet kirkkoon. Yksikään ei tietääkseni ole luopiona. Itse olen myös eronnut hallareista, onneksi, ja en ole liittynyt mihinkään joukkoon. Uskossa olen yhä ja rakastan Jeesustani!
- Voe kaaheeta!
"Jaakobin ääni mutta Eesaun kädet"! :O
- Joo-oh
vaan että helluntailaisuudesta eroaminen ei mitenkään tarkoita uskosta eroamista eikä luterilaiseen kirkkoon liittyminen tee luopiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018704- 665648
- 245247
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375136Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384971Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774879- 624413
- 434077
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483367- 493065