Hei.
Vaikka "nettiportaali-business" ei enää muotia olekaan, olen kehittänyt hyvän liike-idean mikä voisi toimia.
(Tosin Verkkotietämys on vähän hukassa.. lukuunottamatta ohjelmointia..)
Tarvitsenko siis heti oman palvelimen, vai saako niitä vuokrattua jostain??
Kuinka palvelin käytännössä liitetään verkkoon?
Jos kalastelen käviöitä esim. USA:sta, ei kait ole väliä missä palvelin fyysisesti sijaitsee??
PS. Jos on tarkoitus vain v*****lla, Älä vastaa ollenkaan.
netti-business
2
415
Vastaukset
- Rezar
Jos kalastelet kävijöitä USAsta, plavelimen ei tarvitse sijaita siellä.
Ainakin virtuaalipalvelimia saa vuokrattua osoitteesta www.planeetta.net .
Palvelin liitetään verkkoon useimmiten itsenäisellä valokaapelilla, jonka nopeus on normaalisti (nopeudet muodossa download/upload) 19/100-100/1000 megabittiä sekunnissa. Voihan palvelimen liittää nettiin vaikka tavallisella laajakaistaliittymällä, mutta siinä tapauksessa yhteydet ovat erittäin hitaita.
Korjatkaa, jos kirjoitin väärää tietoa- Piru_
joku kone missä palvelinta pyörittää, laajakaistaliittymä ja vaikka XAMPP-paketti asennettuna. Siinä tulee weppipalvelin, tietokanta ja php.
Sitten voit kokeiluasi varten rekisteröidä ilmaiseksi jonkun domain-nimen.
http://www.dy.fi
http://www.dyndns.org
Laajakaistaliittymä 1M/1M riittää vallan hyvin tällaisen palvelimen pitoon siksi aikaa, että huomaa kuinka vaikeaa on saada niitä kävijöitä sinne sivuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2671609IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk321493Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää429882Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta140828