Mitenkäs, kun oon kristitty, ja mulla tuo patsas tuossa hyllyllä, niin miten siihen pitäis suhtautua? En mitenkään palvo sitä, vaan se mulle edustaa hyvyyttä ja mielenrauhaa? Entä, mitä jos harjoittaa noita buddhan oppeja, vaikkei itseä buddhalaisena pidä? Olen ollut aina siinä luulossa, että syntiä on kaikki heikkoudet, mitkä menee äärimmilleen, olipa se vaikka ruoan ja juoman kulutus. Olenko ihan hakoteillä?
Buddhan patsas sisustuksessa?
4
486
Vastaukset
- kotona näkyvillä
edelleen. Ihan huoletta.
Ja kun hän ( Pyhä Henki) tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin, vanhurskauden ja tuomion: synnin, koska he eivät usko minuun; vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe; ja tuomion , koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu. Joh.16:8-11
Jeesus opettaa rakastamaan Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Mark.12:29-31
Jeesukseen uskovana Pyhä Henki näyttää minulle henkilökohtaisesti asiat, jotka elämässäni murehduttavat Pyhää Henkeä. Koska rakastan Jeesusta, niin tahdon miellyttää häntä ja mielelläni karsin turhat jutut pois. Jeesuksella on aina parempaa tilalle ja vaikka ei olisikaan, niin hän itse on vaivan arvoinen!- Sentinel
... Että haluatko pitää epäjumalan-kuvaa (saatanan kuvaa), siellä hyllyllä? Onko se sen arvoista?
- Ykslutikka
Jos sinulla patsas on ja harjoitat sen oppeja, niin olet ihan taivaan selvästi buddhalainen, sehän on maalais- ja kaupunkilaisjärjen mukaan niin!
Kristitty ei saa tehdä jumalankuvaa itselleen, kristinuskon Jumala sanoo vihaavansa tällaisia patsaita. Buddha on muuten ihmisen kuva, eikö vain? Ei minkään persoonallisen "jumalan".
Kristus sanoi: "Minun rauhani minä annan teille. En minä anna niinkuin maailma antaa.." Eli sinulla on täysin toinen rauhakin. Ajatuksesi synnistä voi kuulua moneenkin uskontoon, ei yksin kristinuskoon.
Miksi et siis pitäisi itseäsi buddhalaisena? Muutoin olet mielestäni hakoteillä. Kristittyä buddhalaista ei voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1201269
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101155- 58981
- 71978
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu175919olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794