kuinkas nämä kaksi sopivat yhteen...onko tietoa?
Kaksonen+vesimies
9
3694
Vastaukset
- -kaksosmies-
Sopii, hyvin sopii.
- kaksonen..
no ainakin ovat täysin vastakkaisia elementtejä, eli eikö vastakkaisuudet täydennä vain toisiaan :)
- kumpikin ovat ilmamerkkejä
Mitä tarkoitat vastakkaisilla elementeillä tässä tapauksessa, kun kumpikin ovat ilmamerkkejä
- jasu
20 v naimisissa toimii
- on kokemusta
Aurinkomerkit soveltuvat hyvin toisiinsa. Suhteessa (mies mnainen) on tosin otetta omionn kuumerkitkin.
- kumpikin ovat ilmamerkkejä
Kaksostyttönä olen aina sopinut hyvin yhteen vesimiespoikien kanssa. Vesimiestyttöjenkin joukossa on "ystäviä", kukaan heistä ei tosin ole ollut näyttäytynyt täysin luotettavaksi.
- taracapi
Oikein hyvin sopii, samantyyppisiä luonteeltaan. olin yksissä 14 vuotta vesimiehen kanssa ja olis varmaan oltu loppuelämä yhdessä, jollei kuolema olisi erottanut.
- DeviL Girl
Olen itse vesimies ja seurustelin Kaksos miehen kanssa ..kiinnyin tähän mieheen täydellisesti lyhyessä ajassa,ja lyhyeksi myös jäi koko suhde.Yhdessä oltiin 3 viikkoa.Olin rikki kun mies jätti ..ja 2vuotta meni kun pääsin kokonaan irti ..siinä opein tuntemaan Kaksosen luonnetta todella hyvin ..ja millainen Kaksonen on ihmisenä ...Nyt seurustelen taas Kaksos miehen kanssa ja pelkää että tässä suhteessa käy myös samoin,koska olen myös todella kiintyny tähän mieheen.Kaksonen on todella vaikea ihminen..olen myös lukenut horoskoopeista että vesimies ja Kaksonen ovat ns."luodut toisilleen", muttta opein kantapään kautta että ei pidä tämäkää väite aina paikkansa.
- toisin
minä kaksosmies,tyttö ystävä vesimies rakkautta ensi silmäyksellä molemmin puolin,hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379