kuinkas nämä kaksi sopivat yhteen...onko tietoa?
Kaksonen+vesimies
9
3644
Vastaukset
- -kaksosmies-
Sopii, hyvin sopii.
- kaksonen..
no ainakin ovat täysin vastakkaisia elementtejä, eli eikö vastakkaisuudet täydennä vain toisiaan :)
- kumpikin ovat ilmamerkkejä
Mitä tarkoitat vastakkaisilla elementeillä tässä tapauksessa, kun kumpikin ovat ilmamerkkejä
- jasu
20 v naimisissa toimii
- on kokemusta
Aurinkomerkit soveltuvat hyvin toisiinsa. Suhteessa (mies mnainen) on tosin otetta omionn kuumerkitkin.
- kumpikin ovat ilmamerkkejä
Kaksostyttönä olen aina sopinut hyvin yhteen vesimiespoikien kanssa. Vesimiestyttöjenkin joukossa on "ystäviä", kukaan heistä ei tosin ole ollut näyttäytynyt täysin luotettavaksi.
- taracapi
Oikein hyvin sopii, samantyyppisiä luonteeltaan. olin yksissä 14 vuotta vesimiehen kanssa ja olis varmaan oltu loppuelämä yhdessä, jollei kuolema olisi erottanut.
- DeviL Girl
Olen itse vesimies ja seurustelin Kaksos miehen kanssa ..kiinnyin tähän mieheen täydellisesti lyhyessä ajassa,ja lyhyeksi myös jäi koko suhde.Yhdessä oltiin 3 viikkoa.Olin rikki kun mies jätti ..ja 2vuotta meni kun pääsin kokonaan irti ..siinä opein tuntemaan Kaksosen luonnetta todella hyvin ..ja millainen Kaksonen on ihmisenä ...Nyt seurustelen taas Kaksos miehen kanssa ja pelkää että tässä suhteessa käy myös samoin,koska olen myös todella kiintyny tähän mieheen.Kaksonen on todella vaikea ihminen..olen myös lukenut horoskoopeista että vesimies ja Kaksonen ovat ns."luodut toisilleen", muttta opein kantapään kautta että ei pidä tämäkää väite aina paikkansa.
- toisin
minä kaksosmies,tyttö ystävä vesimies rakkautta ensi silmäyksellä molemmin puolin,hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859