Kaksonen+vesimies

ilehm

kuinkas nämä kaksi sopivat yhteen...onko tietoa?

9

3644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kaksosmies-

Sopii, hyvin sopii.

• kaksonen..

no ainakin ovat täysin vastakkaisia elementtejä, eli eikö vastakkaisuudet täydennä vain toisiaan :)

• kumpikin ovat ilmamerkkejä

Mitä tarkoitat vastakkaisilla elementeillä tässä tapauksessa, kun kumpikin ovat ilmamerkkejä

• jasu

20 v naimisissa toimii

• on kokemusta

Aurinkomerkit soveltuvat hyvin toisiinsa. Suhteessa (mies mnainen) on tosin otetta omionn kuumerkitkin.

• kumpikin ovat ilmamerkkejä

Kaksostyttönä olen aina sopinut hyvin yhteen vesimiespoikien kanssa. Vesimiestyttöjenkin joukossa on "ystäviä", kukaan heistä ei tosin ole ollut näyttäytynyt täysin luotettavaksi.

• taracapi

Oikein hyvin sopii, samantyyppisiä luonteeltaan. olin yksissä 14 vuotta vesimiehen kanssa ja olis varmaan oltu loppuelämä yhdessä, jollei kuolema olisi erottanut.

• DeviL Girl

Olen itse vesimies ja seurustelin Kaksos miehen kanssa ..kiinnyin tähän mieheen täydellisesti lyhyessä ajassa,ja lyhyeksi myös jäi koko suhde.Yhdessä oltiin 3 viikkoa.Olin rikki kun mies jätti ..ja 2vuotta meni kun pääsin kokonaan irti ..siinä opein tuntemaan Kaksosen luonnetta todella hyvin ..ja millainen Kaksonen on ihmisenä ...Nyt seurustelen taas Kaksos miehen kanssa ja pelkää että tässä suhteessa käy myös samoin,koska olen myös todella kiintyny tähän mieheen.Kaksonen on todella vaikea ihminen..olen myös lukenut horoskoopeista että vesimies ja Kaksonen ovat ns."luodut toisilleen", muttta opein kantapään kautta että ei pidä tämäkää väite aina paikkansa.

• toisin

minä kaksosmies,tyttö ystävä vesimies rakkautta ensi silmäyksellä molemmin puolin,hyvin menee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2216
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      351
      1485
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1473
    4. 209
      1428
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1121
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      959
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      29
      891
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe