mä en hae mitään stripparia vaan ihan rehellisesti sanottuna maksullista
järkätään oikeen kunnon extremepolttarit ;)
mikä olisi oikea mesta? Viroko?
extremepolttarit
28
4678
Vastaukset
- Oletko?!
Siis onko se päivän sankari menossa sänkyyn sen maksullisen kanssa vai mitäs oikeen on suunitelmissa?
- anonymous.
kelles muullekaan tässä polttareita järkätään?
- Hohojjaa!
En ole koskaan tavannut noin tyhmää bestmania! Mikä ihme sua vaivaa? polttarit on tehty yettä pidetään kivaa kaveri porukassa ja EI mitään semmosta mkä tuottaa moriamelle pahaa mieltä! HÄPEÄ!!!
- anonymous...
siis mitä? kuka on sanonut että olen bestman?
onkohan sinulla lukutaidossa vikaa vai olenko sanonut niin? kivaahan me nimenomaan pidetään ;)
mietis vielä kummalle me näitä extremepolttareita järjestämme? :) - tuntematon
anonymous... kirjoitti:
onkohan sinulla lukutaidossa vikaa vai olenko sanonut niin? kivaahan me nimenomaan pidetään ;)
mietis vielä kummalle me näitä extremepolttareita järjestämme? :)olet kyllä varsinainen tollo... itse olen tulevan kesän 2007 morsian ja kyllä sieppasi kovaa kun huomasin kirjoituksesi... ei kyllä kaikkea tarvi kokeilla ja tyhmiä tehdä, kaikki aina pitäisi ajatella omalle kohdalle ja oletko kuitenkaan ihan varma että tämä kyseinen sulhanen hakee juuri tuollaista viihdettä omilta polttareiltaan... järki käteen!!!
- viimevuoden morsian
tuntematon kirjoitti:
olet kyllä varsinainen tollo... itse olen tulevan kesän 2007 morsian ja kyllä sieppasi kovaa kun huomasin kirjoituksesi... ei kyllä kaikkea tarvi kokeilla ja tyhmiä tehdä, kaikki aina pitäisi ajatella omalle kohdalle ja oletko kuitenkaan ihan varma että tämä kyseinen sulhanen hakee juuri tuollaista viihdettä omilta polttareiltaan... järki käteen!!!
Tää on ilmi selvä provo!
Älkää tuhlatko aikaanne, yrittää vaan pikkusielut ärsyttää. - anonymous.
tuntematon kirjoitti:
olet kyllä varsinainen tollo... itse olen tulevan kesän 2007 morsian ja kyllä sieppasi kovaa kun huomasin kirjoituksesi... ei kyllä kaikkea tarvi kokeilla ja tyhmiä tehdä, kaikki aina pitäisi ajatella omalle kohdalle ja oletko kuitenkaan ihan varma että tämä kyseinen sulhanen hakee juuri tuollaista viihdettä omilta polttareiltaan... järki käteen!!!
sinäkään et osaa lukea....
sulhaselleko me näitä extremepolttareita järjestetään? - sinävaan et osaa kirjoittaa!
anonymous... kirjoitti:
mietis vielä kummalle me näitä extremepolttareita järjestämme? :)Bestman tai ei niin silti sun pitää kunnioittaa hääparia! ne ovat menossa NAIMISIIN! Vitun TOLLO!
- anonymous.
sinävaan et osaa kirjoittaa! kirjoitti:
Bestman tai ei niin silti sun pitää kunnioittaa hääparia! ne ovat menossa NAIMISIIN! Vitun TOLLO!
jospa onkin niin, että tämä on nimenomaan toisen heistä olevan pyyntö ja toivomus...
kiitoksia paljon siitä tollosta :( - Tollo!!
anonymous. kirjoitti:
jospa onkin niin, että tämä on nimenomaan toisen heistä olevan pyyntö ja toivomus...
kiitoksia paljon siitä tollosta :(No sinä järjestäjänä niin et sais sallia semmosta! Ei kukaan hääpari halua pettää kumppaniaan kun menee naimisiin! HALOO!
- anonymous.
Tollo!! kirjoitti:
No sinä järjestäjänä niin et sais sallia semmosta! Ei kukaan hääpari halua pettää kumppaniaan kun menee naimisiin! HALOO!
jaa ettei...kuinkas tämä NAIS-ihminen sitten nimenomaan pyysi järjestää tällainen?
On olemassa monenlaisia avioliittoja - jotkut sallivat vapaasti mitä vaan.
Ei kaikkien tarvitse kulkea samoja polkuja kuin sinun!
- oot vitun tyhmä!
ihan sama kelle järjestät! ja yleensä polttareita järjestetään hääparille..
- anonymous.
tottakai hääparille...tai siis toiselle heistä
ja pointtisi on? - sä et vaan ymmärrä!
anonymous. kirjoitti:
tottakai hääparille...tai siis toiselle heistä
ja pointtisi on?Pointtini on että olet todella raukkamainen ja säälittävä ihminen! Tai sua ei voi edes ihmiseks sanoa! Saisit hävetä!
- Arkkiengels
sä et vaan ymmärrä! kirjoitti:
Pointtini on että olet todella raukkamainen ja säälittävä ihminen! Tai sua ei voi edes ihmiseks sanoa! Saisit hävetä!
Kaikenlaisia tosikkoja täällä! Ottavat nämä trollit ihan tosissaan! Hajotkaa omaan tosikkouteenne!
- anonymous.
sä et vaan ymmärrä! kirjoitti:
Pointtini on että olet todella raukkamainen ja säälittävä ihminen! Tai sua ei voi edes ihmiseks sanoa! Saisit hävetä!
älä hauku ja solvaa, vaan perustele väitteesi!
- ei pilailla!
Arkkiengels kirjoitti:
Kaikenlaisia tosikkoja täällä! Ottavat nämä trollit ihan tosissaan! Hajotkaa omaan tosikkouteenne!
Just niin.. taidat itekkin olla tyhmä
- Zampo
ei pilailla! kirjoitti:
Just niin.. taidat itekkin olla tyhmä
voe mahoton paekka....lehmä otti herneet nenään
- erkkiangels
Arkkiengels kirjoitti:
olet asian ytimessä... :)
- järjestäjä
varmaan Euroopan tyhmin lehmä!
- kdsjfiorjgoitjgb
:D:D viroon vaan:D:D onnea teille:):D
- onnee sulle
Joo onnea sulle! Toivottavasti te molemmat kuolette Aidssiin!
- anonymous.
mitäs tuolla tarkoitat?
mitäs minä sinulle olen tehnyt, että moista toivot? Katso piipertäjä harmaavarpunen peiliin ja ole hiljaa... - Jaahas luulet olevas...
anonymous. kirjoitti:
mitäs tuolla tarkoitat?
mitäs minä sinulle olen tehnyt, että moista toivot? Katso piipertäjä harmaavarpunen peiliin ja ole hiljaa...Kiitos mutta katson kyllä peiliin joka aamu ja en ole koskaan nähnyt sinunlaista siellä! HÄPEÄ!!!
- anonymous.
Jaahas luulet olevas... kirjoitti:
Kiitos mutta katson kyllä peiliin joka aamu ja en ole koskaan nähnyt sinunlaista siellä! HÄPEÄ!!!
Häpeätkö mitä näet peilissä?
jep jep
- ajankohtainenn
asia vielä niin kato http://www.sihteeriopisto.net ja sieltä naisoppilaat ja oikea kaupunki niin avot...
- mikäli
jaahans...
- sikäli
mikäli kirjoitti:
jaahans...
joohons
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569