extremepolttarit

anonymous.

mä en hae mitään stripparia vaan ihan rehellisesti sanottuna maksullista

järkätään oikeen kunnon extremepolttarit ;)

mikä olisi oikea mesta? Viroko?

28

4657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko?!

      Siis onko se päivän sankari menossa sänkyyn sen maksullisen kanssa vai mitäs oikeen on suunitelmissa?

      • anonymous.

        kelles muullekaan tässä polttareita järkätään?


    • Hohojjaa!

      En ole koskaan tavannut noin tyhmää bestmania! Mikä ihme sua vaivaa? polttarit on tehty yettä pidetään kivaa kaveri porukassa ja EI mitään semmosta mkä tuottaa moriamelle pahaa mieltä! HÄPEÄ!!!

      • anonymous...

        siis mitä? kuka on sanonut että olen bestman?
        onkohan sinulla lukutaidossa vikaa vai olenko sanonut niin? kivaahan me nimenomaan pidetään ;)

        mietis vielä kummalle me näitä extremepolttareita järjestämme? :)


      • tuntematon
        anonymous... kirjoitti:

        siis mitä? kuka on sanonut että olen bestman?
        onkohan sinulla lukutaidossa vikaa vai olenko sanonut niin? kivaahan me nimenomaan pidetään ;)

        mietis vielä kummalle me näitä extremepolttareita järjestämme? :)

        olet kyllä varsinainen tollo... itse olen tulevan kesän 2007 morsian ja kyllä sieppasi kovaa kun huomasin kirjoituksesi... ei kyllä kaikkea tarvi kokeilla ja tyhmiä tehdä, kaikki aina pitäisi ajatella omalle kohdalle ja oletko kuitenkaan ihan varma että tämä kyseinen sulhanen hakee juuri tuollaista viihdettä omilta polttareiltaan... järki käteen!!!


      • viimevuoden morsian
        tuntematon kirjoitti:

        olet kyllä varsinainen tollo... itse olen tulevan kesän 2007 morsian ja kyllä sieppasi kovaa kun huomasin kirjoituksesi... ei kyllä kaikkea tarvi kokeilla ja tyhmiä tehdä, kaikki aina pitäisi ajatella omalle kohdalle ja oletko kuitenkaan ihan varma että tämä kyseinen sulhanen hakee juuri tuollaista viihdettä omilta polttareiltaan... järki käteen!!!

        Tää on ilmi selvä provo!

        Älkää tuhlatko aikaanne, yrittää vaan pikkusielut ärsyttää.


      • anonymous.
        tuntematon kirjoitti:

        olet kyllä varsinainen tollo... itse olen tulevan kesän 2007 morsian ja kyllä sieppasi kovaa kun huomasin kirjoituksesi... ei kyllä kaikkea tarvi kokeilla ja tyhmiä tehdä, kaikki aina pitäisi ajatella omalle kohdalle ja oletko kuitenkaan ihan varma että tämä kyseinen sulhanen hakee juuri tuollaista viihdettä omilta polttareiltaan... järki käteen!!!

        sinäkään et osaa lukea....

        sulhaselleko me näitä extremepolttareita järjestetään?


      • sinävaan et osaa kirjoittaa!
        anonymous... kirjoitti:

        siis mitä? kuka on sanonut että olen bestman?
        onkohan sinulla lukutaidossa vikaa vai olenko sanonut niin? kivaahan me nimenomaan pidetään ;)

        mietis vielä kummalle me näitä extremepolttareita järjestämme? :)

        Bestman tai ei niin silti sun pitää kunnioittaa hääparia! ne ovat menossa NAIMISIIN! Vitun TOLLO!


      • anonymous.
        sinävaan et osaa kirjoittaa! kirjoitti:

        Bestman tai ei niin silti sun pitää kunnioittaa hääparia! ne ovat menossa NAIMISIIN! Vitun TOLLO!

        jospa onkin niin, että tämä on nimenomaan toisen heistä olevan pyyntö ja toivomus...

        kiitoksia paljon siitä tollosta :(


      • Tollo!!
        anonymous. kirjoitti:

        jospa onkin niin, että tämä on nimenomaan toisen heistä olevan pyyntö ja toivomus...

        kiitoksia paljon siitä tollosta :(

        No sinä järjestäjänä niin et sais sallia semmosta! Ei kukaan hääpari halua pettää kumppaniaan kun menee naimisiin! HALOO!


      • anonymous.
        Tollo!! kirjoitti:

        No sinä järjestäjänä niin et sais sallia semmosta! Ei kukaan hääpari halua pettää kumppaniaan kun menee naimisiin! HALOO!

        jaa ettei...kuinkas tämä NAIS-ihminen sitten nimenomaan pyysi järjestää tällainen?

        On olemassa monenlaisia avioliittoja - jotkut sallivat vapaasti mitä vaan.

        Ei kaikkien tarvitse kulkea samoja polkuja kuin sinun!


    • oot vitun tyhmä!

      ihan sama kelle järjestät! ja yleensä polttareita järjestetään hääparille..

      • anonymous.

        tottakai hääparille...tai siis toiselle heistä

        ja pointtisi on?


      • sä et vaan ymmärrä!
        anonymous. kirjoitti:

        tottakai hääparille...tai siis toiselle heistä

        ja pointtisi on?

        Pointtini on että olet todella raukkamainen ja säälittävä ihminen! Tai sua ei voi edes ihmiseks sanoa! Saisit hävetä!


      • Arkkiengels
        sä et vaan ymmärrä! kirjoitti:

        Pointtini on että olet todella raukkamainen ja säälittävä ihminen! Tai sua ei voi edes ihmiseks sanoa! Saisit hävetä!

        Kaikenlaisia tosikkoja täällä! Ottavat nämä trollit ihan tosissaan! Hajotkaa omaan tosikkouteenne!


      • anonymous.
        sä et vaan ymmärrä! kirjoitti:

        Pointtini on että olet todella raukkamainen ja säälittävä ihminen! Tai sua ei voi edes ihmiseks sanoa! Saisit hävetä!

        älä hauku ja solvaa, vaan perustele väitteesi!


      • ei pilailla!
        Arkkiengels kirjoitti:

        Kaikenlaisia tosikkoja täällä! Ottavat nämä trollit ihan tosissaan! Hajotkaa omaan tosikkouteenne!

        Just niin.. taidat itekkin olla tyhmä


      • Zampo
        ei pilailla! kirjoitti:

        Just niin.. taidat itekkin olla tyhmä

        voe mahoton paekka....lehmä otti herneet nenään


      • erkkiangels
        Arkkiengels kirjoitti:

        Kaikenlaisia tosikkoja täällä! Ottavat nämä trollit ihan tosissaan! Hajotkaa omaan tosikkouteenne!

        olet asian ytimessä... :)


      • järjestäjä

        varmaan Euroopan tyhmin lehmä!


    • kdsjfiorjgoitjgb

      :D:D viroon vaan:D:D onnea teille:):D

    • onnee sulle

      Joo onnea sulle! Toivottavasti te molemmat kuolette Aidssiin!

      • anonymous.

        mitäs tuolla tarkoitat?

        mitäs minä sinulle olen tehnyt, että moista toivot? Katso piipertäjä harmaavarpunen peiliin ja ole hiljaa...


      • Jaahas luulet olevas...
        anonymous. kirjoitti:

        mitäs tuolla tarkoitat?

        mitäs minä sinulle olen tehnyt, että moista toivot? Katso piipertäjä harmaavarpunen peiliin ja ole hiljaa...

        Kiitos mutta katson kyllä peiliin joka aamu ja en ole koskaan nähnyt sinunlaista siellä! HÄPEÄ!!!


      • anonymous.
        Jaahas luulet olevas... kirjoitti:

        Kiitos mutta katson kyllä peiliin joka aamu ja en ole koskaan nähnyt sinunlaista siellä! HÄPEÄ!!!

        Häpeätkö mitä näet peilissä?

        jep jep


    • ajankohtainenn
      • mikäli

        jaahans...


      • sikäli
        mikäli kirjoitti:

        jaahans...

        joohons


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe