madeira

matkailijab

Madeiran matkat kalliita. Funchalissa Edinburgilaiset eläkeläiset riekkuivat ja kerskuivat englannin kielen taidoillaan. Kymmenen vuotta sitten tuntui eksoottiselta paikalta, nyt ei miltään. Kaikki tuntui olevan hyvin pelkistettyä. Ateriat sikahintaisia. Samalla hinnalla matkustaa Aasian lomakohteisiin, jotka paljon parempia. Ihmettelempä miten Ness-hirviö-valhetta voidaan vielä jatkaa, tyhjälle järvelle
kuljetetaan tyhmiä turisteja. Madeiralla tarkkailtiin ja kontrolloitiin. Vietiin lomaraha.
Matkamuistomyymälässä yritettiin huiputtaa ja viedä koko seteli.

3

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MatkailijaMauno

Kusetusta koko Madeira. Ei edes hiekkarantaa joten miksipä sinne muutoinkaan matkustaisi.

• vinkki yleiseen käyttöön

Calhettassa on,hiekkaranta.

• ole verranut

Oletko verrannut Kanarian hintoihin, se on kalliimpi nykyään, mutta sieltä voi saada lihapulla muusia sopuhintaan ja siellä ei muuta olekkaan kuin ne rannat. Itse menen mieluimin näitten Edinburilaisten kanssa Madeiralle ja vähät välitän heidän höpinöistä. Omalle kohdalle ei sattunut mitään huijauksia, mutta olenkin jättänyt kaikki epämääräiset ja halvimmat paikat väliin, eiköhän siellä aasiassakin osu jotain kokemuksia kohdalle, jos etsii sivukujilta ne halvimmat paikat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      312
      1691
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1254
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1237
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1116
    5. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      793
    6. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      57
      784
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      74
      759
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      757
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      740
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      696
    Aihe