Mulle tulee silloin tällöin joku sms-viesti sähköpostiin. Se on täysin tyhjä, eikä siinä ole edes aihetta tai lähettäjää.
Mistä tämä johtuu?
sms-viestejä
3
366
Vastaukset
- ei sisältöäkään?
Siis mitä siitä yleensä löytyy?
Sen tiedän että MMS-viesteissä voi usein jäädäkin se otsikko olematta, kaikissa kännyissä kai ei edes MMS-viestiin voi otsikkoa laittaakaan, mulla on mm. Nokia 3100 siinä voi mutta sitten toisessa kapulassani Motorola E365 ei ole mahista laittaa MMS:ään otsikkoa.
Mutta enpä tiedä miten monesta järjestelmästä voi lähettää SMS:n sähköpostiin...Netellolla on kyllä sellainen mutta en tiedä onko niitä muita ollenkaan..
Kerro kuitenkin jotain tietoja että pääsis edes jotain miettimään miten toi voi olla mahdollinen. - menin poistamaan
Poistin sen jo roskiksestakin. Mutta se on siis täysin tyhjä. Kun katsoin ominaisuuksia tai jotain lähdetietoja, niin siellä kyllä jotain tietoja luki, mutten valitettavasti muista mitään, mistä olisi apua.
Mulla on siis Outlook Express käytössä ja saan aina viestin kännykkääni, kun sähköpostia on tullut. Kun sitten avaan koneen ja vilkaisen sähköpostit, niin sieltä löytyy sitten se täysin tyhjä viesti. Pitääpä ottaa asia uudestaan puheeksi kun on taas samanlainen viesti tullut, mutta sitä ei tapahdu kovinkaan usein. Ehkä kerran pari kuussa.- rahikaisella
kännyyni tuli aina ilmoitus kun sain sähköpostia.
käytössäni oli onneksi sippiliittymä,nimittäin nämä sähköpostit oli jollainlailla maksullisia ja
joku"peter lawrense"ja kumppanit kuppasivat saldon nollille.muutin muistaakseni kännyn asetuksia ja kuppaaminen ja ilmoitukset kännyyn loppui.näitä sähköpostiviestejä tulee tietsikalle vieläkin noin
5-30vrk.poistan ne roskapostina koska en tiedä miten saan ko.viestit,siis niiden tulon loppumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057