Mikä h...i nostaa autossani vielä lämpöjä. 1.Nesteet eivät sekoitu, eivätkä vähene (Jäähd.nesteen co2 pitoisuus mitattu), 2.termostaatti vaihdettu 3. Jäähdytin puhdas&hyvä 3.vesipumppu vaihdettu 4. Syyläri & koko järjestelmä puhdas 5.painekorkki uusittu 6.fläkti antureineen toimii 7. lämpömittari ei valehtele
Auto lämpenee pahiten 5.vaihteella matkavauhdissa,jolloin pitää jäähdytellä lämppärin puhaltimella.Matkustamoon on mielestäni pinttynyt outo palaneen käry. Lisäksi olen kuulevani moottorista ikäänkuin suhinaa.Osaako kukaan keksiä pätevää syytä lämpeämiselle.
lämmöt nousee
10
1027
Vastaukset
- Ollu
vielä auton merkki??
Yksi vaihtoehto on että järjestelmässä on ilmaa, ja sen takia vesi ei kierrä..
Koeta etsiä ilmaus ruuvvia??
Jos ei löydy koetat auton käydessä raottaa ylävesiletkua, ja kaveri taasen kaataa paineastiaan lisää nestettä.
Siitä minä lähtisin vikaa etsimään, voihan siellä olla muutakin tukossa mutta harvemmin.- p.....e
323 mazda 1.6i 8-v
- puhut
Tutki se jäähdytin
- asentaja..
Kokeilepas sormella jäähdyttimen putkien välissä olevia ohuitä jäähdytysripoja. Todennäköisesti rapisevat irti.
ainakin Fordien jäähdyttimet oli jo uutena alimitoitettu Suomen kesän helteisiin. Lieneekö muillakin merkeillä säästetty tälläkin tavalla väärässä paikassa?
- Dr.Alban
Voi olla kansipahvikin.
- p....le
pahvi vaihdettu, ei auttanut. Onkohan muuten termari oikea (88C, antoivat varaosaliikkeestä). Seuraavaksi kai uusi kansi, sitten kai jo kaikki mahdolliset jo vaihdettukin(jäähdytin ok)
- Iso--A
Vaikuttaa jonku verran. Mulla on Nissanissa valot juuri mukavasti sekottamassa ilmavirtauksia ja estämässä tarpeellisen ilmamäärän pääsyä suoraan koneeseen. Ei toki mahdottomasti vaikuta lämpöihin mutta silmällä huomattava ero kuitenkin mittaria silmäillessä.
- ajattelija.a
Jos ei, niin auto ylikuumenee ja voi hajottaa kampiakselin joka johtaa kalliiseen remppaan. Ostä hyvä mies uusi plexti jo tänään.
- audi200
kai flekti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692