onkohan

Apuva-.-

Mulla mitään mahdollisuuksia,koskaan saada miestä rinnalleni....Olen Kaksoset,nousevaltamerkiltä Skorpiooni ja Kiinalaisessaa Lohikäärme

12

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisuus

      saada nainen mun elämään ..jos tätä elämäksi voi kutsua:/

    • nainut

      Miksi "Kaksoset,nousevalta merkiltä Skorpiooni ja Kiinalaisessaa Lohikäärme" ylipäänsä tahtoo miehen rinnalleen?
      Ei "miehen saaminen" ole "naisellisuuden vahvistus".

      Merkksi kertoo, että olet aika "täydellinen". Vapaa, älykäs, lämpimästi rakastava ja toimiva ts. sinulla on johtajaominaisuuksia!

      Kun Jumala loi Aatamin, katsoi Hän häneen ja totesi, että ei ole hyväksi miehelle olla yksin. Mies ei ollut täydellinen. Jumala täydensi miestä luomalla naisen hänen rinnalleen "täydennykseksi".
      Ei rivilläkään ilmaista tekstissä, että nainen tarvitsi täydennystä. Hän oli alun alkujaan itse ajatteleva ja pärjäävä tyyppi.

      Mies tarvitsee naisen, mutta nainen ei tarvitse miestä.

      • Vaakamieheltä

        ..vastata!

        Ei Jumala luonut naista miehelle täydennykseksi, vaan oikeasti jakoi luomansa oman kuvan kahdeksi.. mieheksi ja naiseksi.

        Hän loi ensin ihmisen omaksi kuvakseen, mutta otti sitten siltä ihmiseltä jotakin pois.. kylkiluun.. ja teki siitä naisen. Se on vertaus, kuten koko raamattukin on vertauksia täynnä, mutta maalaisjärjellä tulkiten se tarkoittaa sitä, ettei ollut enää yhtä ihmistä, Jumalan kuvaa, vaan oli kaksi, mies ja nainen, jotka yhdessä ovat Jumalan kuva.

        Siksikö lie kaikki tuntuvat etsiskelevän niitä oikeita sielunpuolikkaitaan.. tullakseen täydeksi.. ollakseen yhdessä ihminen : )))


      • nainut
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..vastata!

        Ei Jumala luonut naista miehelle täydennykseksi, vaan oikeasti jakoi luomansa oman kuvan kahdeksi.. mieheksi ja naiseksi.

        Hän loi ensin ihmisen omaksi kuvakseen, mutta otti sitten siltä ihmiseltä jotakin pois.. kylkiluun.. ja teki siitä naisen. Se on vertaus, kuten koko raamattukin on vertauksia täynnä, mutta maalaisjärjellä tulkiten se tarkoittaa sitä, ettei ollut enää yhtä ihmistä, Jumalan kuvaa, vaan oli kaksi, mies ja nainen, jotka yhdessä ovat Jumalan kuva.

        Siksikö lie kaikki tuntuvat etsiskelevän niitä oikeita sielunpuolikkaitaan.. tullakseen täydeksi.. ollakseen yhdessä ihminen : )))

        Oma versioni oli vitsin vetoa! Sinun versiosi on "yhtä reaalinen kuin minunkin".

        Ennenkuin J otti pois miehen kylkiluun, niin hän oli jo todennut, että "ei ollut hyvä miehelle olla yksin". Jos luonnos olisi tarkoitettu täydelliseksi, niin siitä olisi tullut täydellienen, eikä sitä olisi tarvinnut jälkeäpäin täydentää. Vain J on täydelinen ja uskon että J on androgyyni, "Azna ja Om".

        Ok, kiitos viestistäsi! Versiosi mukaan voisi sanoa niinkin, että mies kaipaa takaisin kylkiluutaan ja me naiset tahdomme sulautua heidän vierelleen - aivan lähelle - painautumaan kylkeänsä vastaan.


      • Vaakamieheltä
        nainut kirjoitti:

        Oma versioni oli vitsin vetoa! Sinun versiosi on "yhtä reaalinen kuin minunkin".

        Ennenkuin J otti pois miehen kylkiluun, niin hän oli jo todennut, että "ei ollut hyvä miehelle olla yksin". Jos luonnos olisi tarkoitettu täydelliseksi, niin siitä olisi tullut täydellienen, eikä sitä olisi tarvinnut jälkeäpäin täydentää. Vain J on täydelinen ja uskon että J on androgyyni, "Azna ja Om".

        Ok, kiitos viestistäsi! Versiosi mukaan voisi sanoa niinkin, että mies kaipaa takaisin kylkiluutaan ja me naiset tahdomme sulautua heidän vierelleen - aivan lähelle - painautumaan kylkeänsä vastaan.

        Hän loi ihmisen omaksi kuvakseen, mutta huomasi, ettei sillä ihmisrievulla ollut hyvä olla yksin, siksi pisti uusiksi.. ikäänkuin kahdensi ihmisensä. Eikäpä siitä lisääntymisestäkään olis tullut mitään, jollei olis hoksannut siitä jakamisesta tulevaa vetovoimaa ja siihen tarvittavia värkkejä.. sekä tarvetta olla taas yhtä tämän tästä ; )


      • yksin on hyvä olla
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Hän loi ihmisen omaksi kuvakseen, mutta huomasi, ettei sillä ihmisrievulla ollut hyvä olla yksin, siksi pisti uusiksi.. ikäänkuin kahdensi ihmisensä. Eikäpä siitä lisääntymisestäkään olis tullut mitään, jollei olis hoksannut siitä jakamisesta tulevaa vetovoimaa ja siihen tarvittavia värkkejä.. sekä tarvetta olla taas yhtä tämän tästä ; )

        heheh! uskokoon, kuka tahtoo!

        Yksin on hyvä olla kun on nainen.

        Yksinäiset miehet ovat puolestaan kuin kulkukoiria!


      • Vaakamieheltä
        yksin on hyvä olla kirjoitti:

        heheh! uskokoon, kuka tahtoo!

        Yksin on hyvä olla kun on nainen.

        Yksinäiset miehet ovat puolestaan kuin kulkukoiria!

        Kulkukoira viitauksesi tarkoittanee sellaista alati ympärilleen nartun toivossa nuuhkivaa ja joka tolpalle ruiskauttavaa otusta. Mutta kyllä niissä miehissäkin on toisenlaisia jos on naisissakin ; ) Minäkin jätän ihan sovinnolla edellä kuvaamani toiminnot joillekin muille, minua sellainen ei kiinnosta. Etsiskelen kaikessa rauhassa mieluummin tasavertaista kumppania, sellaista joka ei myöskään ole joka kulkukoiralle tarjolla. Jos ei löydy, niin olen sitten mieluummin yksin.


      • Apuva-.-

        Minusta tuntuukin että olen lähes täydellinen.Hyvin osasit luonnettani muutamalla sanalla kuvailla.
        Kuitenkin haluaisin sen miehen rinnalleni,mutta vaikealta se tuntuu löytää sellaista sielunkumppania.
        Ei kai täällä ketään ole tarkoitettu yksin elämään elämäänsä.


      • nainut
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Kulkukoira viitauksesi tarkoittanee sellaista alati ympärilleen nartun toivossa nuuhkivaa ja joka tolpalle ruiskauttavaa otusta. Mutta kyllä niissä miehissäkin on toisenlaisia jos on naisissakin ; ) Minäkin jätän ihan sovinnolla edellä kuvaamani toiminnot joillekin muille, minua sellainen ei kiinnosta. Etsiskelen kaikessa rauhassa mieluummin tasavertaista kumppania, sellaista joka ei myöskään ole joka kulkukoiralle tarjolla. Jos ei löydy, niin olen sitten mieluummin yksin.

        On todella tyhmää yleistää omia niukkoja kokemuksiaan! Olet tietysti oikeassa. Anteeksi!

        Läheisyydessäni on tosin aika monta miestä, joiden kanssa en millään tavalla voi mitata itseäni. Voi olla, että vartuttuani isossa sisarpiirissä, jossa osani oli usein pitää huolta monista pikkusisaruksista, tykkään nyt, että nyt viimeinkin on minun oma aikani. En enää aio kenenkään ikäiseni äidiksi. Viihdyn kaikenlaisten ihmisten seurassa ja rakastan IHMISTÄ kaikkine kummallisuuksineen ja henkilökohtaisine piirteineen, mutta - HÄNEN, SEn AINOAn OIKEAn, jonka kanssa tahdon elää "lähellä" - hänen on todella oltava kanssani samalla tasolla, sekä tunneperäisesti että älyllisesti. Olen vahva nainen. (kaksonen ja nouseva vesimies)


      • nainut
        Apuva-.- kirjoitti:

        Minusta tuntuukin että olen lähes täydellinen.Hyvin osasit luonnettani muutamalla sanalla kuvailla.
        Kuitenkin haluaisin sen miehen rinnalleni,mutta vaikealta se tuntuu löytää sellaista sielunkumppania.
        Ei kai täällä ketään ole tarkoitettu yksin elämään elämäänsä.

        Ehkä onkin niin, että elämä yhdessä toisen henkilön kanssa on jokapäiväistä kompromossiin käyntiä.

        Voikin olla niin, että suhteissa ei paljoa ole "osannut" jos on tullut toimeen "samankaltaisten kanssa". Ihmisenä osaamisen kokeet onkin ehkä osannut vasta silloin, kun on oppinut seurustelemaan ja toimivaan aivan erilaisen ihmisen kanssa ja tilanteissa, joissa on saanut työskennellä sekä itsensä että sen toisen kanssa.

        Työelämässä ja vapaa- aikana se onkin vain miellyttävää harjoittaa sellaisia suhteita ja sellaista "osaamista" - sosiaalista kelpoisuuttaan, mutta juuri avioelämässä, jossa tullaan toisiaan niin lähelle, jossa toisen osapiolen "virheet" voivat pilata paljon molemmille osapuolille, tullaan vaativaisemmaksi.

        Mistä löytää sen ainoan oikean! LÖYTÄÄKÖ häntä? SAAKO sellaisen ystävän? Ei löydä eikä saa eikä voi OTTAAKAAN itselleen, vaan sellaista suhdetta on kypsennettävä yhdessä. Kun kaksi ihmistä, joilla sattuu samalla hetkellä olemaan samat tarpeet, samat aikeet ja samat halut oppia tuntemaan toisensa, tapaavat, niin se voikin olla hyvä alku yhteiselle kehitykselle.


      • Vaakamieheltä
        nainut kirjoitti:

        Ehkä onkin niin, että elämä yhdessä toisen henkilön kanssa on jokapäiväistä kompromossiin käyntiä.

        Voikin olla niin, että suhteissa ei paljoa ole "osannut" jos on tullut toimeen "samankaltaisten kanssa". Ihmisenä osaamisen kokeet onkin ehkä osannut vasta silloin, kun on oppinut seurustelemaan ja toimivaan aivan erilaisen ihmisen kanssa ja tilanteissa, joissa on saanut työskennellä sekä itsensä että sen toisen kanssa.

        Työelämässä ja vapaa- aikana se onkin vain miellyttävää harjoittaa sellaisia suhteita ja sellaista "osaamista" - sosiaalista kelpoisuuttaan, mutta juuri avioelämässä, jossa tullaan toisiaan niin lähelle, jossa toisen osapiolen "virheet" voivat pilata paljon molemmille osapuolille, tullaan vaativaisemmaksi.

        Mistä löytää sen ainoan oikean! LÖYTÄÄKÖ häntä? SAAKO sellaisen ystävän? Ei löydä eikä saa eikä voi OTTAAKAAN itselleen, vaan sellaista suhdetta on kypsennettävä yhdessä. Kun kaksi ihmistä, joilla sattuu samalla hetkellä olemaan samat tarpeet, samat aikeet ja samat halut oppia tuntemaan toisensa, tapaavat, niin se voikin olla hyvä alku yhteiselle kehitykselle.

        ..teidän molempien löytää mies, jossa on "potkua"? Tiedä, vaikka täällä semmonen kirjoittelis ; )


      • kaikkien puolesta
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..teidän molempien löytää mies, jossa on "potkua"? Tiedä, vaikka täällä semmonen kirjoittelis ; )

        Ei meitä paljoa ole potkimista!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe