tehokoulutus alkaa Haapaveden ylä-asteella ja lukiossa.Oppijakso käsittää perustuslain oiken tulkinnan opetuksen ja on suunnattu eriyisesti kepulaisille oppilaille.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 73
Vanhimmat
koulu suomenlaista, että sitä ei saa kiertää.Eilisessä viestissä jussi sanoi kiertävänsä lakia, hyi hyi.
touhua, sehän pitää panna siellä lakikoulussa lujille.
tämän 24 säännötki uudestaan on niin törkysiä jutut väliin jussilla.
on todella suuri tarve.
Kepulipelillä on ajettu kaikki pilalle.
Vain vasurivoima voi pelastaa.
Vasuri-Esko on loistokas esimerkki.
Saatas lait toimimaan ja ihmisille oikeusturva.
Syrjinnät ja vainot lopetettua ja konnat kaltereiden taakse.
menneitä kaipaat Neuvostoliitto hyvä esimerkki,siellä sitä kommunismiä opetettiin kouluissa,vei tuhoon hyi hyi sinua.
on kotimaista , vattukylästä, laatua.
Vattukylässäkin lestat synnissä rypevät.
Jotenkin niitä pitäs auttaa kaidalle tielle.
Helevettiin muuten menevät joka iikka.
Vasuri-Esko ois loistava kouluttaja.
Saa vauhtia tossuun.
on suoraa nuvostoliitosta, siellähän oli kommunismin pakkokoulu.
ne opit ovat ja minusta kun tuntuu että kepulla ovat
Bresnevin aikaiset opit olleet käytössä viimeiset kolmekymmentä vuotta,että kun et ole samaa mieltä kuin johtoporras niin saat lopputilin.
esitys kopiotu suoraan Neuvostoliitosta.
vasurikoulutus on aivan erilaista kuin mitä on tämä
sinun mainitsemasi,sillä ei ole mitään tekemistä vasemmstolaisuuden kanssa,vaan oppilaiden ajattelutapa muokataan realistiseksi ja käytännön läheiseksi lähestymistavaksi muita ihmisiä kohtaan.
oli juuri se opetus siellä Neuvostoliitossa,toisin ajattelijat joutui siperiaan,hyi hyi jussia.
tässä on saada kepulaisten Suomen perutuslain kunioitus oikeille raiteille ettei ole tuollaista laista piittaamatonta touhua.
suoraa lainausta Kommunistisestä Neuvostoliitosta.
samat,koska tämä vasurikoulutus on sellainen että siinä opetetaan tekemään työtkin vasemmalla kädellä
ja poliittisesti ei tehdä käännöstä vasemmalle,vaan
se tehdään päinvastoin OIKEALLE.
armeijaa aikoinaan,sekavat nuo käännökset.
käännös tehdään aina oikeaan päin,siis ei koskaan vasempaan.Mutta armeijassa käännös tehdään melkein aina vasempaan päin.Tähän vasemmistokoulutukseen kuuluu myös kokoomusoppi erityisaineena alkukokeen
läpäisseille.
armeijan aikoinaan,vastaa elä valehtele.
armeijan kolmen tunnin pikakurssin ja sain samantien
vänrikinnatsat.
on ruusukkeet.
minullakin.
käynyt armeijaa, tietoa on, vapautuksen sait. Onko noin vaikea myöntää??
niinkin sanoa.Myöntää häätyy,että vapautettuhan minut on,mutta olisin halunnut mennä "kantapeikoksi"
armeijaan ja syyin siihen on aivan selvä.Tiedät varmasti miksi?
uudelleen koulutusta heikkolahjaisille aikuisille,joilta on jäänyt jopa kansakoulun päästötodistus saamatta.Koulutukseen voi hakeutua täyttämällä lomake ja lähettämällä se kyseiseen oppilaitokseen.
Kuoreen merkintä: "Heikkolahjainen"
aloituksen tekijää.
juuri häntä silmällä pitäen.
kaikki sitten samaa mieltä.
tarkoittaa,että heikkolahjaisille kepulaisille järjestetään apuopetusta realipolitiikassa ettei vaan tulis liikaa PILVILINNOJA rakennettua.
ei ole lainkaan poliittinen koulu.
Vaan vain vähemmälle jääneiden täy-
dennyskoulutusta.
Siellä taotaan sivistystä kovinpaan-
kin "kalloon".
on sinulle tarkoitettu,koska minun kalloon se tietoei enään uppoa.
Mistähän lähtien yläasteikäisest nuoret ovat olleet kepuja tai muunkaan poliittisen kannan edustajia... Jätetään lapset rauhaan.
koulua politiikka kuului jo ensimmäisellä luokalla opetusohjelmaan ja siitä asti minä olen näin kieroon kasvanut politikko ollut.
Haukipuron "NYSÄN"Kyöstin politiikan oppilaana olen ensimmäset Kepun kierot siemenet saanut,mutta siinä viisastuneena vaihdoin Kyöstistä katsoen hiukan vasemmalle ja olen ollut siitä lähtien sitoutumaton.
loppuun, entä armejan, vastaa jos olet rehellinen.
vielä itelläänkin koulu kesken, jerjestä vasta sitten toisille koulutusta käyt oman koulusi loppuun
koululainen,kun tuli puhe hänen koulun käynnistä.
Jussille oikein voimaperäisesti.Alkaa risukot ja pusikot kaatumaan Jussin tontilla.Ja saisi siinänä samalla hyvää kuntoilua,eikä naapurit sanois enään Laiska-Jussiksi.
koulutuksen jussille kehittelit,kannatetaan.
on vielä parempaa,sillä siinäkin tulee samalla hoidettua kuntoa.
raivaat.
käy vesakon raivuuseen.
oiken saavan kannatusta onhan ne niin säälittäviä.
mitään järkevää tulee. Säälittäviä hetekan natisuttamisia voi voi miten lapsellisen säälittävää.
vasurikoulutusta.
säälittävää.
kirijottaa mitä sattuu.
olusi.
meni.
meni.
tulla sinne teillepäin eli ota kiinni jos saat?
kutsuma nimi.
RÄKSY-JUSSI.
sen.
kun silmissä sumentaa.
tuolla aiemmin lestalapsia huutelusta. He olivat kuitenkin lapsia. Nyt harrastat itse täällä samaa heidän suuntaan ja sinun sentään pitäisi olla aikuinen. käyttäydyppäs niinkuin aikuinen
OY.
virman nimi nyt tuo, eipä ihmekkään kun muita haukut, jopa lapsia.
on sinun ongelmasi.
syytä tuommonen parjaus on, jopa lapsia kohtaan.
itsestäsi liikoja
tuo sinun lapsiin kohdistuva parjaus on tuomitavaa.
oikein,niin ei voi kuulla väärin.
osaa ite kirjoittaa?
Luulin, että yks muu tyyppi kirjoittaa kaikki Jussin jutut lehtiin...
osaanko kirjoittaa,sillä olen lopettanut julkiset kirjoittelut.
muuta on kuin julkista kirjoittelua. Tämähän on maailmanlaajuinen palsta
ammutahan.
keskustellakaan.
alootit.
alotit.
vähän ennenkuin syytät minua.
oot menny aivan mahottomakti,tinun pitää heti heletä ihimiteki.
kun ussanopettajaa on syrjitty!
syrjinyt?
Kyllä on sairasta taas vadelma-mansikin aloitus eikö löytys vielä vanhempaa asiaa.
tänäkin päivänä.