Kokemuksia lekureista

suzyanne

Terppa! Onko kellään kokemuksia, positiivisia tai negatiivisia, näistä ulkomaalaisista (virolaiset jne.) lekureista?
Mulla oli umpparin tulehdus, mutta virolaiset lääkärit ottivat sen vain kuvitteluna, eikä meinanneet leikata, vaikka oli suomalaislääkärin käsky. Ja yksi laittoi papereihin, ettei kuulu enää sairaalan potilaaksi, joka ei ole totta.

Keuhkopuolella on se zimbabquelainen ollut ok, otti asiallisesti.

Jos voisitte kirjoitella - asiallisesti - kokemuksistanne.

t. suzyanne

18

5252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Entäs psykiatrit?

• tarkka potilas

Johtunee pitkälti siitä, että saan suuni auki valkotakkisen
      edessä. Kysyn ja kysyn niin kauan, että kaikki
      selviää. Diagnoosi suomeksi ja suoraa puhetta.
      On nimittäin kokemuksia ns. ylikävelijä-lekureista
      kahdessa isossa kaupungissa.

Hengen pelasti Savonlinnan keskussairaala ja
      jatkot hoiti Kuopio. Tarjottiin Tamperetta ja Helsinkiä,
      siihen sanoin jyrkän EIn. Kokemuksieni vuoksi tämä päätös.
      Potilaasta itsestä on tosiaan paljon kiinni, mutta
      lääkärin kuuluu aina hoitaa apua tarvitseva ja tehdä se niin hyvin kuin mahdollista.
      Tämän kaupungin hoitohenkilöstölle annan 9½ pojoo, kaikille tasapuolisesti!

• Hyvää hoitoa saanut.....

Itselläni on mahtavat kokemukset Savonlinnan keskussairaalassa työskentelevistä virolais lääkäreistä,etenkin ensiapupuolella.Tarkkaan tutkivat vaivat mitä valitti ja kokeilla myös varmistivat.Ennen pois pääsyä sairaalasta, kävivät viellä kättelemässä ja toivottamassa hyvää jatkoa.Saisi moni savonlinnalainen lääkäri ottaa mallia heiltä,eikä tehdä työtä liukuhihnalla.................

• Pettynyt potilas

Minulla on Savonlinnan keskussairaalan päivystyksestä täysin päinvastainen kokemus. Valitin rintakipuja ja järjetöntä yskää, ei tehty yhtikäs mitään. Ei otettu edes verikoetta, josta olisi selvinnyt tulehdusarvot. Yskää on jatkunut jo kuusi viikkoa, olen syönyt kaksi antibioottikuuria peräkkäin. Yskiessä tulee hengitysvaikeuksia, tuntuu kuin tulisi tukehtumiskuolema, Kumpikaan antibioottikuuri ei auttanut. Siitä huolimatta, vaikka työterveyslääkäri oli määrännyt sydänspesialistin tutkimuksiin, ei annettu minkäänlaista hoitoa. Pelkään joka päivä, että tukehdun yöllä yskiessäni. Jos tukehdun, minua se ei enää auta, mutta perilliselle tulee taatusti korvaukset hoitovirheestä. Savonlinnan keskussairaalassa niitä tuppaa olemaan useampia. . Olisikohan syytä palkata hieman ammattitaitoisempia lääkäreitä.

Sanotaan, etteivät ihmiset pidä huolta terveydestään. Tämä ei pidä paikkaansa. Ihmiset kyllä yrittävät kaikin keinoin pitää terveydestään huolta, lääkärikunta sitä vastoin näyttäisi olevan täysin ammattitaidotonta. Onneksi vuoden 2014 alusta lähtien saa hoitoa missä tahansa EU-valtiossa. Jos tästä koettelemuksesta selviän hengissä, hakeudun ammattitaitoisten lääkärien huoleen Espanjassa. Siellä on onneksi hyvä terveydenhoito.

• Ongelma taitaa
        Pettynyt potilas kirjoitti:

Minulla on Savonlinnan keskussairaalan päivystyksestä täysin päinvastainen kokemus. Valitin rintakipuja ja järjetöntä yskää, ei tehty yhtikäs mitään. Ei otettu edes verikoetta, josta olisi selvinnyt tulehdusarvot. Yskää on jatkunut jo kuusi viikkoa, olen syönyt kaksi antibioottikuuria peräkkäin. Yskiessä tulee hengitysvaikeuksia, tuntuu kuin tulisi tukehtumiskuolema, Kumpikaan antibioottikuuri ei auttanut. Siitä huolimatta, vaikka työterveyslääkäri oli määrännyt sydänspesialistin tutkimuksiin, ei annettu minkäänlaista hoitoa. Pelkään joka päivä, että tukehdun yöllä yskiessäni. Jos tukehdun, minua se ei enää auta, mutta perilliselle tulee taatusti korvaukset hoitovirheestä. Savonlinnan keskussairaalassa niitä tuppaa olemaan useampia. . Olisikohan syytä palkata hieman ammattitaitoisempia lääkäreitä.

Sanotaan, etteivät ihmiset pidä huolta terveydestään. Tämä ei pidä paikkaansa. Ihmiset kyllä yrittävät kaikin keinoin pitää terveydestään huolta, lääkärikunta sitä vastoin näyttäisi olevan täysin ammattitaidotonta. Onneksi vuoden 2014 alusta lähtien saa hoitoa missä tahansa EU-valtiossa. Jos tästä koettelemuksesta selviän hengissä, hakeudun ammattitaitoisten lääkärien huoleen Espanjassa. Siellä on onneksi hyvä terveydenhoito.

tapauksessasi olla mielenterveyspuolella joten hopi hopi tsypolokin vastaanotolle. On ihmisiä jotka pitävät terveydestään huolta mutta viestisi perusteella näyttää siltä ettet sinä kuulu heihin. Sinunlaisiasi on paljon. Perussyy on geeniongelma Kun muutama sukupolvi savolaisia on lisääntynyt keskenään, tuloksena on tautinen kansa jonka ei enää pitäisi lisääntyä jos ovat samalta puolelta Suomea kotoisin. Mielummin puoliso tietenkin ulkomailta. Näin turvattaisiin edes kohtuullisen hyvä geeniperimä. Kuka haluaisi risteentyä savolaisen kanssa? Ei varmaankaan kovin moni. Ehkä raha auttaisi mutta kun sitäkään ei Savossa ole.

• eihoitoa
        Pettynyt potilas kirjoitti:

Sairastan harvinaista sairautta ja en saa mitään hoitoa reumapolilta.
        Olen tehnyt monia muistutuksia asiattomasta käytöksestä mutta niihin ei millään lailla reagoida.

Tiedän että kyseinen herra harrastaa sitä että poistaa sairaalta ihmiseltä vuosikontrollit kun hänen mielestä hoitoa ei tarvita!

En ole ainoa ja kuulin myös entiseltä sairaalan psykologilta että hänen luokseen oli tullut reumaa sairastava nainen joka oli seonnut tuon herran ansioista kun hoitoa ei saanut vaivaansa!

Myös ystävältäni herra lopetti kokonaan reumakontrollit.

Odottelen luonnollista poistumaa hänelle.

• Aspergrenille ei
        eihoitoa kirjoitti:

Sairastan harvinaista sairautta ja en saa mitään hoitoa reumapolilta.
        Olen tehnyt monia muistutuksia asiattomasta käytöksestä mutta niihin ei millään lailla reagoida.

Tiedän että kyseinen herra harrastaa sitä että poistaa sairaalta ihmiseltä vuosikontrollit kun hänen mielestä hoitoa ei tarvita!

En ole ainoa ja kuulin myös entiseltä sairaalan psykologilta että hänen luokseen oli tullut reumaa sairastava nainen joka oli seonnut tuon herran ansioista kun hoitoa ei saanut vaivaansa!

Myös ystävältäni herra lopetti kokonaan reumakontrollit.

Odottelen luonnollista poistumaa hänelle.

löydy parannuskeinoa vaikka ramppaisit miten usein tahansa terapiassa. Veronmaksajan kannalta sinun hoitamatta jättämisesi oli siis oikea toimenpide. Yksikään lääkäri ei juorua potilaistaan sinunlaisellesi sekopäälle.

• meneulos
        Aspergrenille ei kirjoitti:

löydy parannuskeinoa vaikka ramppaisit miten usein tahansa terapiassa. Veronmaksajan kannalta sinun hoitamatta jättämisesi oli siis oikea toimenpide. Yksikään lääkäri ei juorua potilaistaan sinunlaisellesi sekopäälle.

En käy terapiassa. En tarvitse sitä ja sairastan fyysistä kroonista sairautta.

Oletko itse miettinyt hoitoon menoa tai lääkitystä omituiseen pakkoosi olla kettumainen muille noissa vastailuissasi täällä.

Saat kiksejä et muuten sitä tekisi?

• kyllä. ulos!
        meneulos kirjoitti:

En käy terapiassa. En tarvitse sitä ja sairastan fyysistä kroonista sairautta.

Oletko itse miettinyt hoitoon menoa tai lääkitystä omituiseen pakkoosi olla kettumainen muille noissa vastailuissasi täällä.

Saat kiksejä et muuten sitä tekisi?

Tuo häirikkö näkee nykyisin joka viestin takana vihollisensa joka ei ole edes missään vaiheessa tänne kirjoittanut. Ja solvailee milloin ketäkin asiattomuuksilla. Eikä edelleenkään edes tiedä mikä on Aspergerin syndrooma - ei osaa edes kirjoittaa sitä oikein.

• PIA RASKIN viestit
        kyllä. ulos! kirjoitti:

Tuo häirikkö näkee nykyisin joka viestin takana vihollisensa joka ei ole edes missään vaiheessa tänne kirjoittanut. Ja solvailee milloin ketäkin asiattomuuksilla. Eikä edelleenkään edes tiedä mikä on Aspergerin syndrooma - ei osaa edes kirjoittaa sitä oikein.

tunnistaa jokainen joka on niitä palstalta lukenut. Niin se menee tapaus tapaukselta. Niitä on paljon joka ainoa päivä ja yö. Vuorokausirytminsä kun on pahemmankerran häiriintynyt.

• kokemukset

näistä keskussairaalan virolaisesta (?) ja siitä tummasta lääkäristä ovat kyllä aivan hyviä en tosin tiedä tästä tummasta miehestä onko hän enää sks:ssa töissä kun hänen vastaanotolla olin tuossa 90-luvun loppupuolella. sinisessä talossa taasen tämä norjalainen (?) vanhempi mieslääkäri oli kyllä mahdoton tapaus. ensinnäkin hänellä oli sepalus auki koko vastaanoton ajan ja hän mumisi vain itsekseen huonoa suomea. laskukin oli hinta/laatusuhteeltaan mainio! 10 minuutin käynti 80€...

• ei ollut euroja

vaan markkoja? Mitä ihmettä horiset? Trolli valehtelee......

• lukutaito
        ei ollut euroja kirjoitti:

vaan markkoja? Mitä ihmettä horiset? Trolli valehtelee......

Missä kohtaa väitettiin, että 90-luvulla oli euroja? Puhe oli kahdesta eri lääkäristä eikä jälkimmäisen kohdalla mainittu mitään vuosiluvuista. Tätä se on, kun luetaan, muttei ymmärretä luettua.

• asiakas

On muuten halvin yksityinen lääkäriasema Savonlinnassa. Ja lääkärit tosi mukavia ja asiallisia. Lääkärikäynti enintään 20min=25€ toimistomaksu 9€ ja joskus ei toimistomaksua ollenkaan ja Kela korvaa n.30%. Miten joku on voinut saada Sinisessä talossa 10 minuutin hoidolla 80€:n laskun?

• Tyytyväinen potilas

Erikoislääkäri Sinisessä talossa Savonlinnassa maksaa vain 55 euroa/20 min. Hoito on tosi hyvää, yksilöllistä ja kohteliasta. Suosittelen kaikille terveyskeskuksen sijasta. Yleislääkäri, joka vastaa terveyskeskuslääkäriä on vieläkin edullisempi. Tyytyväinen potilas!

• mi

sininen talo ja sininen pilleri!!

• Kieli Nero

Opetelkaa venäjää ja lopettakaa se uikuttaminen!

• Niet pnimai

ja pasaalusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17203
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5022
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2798
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      150
      2113
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      32
      1706
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      138
      1652
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      20
      1637
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      402
      1573
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1367
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      12
      1337
    Aihe