Mahtaako täällä pyöriä ollenkaan klassikkokirjallisuuden ystäviä? Itse luen mielellään Thomas Mannia, Hesseä, Maughamia..Toisinaan tuntuu siltä, ettei juurikaan löydy tästä maasta ihmisiä (etenkään ikäisiäni nuoria aikuisia), joita jaksaa kiinnostaa em. kirjallisuus. Olenhan väärässä?
Lukijat
4
259
Vastaukset
- enää niin
hirveän nuori, n. 30-vuotias olen, mutta varsinkin lukioaikoina ja kahdenkymmenen ikävuoden molemmin puolin luin venäläisiä ja brittiklassikoita, Mannia, saagoja jne.
Nykyisin en enää lue yhtä paljon, mutta enpä edelleenkään kestä ihan mitä tahansa höttöä lukea.
Hyvä harrastus :) joku on alkanut lukea Täällä Pohjantähden alla:a ja aloittaa siitä ihastuneen vuodatuksen.
- Tai sitten
tulee joku uusi tyyppi ihmettelemään muiden heppoisia lukutottumuksia vaivautumatta ensin tarkistamaan vanhoja keskusteluja, joissa on käyty kirallisuuden klassikot läpi moneen kertaan.
- johnnie
Tai sitten kirjoitti:
tulee joku uusi tyyppi ihmettelemään muiden heppoisia lukutottumuksia vaivautumatta ensin tarkistamaan vanhoja keskusteluja, joissa on käyty kirallisuuden klassikot läpi moneen kertaan.
"...ihmettelemään muiden heppoisia lukutottumuksia..."hmm. heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368