Onko lillemor taiteilijanimi vai tuotenimi kun sellaista ei arabian taiteilijoiden listalta löydy. Milloin nämä tuoteet on valmistettu ja mikä on tämänpäivän markkinahinta?
Löytyykö jostain luettelo mitä figuureita näistä on tehty?
Tiedosta kiitollinen
Arabia, lillemor figuurit WWF:lle
8
7917
Vastaukset
- WWF/Lillemor eläimistä
Arabialle/WWF:lle nuo elukat suunnitteli Lillemor Mannerheim, taitaa olla ruotsista.
Pikku seepa
Iso seepra
Pikku pöllö
Iso pöllö
Pandakarhu
Koala
Pikku pingviini
Iso pingviini
Kuutti
Hylje/norppa
Metso
Teeri
Saukko
Ja luultavasti:
Jääkarhut on myös tehty tähän
sarjaan, ainakin Lillemor signeeraus.
Kaksi vai kolme eri kokoista.
Arvostus vaihtelee vuodenajan ja kysynnän mukaan,
40-250 euroa/kpl. Veikkaan, että tulevaisuudessa näiden arvo ei ainakaan laske, koska Arabialta ei nykyään tule oikein mitään näyttävää patsasta/figuuria.
Howard Smithin Parvi/Run Free oli ainoa ilopilkku 2000-luvulla.- luger
Kiitos vain
Ihmettelen miten arabian museon sivuilla ei ole tietoa aiheesta. - nallepuh5
Minulla on tällainen Panda, se on n. 20 cm korkea, mistä löytyy tietoa näistä
- ......
luger kirjoitti:
Kiitos vain
Ihmettelen miten arabian museon sivuilla ei ole tietoa aiheesta.Arabia ei ole kiinnostunut vahoista tuotteista koska niistä ei tule rahaa sisään, vaan pelkkiä kuluja.
Huhun mkaan arkisto olisi tuhoutunut museon remontin aikana.
- teo111
minulla on arabia finlandin runfree sarjan teo leijona paljonko siitä sais jos sen myy
- pöllön Hinta?
Hei !
minulla on Arabian, Lillemor pöllö, minkähän hintainen se mahtanee olla? muutan ulkomaille ja myyn pois vaikka kirpputorilla.- ....................
laita pöllösi huutonettiin
- Pöllöt<333
Hei onko pöllö elävä?kenties kesy? maksan 20 euroa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579