Onko lillemor taiteilijanimi vai tuotenimi kun sellaista ei arabian taiteilijoiden listalta löydy. Milloin nämä tuoteet on valmistettu ja mikä on tämänpäivän markkinahinta?
Löytyykö jostain luettelo mitä figuureita näistä on tehty?
Tiedosta kiitollinen
Arabia, lillemor figuurit WWF:lle
8
8045
Vastaukset
- WWF/Lillemor eläimistä
Arabialle/WWF:lle nuo elukat suunnitteli Lillemor Mannerheim, taitaa olla ruotsista.
Pikku seepa
Iso seepra
Pikku pöllö
Iso pöllö
Pandakarhu
Koala
Pikku pingviini
Iso pingviini
Kuutti
Hylje/norppa
Metso
Teeri
Saukko
Ja luultavasti:
Jääkarhut on myös tehty tähän
sarjaan, ainakin Lillemor signeeraus.
Kaksi vai kolme eri kokoista.
Arvostus vaihtelee vuodenajan ja kysynnän mukaan,
40-250 euroa/kpl. Veikkaan, että tulevaisuudessa näiden arvo ei ainakaan laske, koska Arabialta ei nykyään tule oikein mitään näyttävää patsasta/figuuria.
Howard Smithin Parvi/Run Free oli ainoa ilopilkku 2000-luvulla.- luger
Kiitos vain
Ihmettelen miten arabian museon sivuilla ei ole tietoa aiheesta. - nallepuh5
Minulla on tällainen Panda, se on n. 20 cm korkea, mistä löytyy tietoa näistä
- ......
luger kirjoitti:
Kiitos vain
Ihmettelen miten arabian museon sivuilla ei ole tietoa aiheesta.Arabia ei ole kiinnostunut vahoista tuotteista koska niistä ei tule rahaa sisään, vaan pelkkiä kuluja.
Huhun mkaan arkisto olisi tuhoutunut museon remontin aikana.
- teo111
minulla on arabia finlandin runfree sarjan teo leijona paljonko siitä sais jos sen myy
- pöllön Hinta?
Hei !
minulla on Arabian, Lillemor pöllö, minkähän hintainen se mahtanee olla? muutan ulkomaille ja myyn pois vaikka kirpputorilla.- ....................
laita pöllösi huutonettiin
- Pöllöt<333
Hei onko pöllö elävä?kenties kesy? maksan 20 euroa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085