Tuli semmonen fiilis että puolivahingossa tuli tilattua paras mahdollinen parvekeovi.
Kaskipuun puinen PO4.
Tuplatiiviste, polystyreenieriste, kolmikerroslasi, selektiivi, argon täyte, LC100 lukkorunko.
Eikä maksa(nut) enempää kuin esim. Ouluxin ovi.
paras parvekeovi
9
3064
Vastaukset
- eesa
kaskipuu on erittäin hyvä ja vieläpä leveällä kaarmilla
- nh1131
Oliko myös kynnyksessä tupla tiiviste, Kaskipuun kotisivujen läpileikkauksesta (PO4)se puuttuu?
- raksaaja--sh
Enpä ole tuosta varma.
Sittenpä näen kun ilmoittavat että voin noutaa oven. - nh1131
raksaaja--sh kirjoitti:
Enpä ole tuosta varma.
Sittenpä näen kun ilmoittavat että voin noutaa oven.Joko sait oven? Kerro sitten kun saat sen mitä olet mieltä ovesta ja sen tiivistyksestä.
Olen nimittäin ovea hankkimassa myös parvekkeelle ja kaskipuu kiinnostaisi. - .....
nh1131 kirjoitti:
Joko sait oven? Kerro sitten kun saat sen mitä olet mieltä ovesta ja sen tiivistyksestä.
Olen nimittäin ovea hankkimassa myös parvekkeelle ja kaskipuu kiinnostaisi.En sitten tiedä, kannattaako tuplaovea(siis 2-lehtistä) ostaa.Itse hankin normaali yksiovisen parveoven(Pihla) ja kyllä tuo lämmön aika hyvin pitää, lasi on superselektiiviä ja lämmöneristysarvo kuten ulko-ovessa.Vanha ovi oli tupla-ovi ja sellaista ajattelin ostaa, mutta myyjä piti tuplaovea tuhlauksena ja taisi olla näin jälkikäteen ajatellen ihan oikeassa.
- nh1131
..... kirjoitti:
En sitten tiedä, kannattaako tuplaovea(siis 2-lehtistä) ostaa.Itse hankin normaali yksiovisen parveoven(Pihla) ja kyllä tuo lämmön aika hyvin pitää, lasi on superselektiiviä ja lämmöneristysarvo kuten ulko-ovessa.Vanha ovi oli tupla-ovi ja sellaista ajattelin ostaa, mutta myyjä piti tuplaovea tuhlauksena ja taisi olla näin jälkikäteen ajatellen ihan oikeassa.
vaan tupla tiiviste, minkä levyinen karmi?
210 mm?
- meillä
Leveällä karmilla olevat ovat tuplatiivisteellä, kapaealla karmilla yhdellä tiivisteellä. Huomasin kun tuli ensin vahingossa väärät karmit. Tämä vielä kun olin ensin odottanut 6 viikkoa luvatun toimitusajan jälkeen! Tämä toimitus siis tökki mutta ovet ovat hyvät.
- juupa juu
itsellä samainen kaskipuu ja hyvä on mutta auringon puolelle ostin domuksen alumiiniparvekeovet ja ei ole pahaa sanottavaa niistäkään; tuplatiivisteet ym. löytyy, ovijarrut, argonit jne.
Otin kaikki ulko-ovet leveällä 168mm karmilla kun seinälläkin on paksuutta rapiat 30 cm.- ovion
Kaskipuu valmistaa Domuksen ulko-ovet. et silleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723