Kysyisimpä tälläistä asiaa että haittaako kuinka paljon lasit ko.lajia? Tahtoisin aloittaa JuJutsun mutta joudun hankkia lasit pian huonon näön takia. :(
Silmälasit ja Kamppailulajit
10
1631
Vastaukset
- ...
voisivat olla vastaus tähän probleemaan. Toimii itselläni.
- Lucan
Eikö ne putoa helposti päästä harjoituksissa tms?
- käyttänyt
Lucan kirjoitti:
Eikö ne putoa helposti päästä harjoituksissa tms?
piilolaseja treenatessa vuodesta 1981. Yhden ainoan kerran on toinen linssi pudonnut nyrkkeilyhanskan "hieraisusta". Linssien putoaminen liittyy enemmän sketsisarjoihin kuin todellisuuteen. Kirjoitan tietenkin vain oman kokemukseni pohjalta.
- Lucan
Kiitti kaikille vastanneille. =)
- flamm'ee
"Tahtoisin aloittaa JuJutsun mutta joudun hankkia lasit pian huonon näön takia. :("
No jos niitä laseja ei vielä ole niin ei kai se näkö sitten niin huono ole ettei ilman laseja pärjäisi treeneissä. Kun itsekin pärjään treeneissä ilman laseja -5.5/-4.0 näöllä, joissakin treeneissä tosin huonommin.- siitä...
mitä jj:a treenaa. Bjj:ssä et välttämättä tarvitse laseja, koska ollaan lähes kokoajan "iholla". Jos taas treenaat jj:a jossa sparrataan paljon lyönnein ja potkuin, on kyllä ihan mukavaa nähdä hyvin. Sama juttu jos treenaat paljon asetekniikkaa. Judoa treenatessani en tarvinnut laseja. Siirtyessäni enemmän lyönti/potku/asetreeniin hankin piilolinssit. Ja taaskin tämä on vain oma kokemukseni. Joku toinen voi olla toista mieltä.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Nykyaikaiset pehmeät piilolasit eivät todellakaan tipahda missään treenitilanteessa.
- voi tipahtaa
Judon mattorandorissa ainakin saattaa tipahtaa.
- Piilo Lasi
Mulla ainakin tippui lätkämatsissa, kun jäin jyrän alle. Kaveri tuli täysin puun takaa ja keräilin kamojani pitkin jäätä. Toista piilaria en ikinä enää nähnyt....
- kamppailulajeissa
Piilo Lasi kirjoitti:
Mulla ainakin tippui lätkämatsissa, kun jäin jyrän alle. Kaveri tuli täysin puun takaa ja keräilin kamojani pitkin jäätä. Toista piilaria en ikinä enää nähnyt....
harvemmin tulee kukaan. Jääkiekon väkivaltaa ei tulisi rinnastaa kamppailutaidon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984