Olen syönyt nyt nelisen kuukautta Roaa. Ihoni on todella hyvä, viimeiseen kahteen kuukauteen on tullut muutama finni!!! Suupieleni ovat aukeilleet ilkeästi viimeisen kuukauden. Onko mahdollista, että sivuoireet voimistuvat jos syön A-VITAMIINIpitoisia ruokatuotteita esim. porkkanaa, maksaa tai pinaattia??? Suupielet aukesivat, kun olin syönyt suuren määrän Sharon-hedelmää...
Lääkeselosteessa käsketään välttää A-vitamiini valmisteita. Tarkoitetaanko tällä vitamiineja vaiko myöskin ruoka-aineita, jotka sisältävät A;ta??? kiitos jo etukäteen!
Roaccutan ja A-vitamiini
A-vitamiinivalmiste???
2
3759
Vastaukset
- ole varma
mutta luulisin, että tarkoitetaan nimenomaan niitä valmisteita, eikä esim. porkkanaa.
- minä itse
Joo, ei pidä syödä A-vitamiinivalmisteita eikä erittäin A-vitam. pitoista ruokaa samanaikaisesti.
Mutta porkkanasta sen verran, että se sisältää vain a-vitamiinin esiastetta betakaroteenia, jonka elimistö muuttaa tarpeen mukaan A-vitamiiniksi... Eli jollei tarvetta ole, niin ei sitten muutakaan A-vitamiiniksi.
Ja kyllä, kyseinen vitamiini vähentää talin tuotantoa, joten iho kuivuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä292322Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291642Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241423- 891422
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211054
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240891kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!14767- 10740