täällä olis taas kysymys ketju

Salazar90

K: Keitä olivat etu-nimiltään kolme Kolkkoa ?

(tiedän tiedän tää on tosi helppo mut en
vaikeampaakaan keksinyt)

18

1861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      En tiedä :p Auttakaa joku ja kysykää jotai mitä tiedän et voin kysyä kanssa. :)

      • ...

        En tiedä?


    • tiedän

      Morfin, Marvolo (lomen) ja Merope. öööö...kysymys... hmmm.. Milloin oli Ronin syntymäpäivä? varmaan helppo mutta uutta tietoa mulle :)

      • Ari Lehtisyrjä

        Ronin synttärit oli 11.12

        Keneltä Harry on perinyt kolmannen silmänsä, sen ruskean?


      • ...vanhemmiltaan...
        Ari Lehtisyrjä kirjoitti:

        Ronin synttärit oli 11.12

        Keneltä Harry on perinyt kolmannen silmänsä, sen ruskean?

        ...eikä toi edes ollu mikää kunnon kysymys... Seuraava kysymys: Missä osoitteessa toimii Fredin ja Georgen pilapuoti?


      • 1.3,
        ...vanhemmiltaan... kirjoitti:

        ...eikä toi edes ollu mikää kunnon kysymys... Seuraava kysymys: Missä osoitteessa toimii Fredin ja Georgen pilapuoti?

        ei 11.12.


      • heeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        Ari Lehtisyrjä kirjoitti:

        Ronin synttärit oli 11.12

        Keneltä Harry on perinyt kolmannen silmänsä, sen ruskean?

        voi miten hauskaa *lol*


      • Ari Lehtisyrjä kirjoitti:

        Ronin synttärit oli 11.12

        Keneltä Harry on perinyt kolmannen silmänsä, sen ruskean?

        Ronin synttärit on kylläkin 1.3. Tää on fakta.


      • ...
        Ari Lehtisyrjä kirjoitti:

        Ronin synttärit oli 11.12

        Keneltä Harry on perinyt kolmannen silmänsä, sen ruskean?

        repesin ihan totaalisesti


      • welhowitsit
        ...vanhemmiltaan... kirjoitti:

        ...eikä toi edes ollu mikää kunnon kysymys... Seuraava kysymys: Missä osoitteessa toimii Fredin ja Georgen pilapuoti?

        viistokuja 93.
        kuhnusarvion lempiruoka?


      • Käpyjäkäpyjä
        welhowitsit kirjoitti:

        viistokuja 93.
        kuhnusarvion lempiruoka?

        V: Kuivatut ananakset

        K: Mitä Punurmio oli piilottamassa Tarvehuoneeseen kun hänet työnnettiin sieltä ulos ja Harry tuli paikalle?


      • Hennukka-Liinukka
        Käpyjäkäpyjä kirjoitti:

        V: Kuivatut ananakset

        K: Mitä Punurmio oli piilottamassa Tarvehuoneeseen kun hänet työnnettiin sieltä ulos ja Harry tuli paikalle?

        piilottamassa Sherry pullojaan.. (oli juovuksissa)

        Kysymys: Kuka ihmisisusi puri Lupinia?


      • japajapajaa
        ... kirjoitti:

        repesin ihan totaalisesti

        V: Harmaaselkä

        K: Kuinka monesti Harry on joutunut huispauksen takia sairaalasiipeen ja miksi?


      • jokumuu
        japajapajaa kirjoitti:

        V: Harmaaselkä

        K: Kuinka monesti Harry on joutunut huispauksen takia sairaalasiipeen ja miksi?

        ei voi muistaa, liian monta. xD


      • Heidda
        jokumuu kirjoitti:

        ei voi muistaa, liian monta. xD

        V: ainakin dobbyn aiheuttaman ryhmyn takia, 3:ssa ankeuttajien, 6:ssa McLaggen iski ryhmylä. Saattaa olla muitaki, en nytte muista..

        K: Miksi suojelius muuttui Hermionella?


      • black_fan
        Heidda kirjoitti:

        V: ainakin dobbyn aiheuttaman ryhmyn takia, 3:ssa ankeuttajien, 6:ssa McLaggen iski ryhmylä. Saattaa olla muitaki, en nytte muista..

        K: Miksi suojelius muuttui Hermionella?

        saukon..? ei jaksa keksiä enää kysymystä.


      • PottaPotta
        black_fan kirjoitti:

        saukon..? ei jaksa keksiä enää kysymystä.

        Koska et jaksa keksiä kysymystä, voin minä uhrautua puolestasi.

        K: Mikä on Voldemortin kengännumero?


      • ^^^^
        PottaPotta kirjoitti:

        Koska et jaksa keksiä kysymystä, voin minä uhrautua puolestasi.

        K: Mikä on Voldemortin kengännumero?

        Käyttääkö kyseinen herra kenkiä laisinkaan? nojaa, toivottavasti ees sellasia joilla on hyvä kävellä, onhan hän kuitenkin hieman heikossa kunnossa luulisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe