Te fanit

fani itsekin

Olen nyt paljon kuullut juttua siitä, kuinka Cradle of Filth on "teineinbändi", jota kuuntelee ylä-asteikäiset siihen saakka että löytävät parempaa heviä. Itse en aivan täysin tuohon usko, mutta mielenkiinnosta haluan osoittaa epäilyni todeksi: te Cradle of Filthin fanit, minkä ikäisiä olette?

16

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demon of Power

      itse 21-vuotias ja mun mielestä Filth on kyllä edelleenkin yksi maailman parhaista bändeistä. Kaiken lisäksi vielä turhan aliarvostettu. Vaikka nykyään kuitenkin kuuntelen enemmän rankempaa musaa. Paremmalla hevillä jotkut meinaa jotain esim. Mayhemia, Impaled Nazarenea, Beherittiä, Deicidea, Cannibal Corpsea eli toisin sanoen jotain rankempaa, vaikkei ne yhtään sen parempia ole. Tämä nyt oli ainakin mun mielipide.

    • QwErTyMaN

      öö15...
      ja en nyt enää kuuntele pahemmin cradle of filthiä, koska löysin parempaa heviä :D eli Hypocrisyä!!!

      Ja kyllä tuota vanhempaa tuotantoa kuuntelen (vielä) vähän koska on se paljon parempaa kuin tämä uudempi.

    • kuustoista

      kuustoista, kohta seittämäntoista. Tunnen kyllä muutamia cof faneja jotka on jotain 18-21 vuotiaita.

    • Cruelty

      Itse olen 17 vuotias ja tammikuussa tulee täyteen 18 vuotta JEE!! Huvää musiikkia. En luovu niin helpolla tästä kyseisestä ihanuudesta. Ja ihan kaks vuotta vasta tullu kuunneltua ja edelleen iskee :)

      • Nightlord

        16, mutta saahan sitä CoF:iä kuunnella vaikka nelikymppinen, jos vaan haluaa.


    • sadjonymous

      ..täällä mittarissa tällä hetkellä 32

      • lonely fuckin vamp

        älkää tuomitko heti... olen 13 vuotta. olen tyttö enkä todellakaan ole mikään pissis tai kuuntele heviä koska se on nyt in tai mun kaveritkin kuuntelee. itseasiassa mulla ei kavereita paljoa ole. olen koulussa laahustava "outo" tyyppi. Mulle nälvitään paljon ulkonäöstäni koska käytän pitkää nahkatakkia ja ketjut kuuluu jo kauas.. kuuntelen coffia koska tykkään niiden riffeistä enkä siksi että dani filth on niin söpö??? ei ole mun tyyppinen, vaikka hyvä tyyppi onkin. tulen varmasti kuuntelemaan vielä pitkään metallia koska muu musiikki ei kiinnosta yhtään.


    • 17 olen, ja ylpeästi.

    • Punttari

      En faniksi ihteäni sano vaikka kuunneltua joskus tulleekin 17v

      "teiniheviä" luultavimmin siksi koska on jostain ihmeen syystä suosittu nuorten keskuudessa, voi johtua rujoista kuvista sekä danin mielenkiintoisesta äänestä... mutta toisaalta miksei samantien kunon bläkkiin, vastaa nyt tähän sitten =/

    • metalchild

      ..olen 15 vuotias. En kuuntele heviä/metallia siksi että muutkin kuuntelee, vaan siksi koska todella pidän,rakastan,jumaloin yms. metalli/heavy bändejä. esim. Cradle of filthiä, pidän danin äänestä erittäin paljon (ehkä pidätte minua outona?) mutta hänen äänessään on jotain todella mielenkiintoista, sekä kitara riffit ovat myös aivan loistavia ja totta kai sanat ovat myös erittäin mielenkiintoisia.

    • -_-'

      oon 6vee...

    • Rynkyttäjä

      Musiikki ei katso ikää. Mun puolesta 6v tai 86v voi kuunella vaikka COFia. Itse en fanita COFia, fanitan vaan laadukkaita bändejä.

    • ^^Gothic_Girl^^

      Ei sillä ole mitään väliä minkä ikäinen on, jos kuuntelee sitä...Olen aika nuori itsekin, mutta tunnen paljon minua PALJON vanhempia ihmisiä jotka kuuntelevat sitä :) Se ei siis ole pelkästään teinien bändi.

    • MKH90

      ... mutta Cradle kolahtaa ja kovaa!

      Elikkä ikää löytyy 16 2/3 vuotta, ja lukiota on nyt tultu käytyä noin puoli vuotta.

      Tuota teinimetalli-juttua kuulee muutenkin jokaisesta bändistä, joka vähänkään lipsahtaa mainstreamimmäksi (joissain tapauksissa tosin hyvästä syystä... ei CoF:n tapauksessa).

    • supreme evil

      Ylä asteella olin kun kiinnostuin bändistä, mutta nyt taidan kohta kuulua kalmistoon tai vanhainkotiin kuuntelemaan sitä...

    • iouiouio

      27...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      149
      3044
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2102
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2087
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      2007
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1240
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1210
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe