Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Samurai 110 cc Crossi!

Mankista Crossii

olen 12 vuotias ja ajattelin hankkia sellasen samurai 110 cc crossin, mankilla olen pari vuotta ajellu ja nyt haluisin vähä lisää nopeutta ja tehoo kun osaan jo vähä paremmin hallita näita 2 pyöräisii. Jossain sanottiin et sen huiput ois 75 Km/h onko tämä totta? ja kysyisin et olisko tollane hyvä crossi tallaselle 12 vuotiaalle 160cm ja 50 kiloa painavalle pojalle?

226

59371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppi-82

      Crossi ajoon se ei ole hyvä, mutta mökkiteille hintaisekseen ok, kunhan muistat kiristää mutterit ja huoltaa jarrut usein. Kuluttajavirasto varoitti että noissa on jarruvikoja. Eli ne kannattaa tarkistaa päivittäin. Varaosien saanti ja viritys on hankalaa.
      Tehoa siinä ei ole näyttäviin sladeihin, mutta onhan se sitten parempi vehje aloittelijalle.

      • Hyvä se on

        ite oon tykänny samuraista mitä itse olen ajanut parilla tutulla on ja tehoa löytyy luisuttamiseen hyvin keulaa kin lähtee jos osaa keulia.
        mitään vikoja ei tähän mennessä ole ollut ja vara osia saa monestakin paikasta. koska siihen käy moinet muiden merkkien varaosat.Mankin teharinkin siiihen saa kiinni jos haluaa . jopa yllättävän helposti. Katteet on kyllä aiKA HEIKKOJA JOS VÄHÄNKÄÄN KAATUILEE.
        iTSE SUOSITTELEN JOS HALPAA ETSII


      • 110
        Hyvä se on kirjoitti:

        ite oon tykänny samuraista mitä itse olen ajanut parilla tutulla on ja tehoa löytyy luisuttamiseen hyvin keulaa kin lähtee jos osaa keulia.
        mitään vikoja ei tähän mennessä ole ollut ja vara osia saa monestakin paikasta. koska siihen käy moinet muiden merkkien varaosat.Mankin teharinkin siiihen saa kiinni jos haluaa . jopa yllättävän helposti. Katteet on kyllä aiKA HEIKKOJA JOS VÄHÄNKÄÄN KAATUILEE.
        iTSE SUOSITTELEN JOS HALPAA ETSII

        tota joo kiitos vastauksista! onks sellasta muute vaikee hallita? tiellä mä sillä voisin ajella vähän ja pellolla en mitää hirveetä teho pakkausta tässä iässä viel tarvii. ehke sit ku nyt tolla oon pari vuotta ajellu tai kauan se nyt kestää niin ehke sit joku vähä rajumpi vehe :D


      • Tumppi-82
        110 kirjoitti:

        tota joo kiitos vastauksista! onks sellasta muute vaikee hallita? tiellä mä sillä voisin ajella vähän ja pellolla en mitää hirveetä teho pakkausta tässä iässä viel tarvii. ehke sit ku nyt tolla oon pari vuotta ajellu tai kauan se nyt kestää niin ehke sit joku vähä rajumpi vehe :D

        Noilla tehoilla hallittavuus on hyvä, mutta röykkyisellä alustalla iskareiden ominaisuudet loppuvat varmasti jolloin hallittavuus heikkenee merkittävästi. Peltoteilla ja helpoilla metsäpoluilla ei liene ongelmia.


      • samurai
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Noilla tehoilla hallittavuus on hyvä, mutta röykkyisellä alustalla iskareiden ominaisuudet loppuvat varmasti jolloin hallittavuus heikkenee merkittävästi. Peltoteilla ja helpoilla metsäpoluilla ei liene ongelmia.

        mistä paikasta tähän sais varaosia ja viriosia?=??


      • __pöö__
        samurai kirjoitti:

        mistä paikasta tähän sais varaosia ja viriosia?=??

        mopsopista saa vara osia www.moposoppi.fi


      • ------------------

        kyllähän näihin osia löytyy vaikka mistä :O prkl!


      • ei oo
        samurai kirjoitti:

        mistä paikasta tähän sais varaosia ja viriosia?=??

        vara osia samurai 110cc saa moposopista www.moposoppi.fi


      • ^^samuz^^
        Hyvä se on kirjoitti:

        ite oon tykänny samuraista mitä itse olen ajanut parilla tutulla on ja tehoa löytyy luisuttamiseen hyvin keulaa kin lähtee jos osaa keulia.
        mitään vikoja ei tähän mennessä ole ollut ja vara osia saa monestakin paikasta. koska siihen käy moinet muiden merkkien varaosat.Mankin teharinkin siiihen saa kiinni jos haluaa . jopa yllättävän helposti. Katteet on kyllä aiKA HEIKKOJA JOS VÄHÄNKÄÄN KAATUILEE.
        iTSE SUOSITTELEN JOS HALPAA ETSII

        kannattaako ostaa 110cc samurai tuontitukusta kalajoelta kun se maksaa 379 tekeekö niin halvalla mitää???


      • samurai
        Hyvä se on kirjoitti:

        ite oon tykänny samuraista mitä itse olen ajanut parilla tutulla on ja tehoa löytyy luisuttamiseen hyvin keulaa kin lähtee jos osaa keulia.
        mitään vikoja ei tähän mennessä ole ollut ja vara osia saa monestakin paikasta. koska siihen käy moinet muiden merkkien varaosat.Mankin teharinkin siiihen saa kiinni jos haluaa . jopa yllättävän helposti. Katteet on kyllä aiKA HEIKKOJA JOS VÄHÄNKÄÄN KAATUILEE.
        iTSE SUOSITTELEN JOS HALPAA ETSII

        onko 150cc samurai crossi hyvä12 v pojalle joka on 160 cm pitkä kulkeeko hyvin


      • jarno11
        110 kirjoitti:

        tota joo kiitos vastauksista! onks sellasta muute vaikee hallita? tiellä mä sillä voisin ajella vähän ja pellolla en mitää hirveetä teho pakkausta tässä iässä viel tarvii. ehke sit ku nyt tolla oon pari vuotta ajellu tai kauan se nyt kestää niin ehke sit joku vähä rajumpi vehe :D

        tota noi kanttii vaihtaa taka hammasrattaan pultit ku ne on vähän heikot mun kavereilla on meinannu mennä taka hammasratas rikki


      • 12 v
        samurai kirjoitti:

        mistä paikasta tähän sais varaosia ja viriosia?=??

        mietin ihan samaa


      • noname
        jarno11 kirjoitti:

        tota noi kanttii vaihtaa taka hammasrattaan pultit ku ne on vähän heikot mun kavereilla on meinannu mennä taka hammasratas rikki

        samurai on perseestä ei sitä kannate ostaa! osta mieluummin oikea crossi


      • kjsdhkfd
        Hyvä se on kirjoitti:

        ite oon tykänny samuraista mitä itse olen ajanut parilla tutulla on ja tehoa löytyy luisuttamiseen hyvin keulaa kin lähtee jos osaa keulia.
        mitään vikoja ei tähän mennessä ole ollut ja vara osia saa monestakin paikasta. koska siihen käy moinet muiden merkkien varaosat.Mankin teharinkin siiihen saa kiinni jos haluaa . jopa yllättävän helposti. Katteet on kyllä aiKA HEIKKOJA JOS VÄHÄNKÄÄN KAATUILEE.
        iTSE SUOSITTELEN JOS HALPAA ETSII

        oon ajanu nyt on jo kytkin paskana samussa ja se on aika hyvä silti maaseudulle se on aika hyvä.kaasarissakin saattaa olla vikoja mutta muuten aika hyvä peli


      • 2
        noname kirjoitti:

        samurai on perseestä ei sitä kannate ostaa! osta mieluummin oikea crossi

        jaa vai niin


      • äbäbäbäbä

        jos on pikkasenki irtohiekkaa nii pintakaasulki lähtee perä alta helposti, ainaki 08 mallis ku vääntöö enemmä ;)


      • kassuvaan

        onko samurai 110cc tai joku fuden crossi automaattivaihteistoinen


      • kevinhänminä
        Hyvä se on kirjoitti:

        ite oon tykänny samuraista mitä itse olen ajanut parilla tutulla on ja tehoa löytyy luisuttamiseen hyvin keulaa kin lähtee jos osaa keulia.
        mitään vikoja ei tähän mennessä ole ollut ja vara osia saa monestakin paikasta. koska siihen käy moinet muiden merkkien varaosat.Mankin teharinkin siiihen saa kiinni jos haluaa . jopa yllättävän helposti. Katteet on kyllä aiKA HEIKKOJA JOS VÄHÄNKÄÄN KAATUILEE.
        iTSE SUOSITTELEN JOS HALPAA ETSII

        Kannattaako hankkia samurai mökille? oon 11v ja voiks sil ajaa metsäs hyvin?


      • samu poika

        semeenee kuule iha tarpeeks sladii jääl et oon menny montakertaa pitkää sladii


      • samuraimies
        kassuvaan kirjoitti:

        onko samurai 110cc tai joku fuden crossi automaattivaihteistoinen

        ei oo sen on kytkin käyttönen apina pienet mopot on automaattiset pelkäätkö ajaa.ÄLÄ OSTA SIT SITÄ JOS ET USKALLA JAA!!!


      • 70cc
        samurai kirjoitti:

        mistä paikasta tähän sais varaosia ja viriosia?=??

        Samuraihin saa viriosat freeday shopista!!TAi vandamotorist!


      • Wesdaraeth

        Itelläni on 110cc samurai eikä oo jarruvikoja ja tehoa on kyllä ihan tarpeeksi ja itekkin oon 12v


      • somebody95
        Hyvä se on kirjoitti:

        ite oon tykänny samuraista mitä itse olen ajanut parilla tutulla on ja tehoa löytyy luisuttamiseen hyvin keulaa kin lähtee jos osaa keulia.
        mitään vikoja ei tähän mennessä ole ollut ja vara osia saa monestakin paikasta. koska siihen käy moinet muiden merkkien varaosat.Mankin teharinkin siiihen saa kiinni jos haluaa . jopa yllättävän helposti. Katteet on kyllä aiKA HEIKKOJA JOS VÄHÄNKÄÄN KAATUILEE.
        iTSE SUOSITTELEN JOS HALPAA ETSII

        khyl halpa paskahan se on ollu jo 2v nii rupee vikoja tuleee mut ei isoja khyl ei vaa kulje mihinkää ja tehari tollaseen en khyl menis laittaa


      • tää on totta
        kevinhänminä kirjoitti:

        Kannattaako hankkia samurai mökille? oon 11v ja voiks sil ajaa metsäs hyvin?

        jos tahot mettäkonee osta mun tunsa kulkee metäs hyvi maksaa 50 e ja ajaa voi mut o aika karun näköne.samurailla ei kande metäs ajella kö siinä o liia vähä joustovaraa eikä tarpeeks vääntöä


      • Nii saatana
        Hyvä se on kirjoitti:

        ite oon tykänny samuraista mitä itse olen ajanut parilla tutulla on ja tehoa löytyy luisuttamiseen hyvin keulaa kin lähtee jos osaa keulia.
        mitään vikoja ei tähän mennessä ole ollut ja vara osia saa monestakin paikasta. koska siihen käy moinet muiden merkkien varaosat.Mankin teharinkin siiihen saa kiinni jos haluaa . jopa yllättävän helposti. Katteet on kyllä aiKA HEIKKOJA JOS VÄHÄNKÄÄN KAATUILEE.
        iTSE SUOSITTELEN JOS HALPAA ETSII

        Nyt vittu kannattais jo opetella kirjottamaa!
        Miten esim voi laittaa erikseen keulaa ja kin ---> keulaa kin
        Ja 4-tahtiin ei paljoa "tehari" hyödytä.
        Paras on mahdollisimman suora putki.


      • ...
        110 kirjoitti:

        tota joo kiitos vastauksista! onks sellasta muute vaikee hallita? tiellä mä sillä voisin ajella vähän ja pellolla en mitää hirveetä teho pakkausta tässä iässä viel tarvii. ehke sit ku nyt tolla oon pari vuotta ajellu tai kauan se nyt kestää niin ehke sit joku vähä rajumpi vehe :D

        Itse olen 12v ja on samurai virejä ei ole mutta suunnittelua on ;) Sillä ihan hyvin ajaa pellolla eikä kiihtyvyys niin huono ole mutta ykkösvaihde on samuraissa lussu melkein jokaisessa samuraissa mutta sen korjaa vaihtamalla välitykset:)


      • ostaja1
        Wesdaraeth kirjoitti:

        Itelläni on 110cc samurai eikä oo jarruvikoja ja tehoa on kyllä ihan tarpeeksi ja itekkin oon 12v

        mistä ostit olen 10.v olen kiinnostunut ajamaan olen ajanut vähän pienemmillä ja ei kulje mihinkää


      • Anonyymi
        somebody95 kirjoitti:

        khyl halpa paskahan se on ollu jo 2v nii rupee vikoja tuleee mut ei isoja khyl ei vaa kulje mihinkää ja tehari tollaseen en khyl menis laittaa

        Osaako joku kertoa paljo tollasen 110 samurain istuinkorkeus on ku oon miettiny ostaa sellasta ku löyty semi halvalla mut en tiiä meneekö liian pieneksi mulle


    • simppa95

      kyllä se sen 70-75km/h kulkee ja kyllä sulla jalat yltää reippaasti siinä maahan, että tee siitä johtopäätökses, ite oon kanssa hommaamassa semmosta :)

      • osteri

        itekki meinasin ostaa samurai 110 mut mikä siinä ny ois se istumakorkeus kun pikkuveljen pitäs ajaa myös


    • Anthonyste

      elikkäs.. semmonen samurai 110cc maksais 550e, en usko et toi 75km/h pitää paikkaansa.. vakio nopeus 45km/h. itelläni manki 50cc ja samurai 110cc.

      • pate85

        kyllä se sen 70 kymppii kulkee ja ratastamalla kovemmin


      • Samurai on hywa

        Ei muuten kule vaan 45km/h mulla oli nopeus 79km/h ja en oo viritelly et kannattas painaa vähä enemmä sitä kaasua


      • simo.. joo

        Ei.... kyllä se kulkee sen 75km/h et elä nyt naurata et 45km/h.. itelläni on kansa ja oon jo nelosella tykitelly ja kulkee..


      • joku

        Tainnu ISI pistää sulle pikkusen kaasurajottimen tai sitte et saa ajaa ku 2 vaihteella


      • asddd

        Tuommoinen samurai 110cc kyllä kulkee ihan vakiona tommoiset 75 km/h kun kerran rekat kulkee semmoiset 80 km/h ja pysittiin sen vieres.


      • putte
        joku kirjoitti:

        Tainnu ISI pistää sulle pikkusen kaasurajottimen tai sitte et saa ajaa ku 2 vaihteella

        musta tuntuu et toi spede ei tiiä et onko se mitannu mankin vai 110cc:n nopeudet samukka (45kmh)ei ees se menee 70-80kmh


      • juhis345678

        iha keviästi kulukee 75km/h. Itellä on tommone 110cc ja oon testannu... vauhit lähentellee melekee 85/km...jos vähä viilaa...:P


      • Pökötti

        Mun pikku veljel on semmone puol automaatti mankin koneel varustettu krossi ja huiput sil on tommoset 85-90km/h


      • Nimetön
        juhis345678 kirjoitti:

        iha keviästi kulukee 75km/h. Itellä on tommone 110cc ja oon testannu... vauhit lähentellee melekee 85/km...jos vähä viilaa...:P

        morjens, tiiärkö et mikä on samurai 110cc tangon paksuus?, ku täs samuraita meinoon vähä virittää ja tuunata,:D


      • anep
        joku kirjoitti:

        Tainnu ISI pistää sulle pikkusen kaasurajottimen tai sitte et saa ajaa ku 2 vaihteella

        Eise nyt mee varmaa ku 30 2. vaihteella, koska todella huonot välitykset.


      • itsekin_omistan_yhden

        mulla meni sigmaan sen 65kmh, mut ei ollu säädöt kohallaa nii ei menny huippuja. kyllä se sen 75kmh menee ku oikee hinkuttaa ja säätelee.


      • rofl
        Samurai on hywa kirjoitti:

        Ei muuten kule vaan 45km/h mulla oli nopeus 79km/h ja en oo viritelly et kannattas painaa vähä enemmä sitä kaasua

        lol kannataisko vaihtaa veihettaki ni menis enemmänku 45 :D :D: D:


      • SamuraiZ

        75-80 km/h menee helposti vakiona


      • samuilija 12w
        Samurai on hywa kirjoitti:

        Ei muuten kule vaan 45km/h mulla oli nopeus 79km/h ja en oo viritelly et kannattas painaa vähä enemmä sitä kaasua

        Mulkin on samurai 110cc 2009 malli ei mitään vikaa. metsä tielläkin jos päästää mänemään ni ei virko mitään. Ne takarattaan mutteri oli mun kaverilla vihan perseestä mutta mulla ei ole tarvinnu uusia mitään. Et ne joka samuraita haukkuun ni ette oo ees ajanu sillä eikä se hajoo jos osaa korjata ja kansee se käytö ohje lukee.


      • öplö

        hah sie et tiiä mistään mitään


      • Nilkki 10v.
        simo.. joo kirjoitti:

        Ei.... kyllä se kulkee sen 75km/h et elä nyt naurata et 45km/h.. itelläni on kansa ja oon jo nelosella tykitelly ja kulkee..

        Tyhymääää..... se kulkee vakio rattailla sen 65 Km/H mutta jos laitat 17 hampaisen etu rattaan nii kulkee sen 75 Km/H. Sä et taija tietää mitää crosseista. LoL


      • sillaifhjjhfd
        simo.. joo kirjoitti:

        Ei.... kyllä se kulkee sen 75km/h et elä nyt naurata et 45km/h.. itelläni on kansa ja oon jo nelosella tykitelly ja kulkee..

        ei sillä pysty "tykitteleen" ei oo tehoja....kokemusta 2 vuotta, ei riittänyt tehot mulle...


      • kulkee

        vittu ihtti mulla on ollu vuoden ostinn käytetynä ei mitää vikaa mun on paras tähän menes kiinan vehkeistä et elä arvostele jo sulla ei oo samuraita se menee70-75km/h mä meen es viikon lopuna testaa miten kulkee vitun hitti omee munaaas kun ei sulla oo samurai niin pie turpa kiinni


      • lool
        simo.. joo kirjoitti:

        Ei.... kyllä se kulkee sen 75km/h et elä nyt naurata et 45km/h.. itelläni on kansa ja oon jo nelosella tykitelly ja kulkee..

        mulla on samurai, joka kulkee 100km/h kyl taitaa kuskis vikaa olla ku ei kule ku 45km/h tai sit ei osaa ajaa


      • ``

        idiootti se kaasu voi laittaa pohjaa mut rippuu jos ei osaa vaihtaa vaihdet 3 tai 4


      • fhjyruhytr
        anep kirjoitti:

        Eise nyt mee varmaa ku 30 2. vaihteella, koska todella huonot välitykset.

        samurai cross on ihan onneton. Täyttä paskaa koko kiinan ihme


      • samuraimies
        Samurai on hywa kirjoitti:

        Ei muuten kule vaan 45km/h mulla oli nopeus 79km/h ja en oo viritelly et kannattas painaa vähä enemmä sitä kaasua

        se ei kule mihinkää jos on 45km/h apina.Mul on yamaha 50cc se kulkee 45km/h apina yritä ees ajaa


      • samuraimies
        fhjyruhytr kirjoitti:

        samurai cross on ihan onneton. Täyttä paskaa koko kiinan ihme

        no varmaa hajotat sen koko ajan ku revittelet


      • terfref
        Nilkki 10v. kirjoitti:

        Tyhymääää..... se kulkee vakio rattailla sen 65 Km/H mutta jos laitat 17 hampaisen etu rattaan nii kulkee sen 75 Km/H. Sä et taija tietää mitää crosseista. LoL

        haista paska tiiän enemmän ku sinä ja itellä samppa ja kulkee 75 on mittarikin olemas apinat ette vaa osaa mitat... lololollololol


      • jgfh
        fhjyruhytr kirjoitti:

        samurai cross on ihan onneton. Täyttä paskaa koko kiinan ihme

        sinä oot paska. sä et edes tiiä mitään crosseista apina paskapoju...oloollolo


      • SAUKKI
        fhjyruhytr kirjoitti:

        samurai cross on ihan onneton. Täyttä paskaa koko kiinan ihme

        VITUT OO


      • hyvä jäpä
        samuilija 12w kirjoitti:

        Mulkin on samurai 110cc 2009 malli ei mitään vikaa. metsä tielläkin jos päästää mänemään ni ei virko mitään. Ne takarattaan mutteri oli mun kaverilla vihan perseestä mutta mulla ei ole tarvinnu uusia mitään. Et ne joka samuraita haukkuun ni ette oo ees ajanu sillä eikä se hajoo jos osaa korjata ja kansee se käytö ohje lukee.

        totta mulla on viis vuotta ollu kovas käytös eikä ooku pienii pinta naarmui vähä ja tehoja on tollases 50cc ihan tarpeeks kannattaa ostaa 110cc


      • ngfnmxmhgkyu
        sillaifhjjhfd kirjoitti:

        ei sillä pysty "tykitteleen" ei oo tehoja....kokemusta 2 vuotta, ei riittänyt tehot mulle...

        osta sitte semmone 180cc jos ei siinä riitä tehot ni oot joku 200kilone ämmä


      • ostaja1

        itellä on 50cc ja kulkee 52km/h


    • thumpstar fani

      säästä pari sataa niin saat melko varmaan thumpstar 90cc ite aijon toivoo semmosen joululahjaksi ja thumpstar on varmaa paljon luotettavampi ku samurai

      • samurai fanittaja

        mun kaverilla oli thumppi ni siitä hajos kone. vaikka se ei sitä virittänyt eikä rääkänny sitä ja vaihtoi vaihteen ajoissa. eli thumpstaaria ei kannata ostaa.samurai on parempi minulla on kokemuksia niistä. suosittelen samurai 110cc,150cc ja 200cc:tä


      • dfghsdfg

        kaikki ne on kiinalaisia


      • ergaegaethf
        dfghsdfg kirjoitti:

        kaikki ne on kiinalaisia

        nykyää kaikki crosiit tehään tyyliin kiinassa.


      • woofer96
        dfghsdfg kirjoitti:

        kaikki ne on kiinalaisia

        Nykyää kaikki tehää kiinassa jos et oo huomannu.


      • thump96

        thumppi tai pitpro ne on hyviä toisinkun jotkut paskat samurait.


    • jarppa92

      todellakin kannattaa ostaa.. mulla on sellanen ja vääntää aivan pirusti nelosella painaa vaa kaasuu nii keulii.. ja se kulkee sen 75 vakio väleillä mut ollaan saatu se kulkemaan pikku väleil noin 115km/h se oli tappo vauhti.. suosittelen ostoa

      • ipe93

        mitä oot tehny et kulkee noin kovaa.. itellä on samurai ja ei kule ku jotain 75:D en oo tehny kyllä mitään et kulkis kovempaa:D


      • samuraijussi
        ipe93 kirjoitti:

        mitä oot tehny et kulkee noin kovaa.. itellä on samurai ja ei kule ku jotain 75:D en oo tehny kyllä mitään et kulkis kovempaa:D

        mulla kulkee 80km/h ku mittasin mittarilla ja sitten auton mittarin mukaan samat! enkä oo viritäny se on oranssi


      • loloklolloloo
        samuraijussi kirjoitti:

        mulla kulkee 80km/h ku mittasin mittarilla ja sitten auton mittarin mukaan samat! enkä oo viritäny se on oranssi

        mul onki punai ni menee 3km kovempaa


      • afgdagdfrjhgf
        ipe93 kirjoitti:

        mitä oot tehny et kulkee noin kovaa.. itellä on samurai ja ei kule ku jotain 75:D en oo tehny kyllä mitään et kulkis kovempaa:D

        mulla mene auton mittarin mukaa 75 kyl menee homo


    • pönö93

      ostaa samurai tai hondan kopio 110cc minicrossi. ne joilla on jo niin kehuu kauheesti ja ne joilla ei oo niin haukkuu... mä ostan ainakin.

      • öplö

        kannattaa ostaa samurai 110cc se on kunnon peli ja mankin kopio on hyvä


      • samu poika

        kannattaa mul on samu kulkee 80 ei mitää virii ostin käytettunä 130 ja iha huippukunnos ollu koht 2 kuukaut kytkin kahva poikki ku kaaduin kannattaa ei kannata kuunella kaikkii jotka sanoo samuu paskaks kannattaa kannattaaaaa


    • 1110000cc

      olen kanssa 12vuotias ja 160cm 58kiloa painava ja mulla on 110kuutioinen kulkee 85km/h mun alla mut ei se hirveen äkänen oo mut kannattaa ostaa 125cc se kulkee 100km/h keulii ja sutii!!!

      • woofer96

        ei 125 ainoo oo mikä keulii, jos 50cc mankillaki saa keulan taivaasee.


    • sande-

      samurai 110cc olis mainio vaihtoehto sinulle .. ja kulkee n.75km/h vakiona .. ratastuksia vaihtamalla saa kulkemaan melkein jopa 100km/h .. =)

    • Tomppa12

      Kyllä suosittelen ostamaan.itse olen 12v ja pystyn sillä ihan hyvin ajamaan.ostin myllymäeltä hintaan 499`ja rahti 80.

      • 110 samurai

        mun oma makso 399 ja pienillä vireillä kulkee 85
        et kannattaa ostaa ja olen itse myös 12 v


      • Rane

        Kannattaako ostaa 110cc samurai mopo oon 10v 140pitkä. kävin eilen katsomassa motoshopista 110cc samuraita ne sano mulle että älä osta tota 70cc se on sulle liian pieni syksyllä. mutta se 110cc ei ylettäny kun yks jalka maahan. kumpi kannattaa ostaa 110cc vai 70cc?


      • öplö
        Rane kirjoitti:

        Kannattaako ostaa 110cc samurai mopo oon 10v 140pitkä. kävin eilen katsomassa motoshopista 110cc samuraita ne sano mulle että älä osta tota 70cc se on sulle liian pieni syksyllä. mutta se 110cc ei ylettäny kun yks jalka maahan. kumpi kannattaa ostaa 110cc vai 70cc?

        kannattaa ostaa 110cc kuutioinen


      • asdafdfsasfas

        niin kannataa mulla on ollu vuoden ja kyl kekee mulla keulin kilsa sillä eilen usotko mäkin oon 12 täytän kolmen kuukauden päästä 13 toista


      • samu poika
        110 samurai kirjoitti:

        mun oma makso 399 ja pienillä vireillä kulkee 85
        et kannattaa ostaa ja olen itse myös 12 v

        oon 12v ostin samun käytettynä 130 e ja nii helvetin hiano peli


    • tonppa12

      ostA SAMURAI 110CC MULLAKIN ON JA OON LAHELLE 170CM PITKA TAI YLI JA PAINAN YLI 55KG JA MULLE IHA HYVA SE SAMURAI 110

    • hunter__

      jos oot 160cm, kannattaa ostaa kerralla iso crossi isolla koneella..samurai jää nopeesti pieneks ku ei se oo kovin iso sekään. halpoja crossejahan saa vaikka mistä muutta sanonpahan vaan. varaosiahan saa jos ottaa selville koneen tyypin(jos sekään auttaa..) ja ehtii netistä.

      • rändomi

      • rändömi

      • joku????

      • JJj69

      • samurain omistaja
        rändomi kirjoitti:

        oon ostamassa 110 cc mökki mopoo / crossii, nii et noit 110 cc "halppiksii" on kaks
        1. http://www.myllymaki.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=82000V
        2
        http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=110CC CROSSIPYÖRÄ-copy1
        eli kumpis ois parempi vaihtoehto mökki käyttöö ja et se myös sais kestää.

        Mulla on itellä vihreä samurai 110cc ja kulkee tarpeeksi, mutta niissä on aina pikku vikaa. Mulla on hajonnu etu katteet, kytkin vipu 2 kertaa,etu-jarrun vipu kerran, kytkin vaijeri katkennu 3 kertaa ja osat lähtee irti. Nyt ku tulee rahaa niin kiinnitän osat hyvin, maalaan putken,vanteet ja katteet sekä ostan siihen ufon käsisuojat, kahva kumit sekä tanko pehmusteen ja toisen pakoputken ja liitä sen siihen toiseen. Myyn sen sitte noin 250 - 300 e väliin. riippuu minkalainen siitä tulee.


      • Enkerro.
        samurain omistaja kirjoitti:

        Mulla on itellä vihreä samurai 110cc ja kulkee tarpeeksi, mutta niissä on aina pikku vikaa. Mulla on hajonnu etu katteet, kytkin vipu 2 kertaa,etu-jarrun vipu kerran, kytkin vaijeri katkennu 3 kertaa ja osat lähtee irti. Nyt ku tulee rahaa niin kiinnitän osat hyvin, maalaan putken,vanteet ja katteet sekä ostan siihen ufon käsisuojat, kahva kumit sekä tanko pehmusteen ja toisen pakoputken ja liitä sen siihen toiseen. Myyn sen sitte noin 250 - 300 e väliin. riippuu minkalainen siitä tulee.

        jäät tappiolle varmaa 500euroo, jos tollee tuunailet ja myyt tollasee hintaa


    • --------------------

      kannattaa ostaa. itellä on ollu tollanen kiinalainen honda crf kopio ja hyvin on toiminu jo 1,5 vuotta.

    • Oomfg

      jojooo ostac rofl pelle

      • s4m1cswow

        Kaverilla on ihan pientä viriä samurai 110cc niin kulkee yli 90km/h pommitti yhden tyypin riejun eelle niin että vilahti ja nelosella ku painaa kaasua alkaa keuliin hyvä ostos. :)


    • joku

      moi.Senhuippunopeus on oikeesti 80km/h Sä oot ehkä vähän iSo sille.Mullakin on manki ja samurai ja oon vasta9v T:Joku vs samurai on hyvä!!!!!!!!!!!!!!

    • toni luototie
    • samurain hankkia

      itse oon kans 12 ja hommaamassa tommosta. ite mä painan 45 kiloo ja oon 155cm pitkä että huomenna tosiaan käyn hakemassa että voin sitten kertoa lisää.

    • KissanKusi

      Minnäkin oon 12v . ja ostin pariviikkoo sitte samusai corrssin 110cc. Se kulkee 80... ainakin mun alla. mulla kin oli ennen honda monkey. sillä ajelin suunnilleen 5v.

    • minä tässä

      mäki oon 12v kohta 11 mulla on samuraissa honda cbr1000f:n kone nii kulkee jotai 320kmh ja joutuu lähtee nelosella tyhjäkäynnillä muuten vetää ympäri

      • lolol

        mäki oon 12v kohta 11... mitä ihmettä joku vaan nuorenee!!!!


      • samppa1234678087432

        joo ihan varmasti mäkin ahdoin mun samurai 50:mppiseen ferrarin koneen ja lens vittu kuuhuD:D:D:


      • paska puhetta

        moi moi minä tässä oon 12. kohta 11 mullla on honda CB 10000000000000fn kone nii kulukee 3320 ja joutuu lähtee 6 tyhjäkäynnillä muuten sammuu. vittu LOL........................


      • ääh
        lolol kirjoitti:

        mäki oon 12v kohta 11... mitä ihmettä joku vaan nuorenee!!!!

        se oli vitsi. pelle.vähä huumoria hei


    • samurai

      se kulkee oikeesti justiin 80 km/h

      • Jaahas.

        Moi!! Oon 12-vuotias poika pitkä jtn 158 ja paino 45kg.. Oon ajellu suzuki pv:llä 2vuotta ja aattelin että jos sen myis pois vois ostaa Samurai 110cc.. mut onko järkevää? Oon kuullu siit paljo /- puolia enkä oikein tiiä mihin uskoon.. Mut paljo siin olis tehoi? Ja paljo o huiput?:) Ja sit jos viittisitte vastailla..Ps. Mikä on hinta n. suunnilleen.


      • cross-o-road

        Sää jätkä puhut täyttä totta! Niin se kulkee! 80KM/H JÄTKÄT!


    • fude..cross

      kyl on hyvä sopii just hyvin.se kulkee semmosta 75 km/h.itelläkin on fude crossi ja on hyvin pelannu

      • manki06

        olen sitä mieltä että ei se kulkee mutta EI KESTÄ sitä saa olla koko ajan huoltamassa!!!!!!!!!!!!!1


      • vakion 74 gps:ään
        manki06 kirjoitti:

        olen sitä mieltä että ei se kulkee mutta EI KESTÄ sitä saa olla koko ajan huoltamassa!!!!!!!!!!!!!1

        vittu koittakaa nyt ymmärtää et kyllä se samurai kulkee... ittellä meni 74 vakiona gepsiin ja kun pistin kireemmän nokka akselin ja vähän välejä muuttelinb niin sai helposti satasen rikki ja keuli ja suti niin prkleesti... että kyllä kulkee... ittellä oli tommonen joku vuos sitten ja nyt ostan taas uuden ku rupes himottaan semmonen :D


      • kerkkkkkooooo
        vakion 74 gps:ään kirjoitti:

        vittu koittakaa nyt ymmärtää et kyllä se samurai kulkee... ittellä meni 74 vakiona gepsiin ja kun pistin kireemmän nokka akselin ja vähän välejä muuttelinb niin sai helposti satasen rikki ja keuli ja suti niin prkleesti... että kyllä kulkee... ittellä oli tommonen joku vuos sitten ja nyt ostan taas uuden ku rupes himottaan semmonen :D

        vakion 74gpsn. Ja voitko sanoo sun @ ni voisin kysyä noista välistä että saisi n kulkemaan


    • MOI95

      olen 12v ja 145cm pitkä ja oon ajatellu ostaa samurai 110cc että onko se kannattavaa hankkia.

      • ihminen.

        Itekkin oon 12v poika ja mulla on samurai 110cc se kulkee vakiona 80km. On se ihan hyvä ei mul oo mitään vikoja ollu.


    • pommittajaa

      ostin tollasen samurain 110cc ja oon tyytyväinen ollu, mut alus piti vaan jarrut ilmata ja putkessa oleva reikäputki meinaa kilistä. sehän kyl pitääki ottaa pois nii tulee hienommat äänet :) ens viikol pitäis viedä kone työstöön ja ostaa 26 kaasari että saa samurai lisää jenkaa :D

    • joku

      ite oon kans 12 ja sain 9vuotiaana mankin ja pari kuukautta sittan 110cc samurain ja on hyvin kestän.
      kyllä se 80 otta lassiin.

      • hoonaaja

        Kulkee enemmänki ku leikkaa äänenvaimentajan kokonaan irti ja tyhjää sen tai jättää irti kokonaan.. tehoo tolla tuli ainaki paljo lisää ja kun laitoin vakio äänärin tilalle giannelin teharista änkän niin äänet parani kertaheitolla ja putkesta tulee n.40cm pitkää liekkiä ku päästää kaasun. tehoa tuli myös ja nopeutta jtn 7km/h


      • samurai
        hoonaaja kirjoitti:

        Kulkee enemmänki ku leikkaa äänenvaimentajan kokonaan irti ja tyhjää sen tai jättää irti kokonaan.. tehoo tolla tuli ainaki paljo lisää ja kun laitoin vakio äänärin tilalle giannelin teharista änkän niin äänet parani kertaheitolla ja putkesta tulee n.40cm pitkää liekkiä ku päästää kaasun. tehoa tuli myös ja nopeutta jtn 7km/h

        Minkalaisen gianellin änärin pistit ku lieskat kerta tuli?


    • sa27mi.........

      osta samurai 110cc se kulkee 73-75 km/h ja vääntöö kiion ihan riittä västi ite oon 12v ja 160cm piitkä ja yltän ihan sopivasti maahan jaloilla.

      • samurai 110

        joo.. samurai 110 crossi on hyvä 11-15v ajajalle.. olen 14v kuukauden päästä ja ajelen samurai 110:lla mainio peli.. 11-13 vuotiaana ajelin pv:llä ja sit samurailla.. nyt kyl kelpais jo 150cc samu mut ei oo rahaa.. aattelin virittää samuraita mut en oikeen tiiä mitä kannattas vaihtaa.. laittakaa neuvoja jos tiiätte..


    • MULLA ON

      Joo elikkä myytkö mulle sun mankin niin saat vaihdossa 110cc samurai crossin ?

    • asddad

      Itse olen 13 vuotta ja kyllä kannattaa. Muta siinä on pari huonta puolta.
      Hyviä:Se on hyvä mökkimopoksi/pellolle,siinä on tarpeeksi tehoa,helppo hallita,kulkee 75 km/h testattu (vakiona),osat halpoja samuraihin

      Huonoja:Ei ole hyvä hyppimisiin koska silloin iskarit pettävät Mutta kestää pieniä hyppyjä.Katteet ovat heikot mutta helppo korjata,

      Joten suosittelen samuraita jos olet kerran 12 vuotta ja 160 cm ei polvet asu tankoon.

    • karppa88

      elä nyt mitään paskaa osta viritä sitä mankia =)

      • joku7

        ei kantti ostaa mitään samurain romua osta mielummin fude!


      • tietäjä(kö)
        joku7 kirjoitti:

        ei kantti ostaa mitään samurain romua osta mielummin fude!

        Mtn fudee kannata ostaa o9 sampas on paljon paremmat osat ku jossain fudes...
        Fuden kans saa räpeltää paljon enemmän ku sampan kans...


      • asdfghuytgvbdsdfgtyh
        joku7 kirjoitti:

        ei kantti ostaa mitään samurain romua osta mielummin fude!

        mun Kaverin piti vaihtaa 5 moottori fudeen mutta kun osti samurain niin ei mitään vikaa vitun pelle!!!!


    • meke

      oisko samurai 150cc crossi mulle sopiva painan 40 kg ja olen noin 160 cm pitkä?

      • osta vaa

        khyl kannattaa ostaa vaa se 150cc jos oot jo ajellu sellasel 110cc. mul oli kans eka 110 mut ku se meni pieneks ni ostin 150cc. kyl kulkee keulii ja lentää vaiks kuuhu, iha hitosti munaa meinaa on!


      • samurai
        osta vaa kirjoitti:

        khyl kannattaa ostaa vaa se 150cc jos oot jo ajellu sellasel 110cc. mul oli kans eka 110 mut ku se meni pieneks ni ostin 150cc. kyl kulkee keulii ja lentää vaiks kuuhu, iha hitosti munaa meinaa on!

        mistä kannataa ostaa 110cc samurai???


      • sielt
        samurai kirjoitti:

        mistä kannataa ostaa 110cc samurai???

        mis on halvint ja mist saa takuusee jos menee paskaks heti
        ja jos on vara osii samas liikkees ym ym.


    • sika112

      miten mie saan ostettuu Samurai Crossiin meggeeton tunnistajan ja millä hinnalla ja mistä?

      • aj

        gjfkhgvkxfghkhb,kmg


    • gsgsggse
    • Minicrossari

      Joo kandee se ihan ostaa itelläni on 110cc sellanen mut se hajoo aika hepost, mut ihan hyvä ja ajettava ollu =P

    • Nimetön

      on, ite ostin ostin 2006,vuoden lopussa samurain, ja olin sillon 12v, minäkin ajoin ennen samuraita mankilla.kannattaa todellakin ostaa samurai 110cc.koska se on minulla vieläkin ja toimii kuin unelma!, onhan se alussa semmonen tunne kun sen laittaa käyntiin et onnistuukohan tämä, mutta kun ajaa 10min, niin tämähän onnistuu kuin vanhalta tekijältä. siihen ei helposti kyllästy, että suosittelen sen ostoa.

    • ri3-

      en tiiä riippuu vähän jos on jotain 500e sulla millä ostaisit sen niin älä vaan osta joku hyvä käytetty crossi motonetistä!

    • extremewee

      Hei kuule osta jostain käytettynä tai uutena samurain 110cc kone ja pistä se siihen sun mankiis ja sen kaveriks 24mm kaasari. siinä vasta sulla lelu ois! mulla ainakin o sellanen ja keulii ja sutii kaasusta on muuten pirun hauska peli!!

    • samurai mies

      oon ostamassa mototorilta 110cc puolautomaattia samuraiaita kannataako ostaa??? mototori.fi

      • mopopoika?

        ei kannata ostaa puolautomaattii manual sen olla pitää se on parempi


    • fhxdh

      Jetsulleen sulle sopiva, itte oon saman ikänen kun sää ja samoissa mitoissa. Ostin itse ''ammattilaisen'' suosituksella sisäänajo suoritettu noin vuosi ajettu ja kannattaa hieman kysellä katteista.

    • mokkula95

      kyl kannattaa ostaa itellä on just tommmonen. ju pieni vinkki että kannattaa tarkistaa pinnojen kireyttä kun tahtoovat löystyä ja hajottaa vanteen. ja toinen että avaatte änkän ja ottakaa sieltä sisältä semmonen reikälevy pois niin rupee kulkemaan ;D

      • samurai ostaja

        eli oisin nyt ostamassa semmosen krossin mut en oo vielä varma kannattaako eli sanokaa ostaakko vaiko eikö ostaa siinäpä vasta kysymys!


      • fude tai samurai
        samurai ostaja kirjoitti:

        eli oisin nyt ostamassa semmosen krossin mut en oo vielä varma kannattaako eli sanokaa ostaakko vaiko eikö ostaa siinäpä vasta kysymys!

        juu kyl määki aijon tommosen hankkii fuden tai samurain mut samuraihin saa helpommin osii mutta fude on halvempi ja hienompi mut en nyt oikeen tiiä kumman ostan mut oon kuullu et niistähajoo usen se impulssikäämi (magneeton lähellä) jos/kun kettarit lähteepaikaltaan ni sit seki katkee useimmiten!!


        kyl meinaan ton fuden ostaa ;) ja hyvä vinkki kaikille jolta on impulssikäämikatkennu ni kannattaa ostaa semmosta (vähän niinku pakkelii) on myynnissäainaki biltemassa semmonen ku kemiallinen metalli sillä pysyy!!!


    • xpz6

      samurai on tunnettu huonosta laadustaan suosittelen jotain laadukkaampaa merkkiä

    • metkaa

      on ollu jo 3 vuotta on hyvä

      • miro9999

        mulla ois ehjä ja viaton samurai 110 cc myynnissä ajettu vain 15 h.

        250 e

        Helsinki

        Puh : 044-5051093

        email:[email protected]


    • Arska

      No ei tod ole!

    • Tutti Frutti

      Minulla on tälläinen kiinalainen minicrossi, minulla ja kavereilla on toiminut nämä vehkeet todella hyvin! Suosittelen aloittavalle crossaajalle, todella hyviä montuille/pihoille!

    • samupasseli

      samurai hajoo helposti ei kannata ostaa ja joitain osia puuttuu

    • Samuraistiius

      Kyllä se on sopiva sulle. itekki oon 12v ja ajellu pari vuotta mankilla, ja ajattelin itekki hankkii samurain. huiput on 60km/h eikä 75km/h. Tosin kuljettajan painokin siihen vaikuttaa.. Iskän kommentti: 4-tahti kone on aina vähä laiskempi kiihtymään, mutta hiljaisempi ääni.

      • BSE

        Se on näin että samurai, Fude ja BSE 110 kulkee kaikki 70-80km/h ja kun itte hiosin tiivisteet ja imukaulan ja otin putken loppu päästä välilevyn ja pillin pois ni meni 95 ja ensmäne vika joka bse:hen tuli oli että pinna meni poikki ja sekin vasta 2 vuoden ajon jälkeen että laatua on ! Ja seuraavaxi bse maksaa melko saman verran ku samurai jtn 800e eli ei kovin iso investointi ja jos on työkaluja ni tehoa saa lisää ja itse en menisi sitä ratastamaan on meinaa ne alkuperäset välit ihan mukavat metsiin , poluille ja hiekkamontuille . sitte samurai on 200 e halvempi ja kestää vähemmän aikaa enenkun lahoaa mutta siitä sitten taas saa pelkällä teharilla ja kasain vaihdolla menemää 110km/h (en testannu mutta kaverin samu) ja sitte fude halvempi ku samurai vähän laatua enemmän (kestää)mutta tehot ei riitä sitten minnekkään ja virittäminen on sitä että ostetaan niitä 100e osii ja ei siltikään saa kyllä 100 meneen! mitä tästä opimme ? osta siis bse ? ei ! vaan osta 150cc honda joka kulkee vakiona 150km/h ja kestää niin että sun lapsen lapset ajaa sillä. sitä mieltä mä oon ja sä oot eri mieltä ole vaan ei mua kiinnosta hittoakaan kun tuhlaat rahas johki samuu....


      • kalle kakka
        BSE kirjoitti:

        Se on näin että samurai, Fude ja BSE 110 kulkee kaikki 70-80km/h ja kun itte hiosin tiivisteet ja imukaulan ja otin putken loppu päästä välilevyn ja pillin pois ni meni 95 ja ensmäne vika joka bse:hen tuli oli että pinna meni poikki ja sekin vasta 2 vuoden ajon jälkeen että laatua on ! Ja seuraavaxi bse maksaa melko saman verran ku samurai jtn 800e eli ei kovin iso investointi ja jos on työkaluja ni tehoa saa lisää ja itse en menisi sitä ratastamaan on meinaa ne alkuperäset välit ihan mukavat metsiin , poluille ja hiekkamontuille . sitte samurai on 200 e halvempi ja kestää vähemmän aikaa enenkun lahoaa mutta siitä sitten taas saa pelkällä teharilla ja kasain vaihdolla menemää 110km/h (en testannu mutta kaverin samu) ja sitte fude halvempi ku samurai vähän laatua enemmän (kestää)mutta tehot ei riitä sitten minnekkään ja virittäminen on sitä että ostetaan niitä 100e osii ja ei siltikään saa kyllä 100 meneen! mitä tästä opimme ? osta siis bse ? ei ! vaan osta 150cc honda joka kulkee vakiona 150km/h ja kestää niin että sun lapsen lapset ajaa sillä. sitä mieltä mä oon ja sä oot eri mieltä ole vaan ei mua kiinnosta hittoakaan kun tuhlaat rahas johki samuu....

        kyl mun samukka 90km/h menee eikä muuta virii ku täysin tyhjä vakioputki, tyhjä änkkä mukaan lukien, kaasari viilattu ja suutin 82, cdi boksi joku randomi rajottamaton, edessä on 17piikkinen rartas, kiihtyy meinaa kivasti ja keulii miten vaan.nää on pirun tehokkaita pienellä virityksellä ja ilmankin. parhaat tehot sais ku modailis pyttyy ja hommais 24millisen kaasarin.sen sanon et cdi boksi vaihtoon jos mahdollista ku se toi ainakin mun mallissa tehoja ja ihan pirusti.


      • Minä(kö)?
        kalle kakka kirjoitti:

        kyl mun samukka 90km/h menee eikä muuta virii ku täysin tyhjä vakioputki, tyhjä änkkä mukaan lukien, kaasari viilattu ja suutin 82, cdi boksi joku randomi rajottamaton, edessä on 17piikkinen rartas, kiihtyy meinaa kivasti ja keulii miten vaan.nää on pirun tehokkaita pienellä virityksellä ja ilmankin. parhaat tehot sais ku modailis pyttyy ja hommais 24millisen kaasarin.sen sanon et cdi boksi vaihtoon jos mahdollista ku se toi ainakin mun mallissa tehoja ja ihan pirusti.

        Yhyhyhyy,Miks kaikki ostaa tollasia Kiinanpazkoja?!?!Niitä saa rassata koko ajan,Kaverilla 110cc Samurai,Se osti sellasen ja ajo noin 12h ja kytkin paskana...Ku sai sen kytkimen kuntoon ni Magneetto hajos...Älä vaan mee ostaa Samuraita tai Fudea,Otsa vaikka ihan aito RM;)Kuten eräillä on


      • paskan marjat
        Minä(kö)? kirjoitti:

        Yhyhyhyy,Miks kaikki ostaa tollasia Kiinanpazkoja?!?!Niitä saa rassata koko ajan,Kaverilla 110cc Samurai,Se osti sellasen ja ajo noin 12h ja kytkin paskana...Ku sai sen kytkimen kuntoon ni Magneetto hajos...Älä vaan mee ostaa Samuraita tai Fudea,Otsa vaikka ihan aito RM;)Kuten eräillä on

        vittu samurai kestää ihan hyvin mulla oli mutta nyt on tommonen ktm 125 kyllä se samurai kesti jollain lailla ja kulki 85 ilman virejä että haistakaa te kaikki vann paska vitun *****


    • Nilkki 10v.

      Se on just hyvä 9-14 vuotiaille :P Mulla itellä on ollu jo viime syksystä asti 2009 vuosmallinen samurai 110 cross! en tiiä miten se on 09 mutta nii se vaa on. ja 09 on parempi koneistoltaan kun 08. Pitemmät välit (jne.) Ite oon 10v. ja oon ajanu 110 samuroilla puoltoista vuotta että tiiän kyllä niistä aika paljo!!!!!

      • Samuraixx

        Mites se on meneekö se silleen että mitä pienemmät välit sitä kovempaa kulkee vai toisin päin.
        Vähän vinkkiä "viritykseen" kannattaa ottaa änkkä veks.


    • on on

      Minä olen 11 vuotias ja samurai 110cc on hyvä varsinkin jos tarttee enemmän tehoa kannattaa hankki ja kulkee 75 Km/h

      • ikmnhgfdfgh

        huomaa kyllä et oot 11v


    • jesseb55

      mun kaverit on ostellu noita 110CC jos rahaaa haluu tuhlata nii osta siinä mielessä tämä onhan se toimivana mukava mutaa osia kun alat tilailemaan ne leviää käsiin helvetin nopeestimul on tollane 50cc sain sen 7 v vanhan LeViäää !
      silloin toimivana huiput suunnilleen 65KM/h mukavia vääntö ei lopu rattaita vaihtamalla kulkee jo 85KM/H kannattaa harkita en itse sitä ostaisi mutta jos rahaa on niin mikäs siinä

    • 98

      kyllä myllymäeltä löytyy 110cc fude crossi huippunopeus on 75km/h tunnissa ja maksaa vain 399.

      • asiantuntia 3

        mitä väliä sillä on että paljoko krossi kulkee? krossi hommataan sen takia jotta sillä pääsis mettäs ja pikkuteillä eikä sen takia jotta sillä ajetaan täysiä


      • WREXC
        asiantuntia 3 kirjoitti:

        mitä väliä sillä on että paljoko krossi kulkee? krossi hommataan sen takia jotta sillä pääsis mettäs ja pikkuteillä eikä sen takia jotta sillä ajetaan täysiä

        ---mitä väliä sillä on että paljoko krossi kulkee? krossi hommataan sen takia jotta sillä pääsis mettäs ja pikkuteillä eikä sen takia jotta sillä ajetaan täysiä---

        Onko edellinen joku provo??

        Crossillahan ajetaan motocross radalla,ei tiellä eikä metsässä.


      • Häh?
        WREXC kirjoitti:

        ---mitä väliä sillä on että paljoko krossi kulkee? krossi hommataan sen takia jotta sillä pääsis mettäs ja pikkuteillä eikä sen takia jotta sillä ajetaan täysiä---

        Onko edellinen joku provo??

        Crossillahan ajetaan motocross radalla,ei tiellä eikä metsässä.

        "Onko edellinen joku provo??

        Crossillahan ajetaan motocross radalla,ei tiellä eikä metsässä."

        Kieltääkö laki sitten ajamisen metsäteillä ja metsässä, eivätkö monet crossiradat sitäpaitsi ole metsässä? Höh!


      • 256
        asiantuntia 3 kirjoitti:

        mitä väliä sillä on että paljoko krossi kulkee? krossi hommataan sen takia jotta sillä pääsis mettäs ja pikkuteillä eikä sen takia jotta sillä ajetaan täysiä

        onko sitte mukava vettää metäsä jollakin polulla 20 km/h *?


    • abaääöö

      mul on samurai ja se kulkee 90km/h ku oon viritelly

      • no johan on

        se kulkee sen 75kmh tasan mulla ja oon 12v ja sutii keulii ku osaa vaan


    • samuraipoika

      Itelläni on 09 vm. samukka 110 ja oon 11. se ei kule mitenkää vakiona 75km/h ku virittää vähä nii sillo rupee tulemaa nopeutta lisää. =) vaihoin vaa 16 hampaisen eturattaan nii rupes riittää tehoo! mutta runko on ihan surkee ku hajoo jo alkumetreillä ja kaasarista lähti korkki irti muutaman kerran ja leipo kii.

      • moro moro

        Voishan sitä tollasen laittaa ku rahaa saa.. varmaa 125 ku 150 turhan kallis . :P


      • J8outs
        moro moro kirjoitti:

        Voishan sitä tollasen laittaa ku rahaa saa.. varmaa 125 ku 150 turhan kallis . :P

        Ei kannata hankkia semmosta samuraita! osta kunnon pyörä kuten Honda tai Yamaha ei tarvi koko ajan korjailla ja kyllä varmaan toimii! itellä 125 yamaha


    • GFBCVB

      SAMURAI ON NIIN VITUN PASKA JA HEIVERÖINE. SE MENEE HETKES PASKAKS. JOS HALUUT AJEL SAMUL NI SIIHE TÄYTYY HOMMAT IHA VITUSTI VARAOSII.

    • gfzxcv

      TAI OSTAPPA VAIKKA GXT SE ON AIKA LAIL SAMANLAINE,SAMANHINTANE MUT KESTÄÄ VITUSTI ENEMMÄ KU JOKU VITU KIINA IHME!

      • psjoo

        sopisiko tohon samurai cross 110 08 joku tehokas kone suoraa


    • akljasdlsajk

      Paljo maksaa nykyää??

    • samura34

      mulla on samurai 110 cc kyl mäkin oon 12 vuotiasa on ollu vuoden elä osta uutena on enemmän vikaa kun käytetyssä se huput ei oo totta se menee mun alla 82 km/h tunissa kymenee niin kovaa mut osta uus taka iskakari kun mulla niin löysä et ketjut ei pysy oikeesti on tehoo sullle kun oo niin iso kokonen mut ei mitää nosta vaan jooo jooo oonko sulla nainen jo jos niin osta samurai 110ccc

      • 2b on paras

        mun samurai on aivan vakio ja kulkee reilu 200km/h ku iskä vähä sääti kaasuvaijeria


    • 16v

      mulla on ollu 110 samurai jo 4vuotta vielä ei oo tullu muutaku yhesti katkennu jarrukahava vaikka oon joka päivä melkee ajellu ja ajan yleensä pellolla

      • eih!!

        Älkää ikinä koskeko samurain kaltaisiin idän ihme paskoihin!! Niistä ei seuraa kuin hirveää vitutusta ja valitusta. Niillä ei ole kiva ajaa edes vaikka se olisi kunnossa! On nimittäin niin saatanan paska! Pitäs polttaa joka vitun samurai ja sulattaa mikä jäi polttamisesta jäljelle!!!!


    • JL

      suosittelen samuraita kun olen saman ikäinen ja olen ajellu sillä joka paikassa ja se on 4v vanha

      • heko heko

        Aika hauska lukee näitä viestejä kun 12v peelot kirjottelee ja luulee tietävänsä jotai vaikka oikeesti ei tiiä paskan vittua.. mutta elkää ostako sitä samuraita vaikka se nyt niin halpa onkin.


      • Laatu kamaa =D
        heko heko kirjoitti:

        Aika hauska lukee näitä viestejä kun 12v peelot kirjottelee ja luulee tietävänsä jotai vaikka oikeesti ei tiiä paskan vittua.. mutta elkää ostako sitä samuraita vaikka se nyt niin halpa onkin.

        Hei kääpiöt opetelkaa kirjottaa, joka toinen sana on kirjotettu vääri. Asiasta autotalliin kyl samurai on ok jos huoltaa ja jaksaa korjata kaikki pikkuviat heti, ennenku hajoo mitää isompaa. Mul on ainoat viat kahden vuoden aikana: takakumi puhkes, takaiskari katkes pikku töyssyssä, ketjut irtos ja hajotti mangneton kopan ja pohjan, mut osat sai kahes päiväs ku tilas.


      • juupeli14
        heko heko kirjoitti:

        Aika hauska lukee näitä viestejä kun 12v peelot kirjottelee ja luulee tietävänsä jotai vaikka oikeesti ei tiiä paskan vittua.. mutta elkää ostako sitä samuraita vaikka se nyt niin halpa onkin.

        Iha siisti lukee noitten "12v osaan sylkee" pentujen juttuja.Niin minäki oon muuten 14 ja kohta vissii 9 ja harrastan hiihtoo kesät talvet.


    • samurai paras

      mitkä rattaan koot on samurais jä mist sais paremmat rattaat ja virii et sais vähä lisää vauhtii

      • isjop

        kuinka pitkää samurai 110 kestää? onko kellään mitään kokemusta että lahoaako se kolmen vuoden jälkeen, mutta mikä sieltä vaan voi lahota?


    • Suosittelen..

      ...välikokokasikymppinen? Vieläkö näitä saa, ainakin Suzukilla oli joskus RM80 27 hv / 12 000 rpm.

    • EI!!

      EI SAMURAITA EIKÄ FUDEA!

      ostakaa BSE siinä on paremmat osat enemmän tehoja ja halpaa !! pit bike. glanspower.fi

      motoland.fi
      ja nettimoto.com

      • MiniMX

      • samurai69pv

        jooo että jos satuit tietää että bse on myös kiinalaine. ihelläni on samurai 110cc ostan siihe 125cc crz koneen.


    • rikus

      hei kävisikö sinulle 70cc keltainen samurai kaikki on ihan kunnossa olen myymässä sitä kun ostan ktm65cc:n niin myyn sen vaikka 300e minun puhelin numero on 0505512373

    • samurain omistaja12v

      osta multa keltainen 2009 samurai 110
      kato nettimoto id 909298
      hinta 320 tinkivarasta voi keskustella !!

    • ak

      suosittelen!sellanen on tosi kiva päristely vehje!ja kestäväkin kunhan vaan osaa huoltaa ja ei kohtele kaltoin.ja ne huiput vaihtelevat aika paljon, kulkee parhaillaan 120,min huippu n.57km/h.itselläni hyviä kokemuksia,että 110.stä ja 150.stä.

      • öskuz

        Ostakaa bse mad cow 125cc se on paljo järkevämpi vaihto ehto ku jokku muut kiinan romut. Se ei mee läheskään niin helposti rikki ku jokku kiinan romut, bse mad cow 125cc ja bse phantom 150cc eivät ole kiinan romuja niin kuin muut bseet.


      • öskuz
        öskuz kirjoitti:

        Ostakaa bse mad cow 125cc se on paljo järkevämpi vaihto ehto ku jokku muut kiinan romut. Se ei mee läheskään niin helposti rikki ku jokku kiinan romut, bse mad cow 125cc ja bse phantom 150cc eivät ole kiinan romuja niin kuin muut bseet.

        katsokaa tuolta http://motors.falmek.fi/pages/crossit-ja-endurot/mad-cow-2010.php


    • Yammumies

      asia ole huippuvaihdista kiinni. crossiradalla et tarvitse tuollaista nopeutta, vaan kunnollisen pyörän jolla pärjää patikossa ja hyppyreissä ym. sit vain kovaa reeniä. hanki ensin kuitenkin sellainen pyörä jolla voit kehittyä, ja ajaa turvallisemmin.

    • gvvk,vbn nb

      ei kannata sellast ostaa osta suoraa 125cc mul on ollu 3 vuotta samukka ei toimi ollenkaa

      • thump1

        meitil on bse 125 ja thumpstar 160 ja molemmat on ihan tehokkaita ja hyvii mettäajoo ym...!ainoot viat on ollu bse:ssä mollemmat sisäkumit paskan aika nopee ja takalaakerit.thumpis jtn sähkövikaa ja parhaillaa korjaukses ja se vika oli jo uuten mut ei talvel ehtin paljo ajaa ni ei huoman mut nyt lakkas kokonaa toimiist:)


      • rt
        thump1 kirjoitti:

        meitil on bse 125 ja thumpstar 160 ja molemmat on ihan tehokkaita ja hyvii mettäajoo ym...!ainoot viat on ollu bse:ssä mollemmat sisäkumit paskan aika nopee ja takalaakerit.thumpis jtn sähkövikaa ja parhaillaa korjaukses ja se vika oli jo uuten mut ei talvel ehtin paljo ajaa ni ei huoman mut nyt lakkas kokonaa toimiist:)

        Mun parilla kaverilla on samurai ja ne on kokoajan paskana. Vaijerit katkee tosi helposti ja takahaarukan osat on tosi huonolaatusia. Kerran ketjut löi takarattaan paskaks ja siinä samas meni mangneetto


    • vitun apina

      samurai on täyttä paskaaa :D :D :D :D :D :D :D osta hayabusa :D :D :D :D

    • h<ta eghpjhn

      Se on iha hyvä peli. Ite keulin ja hypin hyppyreistä ja metsätiellä éi mitään ongelmaa. Siitä katkee vaijerit tosi helposti mut mulla ei oo ollu muita vikoja. Suosittelen aloittelijalle!! :)

      • dd

        munaaa


    • Höhehölö

      Ite oon tilannu vara-osat tuontitukusta

    • Samuraiii

      Mulla Onn Samurai 110cc hyvin kulkee ainoot viat mitä on ollu ni etusisä kumi meni POIKKI ku ne helvetin kiinalaiset oli laittanu suuren vanne nauhan ni (POKS) ;D ja sit taka jarru pidike pultti lähti irti rungosta. Mun samurai Kulki Sellaset 75 mut sit ku vaihdettiin vähä raskaampaa öljyä ( traktori.-öljyä) ni nopeus laski. Mutta nyt tein Samuraista hienon, nopean et vähän monster-rockstar energy tarroja ja rockstar tanko pehmuste. sit oransii väriä D: ja tilasin 16piikkisen etu rattaan ja kudit pois putkesta . rajoittamattoman rajoittimen "CDI BoXI" ja polku pyörä mittari ni se näytttää 90km "
      Mikä ratas taake ku ku 16 ees . Ja mist sais 125-150cc samurain pytyn? ja viel vois vaihtaa vittuun noi traktori öljyt- 4-tahti öljyä.
      En ymmärrä miks kaikki sanoo et samurait on paskoja?
      ja miks joittenki muitte samurait menee paskaks mut ei mu ? Siks ku ne pelleilee niillä käyttääs oikeein ni khyl toimis

      • heikki m

        (Y)


    • random96

      joo onha se hyvä 12v mut ite oon koht 16v nii aika turhaha se on ku pienii vikoja ja vittumaista ku ei kulje tarpeeks ja paskat katteet

    • heikki m

      minul on 110c samurai ollu jo 2 v käytös ei mitään vikaa vaan takarengas puhki menny pari kertaa ja kulkee 80-85km mittariin mut en usko että on tarkka. kuitenki sen 80km/h,,,, kaverit sitä haukkuu vaikka niillä ei oo semmosta peliä ollukaan

    • kysymys123

      tää viestihän ei tänne kuulu, mutta onko totta että jos samuraista sahaa änkän pois niin menisi kovempaan? kiitos..

    • kOpEzU

      Vittu eiks tääl netis nykyää muita oo kun 10vuotiaita kersoja, jotka luulevat että kaikki missä on isompi kone kun Honda Monkeyssa, menee 100km/h

      Vakio Samurai menee sen 60. Crossissahan tärkeintä ei ole nopeus vaan vääntö.

    • samurain etsijä

      mistä sais hommattuu samurain?? 110cc

    • samppppaaa

      Samurait on hyviä kun osaa ajaa , kaikilla hajoaa se kun eivät vaihda öljyjä vaan ajaa samoilla kurilla tankis , huoltakaa ja ajakaa niinku miähet niin kestää kyllä!

    • samurai 123121

      saatana

    • sambaboy

      onko missään samurai 110cc koneita ku ois itellä tarvetta..

    • samuraionperushyvä

      kyllä muuten huomaa että on 10v kersoja ku niille on tärkeetä vaan nopeus ja se että on crossi mut se on sivu seikka sitten ite ostin tossa viikkositten samurain muuten toimii mut CDI boxi oli menny hajalle no vaihdoin sen ni kyl taas toimii :) (Y) ja boxi makso 43e

    • samuraionperseestä

      Ostakaa itellenne kawasaki sx65-85 kyllä teho riittää. Voin sanoa että samuraista ei ole mihinkään eka hammasratas paskaks sitte jarrut rupes temppuilee tämä kaikki 3 päivän sisällä PS. skyteam st110 on 10kertaa parempi laatune ko joku samurai.

      • samurai on paska cro

        kyllä samurai on paska vehje kaasu vaijjeri meni poikki ja koneesta hammas ratas ja ketjujen hammas ratas ja jne kaikki 3 päivän sisällä eli älkää hankkiko


    • saaddas

      Joo vanha on viestiketju mutta jos joku tätä sattuu lukemaan niin kerron että ite sain just käytetyn hyvin huolletun/pidetyn samurai 110cc:n ja huiput on sen 70-80 ja se saavuttaa nopeesti ne huiput eli suomeks kiihtyy ihan hyvin. Hyvin huollettuna toimii hyvänä mökkimopona..

    • MAD COW 90cc

      Kannattais ostaa MAD COW 90cc. Se on just sopiva 10-13 vuotiaalle joka ei oo hirveesti ajanu crossilla. Jos aijot ostaa tollasen ni käy kattoo motolandin nettisivut.

    • lool

      oon itekki 12 ja oon ostamassa samaa ;)

    • kullimiesjames

      Samuraista saa ihan hyvän pelin jos sen runkoo vaa vahvistaa ja siirtää ne sähköt vähän parempaa piiloo :D mulla oli samurai ja toimi ku unelma!! Nyt taas himottaa saada sellanen tollasee pikku kikkailuu ja metässä rämpimisee :D

    • urban11234

      osta motor power liikkeestä

    • p joka haluaa crossi

      mikä olis hyvä crossi 13v pojalle joka ei oo ikinä edes koittanu.oon 45kg painava ja165cm pitkä tarvisin jonku hyvän ja halvan crossin:)

      • luumu12456

        ycf 125cc


    • crossei

      Osta joku 80cc crossi. esim kawasaki kx tai honda cr. Ei niistä kiinancrosseista oo mihinkään. Itsellä on ollut muutama tuommone 110 kiinancrossi mut ne on aivan paskoja.

      • kokenutmiespuolineno

        80cc kx ei oo todellakaa hyvä alottelijal siin on niin pal tehoo et tappaa ittensä sil viel kyl se samurai on iha hyvä vaik mökkimopoks


    • samuraiomistaja

      Itse justiinsa ostin 110cc samurain käytettynä satasella aika karun näkönen se on mut ei se menoa haittaa kulkee noin 65 mun alla (painan n.60) semmoset keulimisvälit siin on mut kyl sil sen verra menee et pappoi vitutttaa ku menee "mopol" ohitte :D

    • R0mus41

      Ite oon 13v ja Mulla on samurai cross 110cc ei oo ollu mitään suuria ongelmia ku en oo rääkänny .....pitäää vaan muistaa tarkistaa/kiristää kaikki mutterit ja ruuvit ja öljyt vaihtaa säännöllisesti. Ei se mikään superhyväparascrossi ole mutta hyvä rossi 10-14vuotiaalle mökkitielle tai pellolle. Oma samurai on mustakeltane ja siinä on rockstarin tarrat. ROMUSAI ON PARAS !

    • samurai125cc

      Itellä semmone 125cc samukka ni kyllä kulkee.

    • Lwldlföf

      Kannatta vaihtaa vetovälitykset

    • Samurai110cc

      Itellä on tollanen 110cc Samurai crossi ja oon itekki 12v 160cm 50kg äijä ja munki alla se kulkee aivan saakelin lujaa. Siis tyhjäkäynnillä kytkinpommilla keula iisisti ilmaan ja kaverin 72cc mankiki jää sille ku tikku paskaan. välit 12-28 ja ei edellinen vaan sitä edellinen omistaja (joka on aikunen) oli vetäny sillä mökkitiellä satasta että vääntö taikka teho ei lopu kesken. Ja kyllä muuten kyntää!!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe