kellään kokemusta mulla rupee lähes aina kirvelemään ja sattuu ihan vitusti alapäästä seksin jälkeen mut se itse asia tuntuu hyvälle eikä mitään mut...kellään mitään tietoo ja kokemuksia asiasta ku en huvittais enää ruvet hommiin ku tietää et sen jälkee ei oo mitenkää hyvä olo:(
onko
7
993
Vastaukset
- ittnak
... meiltä miehiltäkin - yritä jaksaa, porvoon setä, 56v - kyll SE siitä :)))))
- ............x
tässä?
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,818,1733,1996,2008 - tositarina eräästä
Eskimopariskunnasta tässä takavuosina, kun olivat ryhtyneet harjoittamaan seksiä ja naista oli kovin sattunut ja kirvellyt nainnin jälkeen. No, pari vuotta myöhemmin lääkäri huomasi, että mies oli työnnellytkin väärään reikään, eli virtsaputkeen. Se oli sitten laajentunut, tottakai! :)
No, tämä nyt vain tämmönen kevennys.
Käypäs terv.keskuksessa labrassa, jotta poisuljetaan virtsarakontulehdus pois. Muistatko aina pestä alapään ennen ja jälkeen yhdynnän ja käyttää pääasiallisesti vain vettä?- n24
pesen....kävin gynellä sit takii mut ei tienny mitää eikä oo tulehdusta...:/
- vaikkapa alapään
n24 kirjoitti:
pesen....kävin gynellä sit takii mut ei tienny mitää eikä oo tulehdusta...:/
limakalvojen kuivuudesta tai jotain? Tässä muutama viikko sitten tuli 4D:n dokumentti mm. näistä vaivoista ja siellä tuli esille mm. valkotäplätauti ja joku krooninen tulehdus (nimeä en muista), jotka aiheuttivat oireita.
- n24
vaikkapa alapään kirjoitti:
limakalvojen kuivuudesta tai jotain? Tässä muutama viikko sitten tuli 4D:n dokumentti mm. näistä vaivoista ja siellä tuli esille mm. valkotäplätauti ja joku krooninen tulehdus (nimeä en muista), jotka aiheuttivat oireita.
usko... ja tänään olin gynellä eikä mus oo kuulemma mitään vikaa vitut! kyl mä ny oman alapääni tunnen....katsoin kyllä ton 4d:n:) ärsyttää kun ei voi nauttia jälkifiiliksistä ollenkaa ku sattuu niin pirusti:(
- epäspesifejä emätin ...
n24 kirjoitti:
usko... ja tänään olin gynellä eikä mus oo kuulemma mitään vikaa vitut! kyl mä ny oman alapääni tunnen....katsoin kyllä ton 4d:n:) ärsyttää kun ei voi nauttia jälkifiiliksistä ollenkaa ku sattuu niin pirusti:(
tulehduksia, jotka voivat mainitsemiasi oireita aiheuttaa. Voisit ihan luonnonmukaisena hoitokeinona koettaa laittaa esim. jonain kertana yöksi siteeseen maustamatonta jogurttia, se vie kirvelyä myös pois. Voi tuntua sinusta vähän tyhmältä, mutta kannattaa koittaa, et ainakaan häviä mitään ...
Sitten tietysti vois välttää vähän aikaa esim. liukasteita ja makuliggereitä (siis jos käytätte), niiden jatkuva käyttö voi myös aiheuttaa jonkinmoisia allergia ja ihottuma, kutinaoireita alapäässä (myös paha haju).
Myöskin kondyklooma oireilee tuolla tavoin, joskus pidempäänkin, ennenkuin tulee esille.
Vaikka mulla ei oo koskaan kuvailemiasi vaivoja ollutkaan, niin koen silti empatiaa ja yritän miettiä minäkin, auttasko joku juttu siihen :) ... on varmaan tosi inhottavaa harrastaa seksiä ja menee pikkuhiljaa ehkä makukin koko jutusta, jos aina sattuu ja kirvelee jälkeenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1858521Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2574300Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1363639Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063423Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi192430Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42245100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es272076Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei411779Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik611633Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun481587