Mistä Turun seudulta voisi löytää sopuhintaiset teräspukit n. 1500 kg veneen alle?
venepukit
4
751
Vastaukset
- F115
Veneilyliikkeet, Biltema, Motonet. Vaihtoehtoisesti kysäiset joltain metallipajalta paljonko teettäminen kustantaisi. Myös telakoilta/venesatamoista voi kysellä.
- kuka tietäis
Veneilyliikkeistä ei kyllä löydy sopuhintaisia.. Bilteman ja Motonetin valikoimiin eivät pukit kuulu! Enpä tiedä mistä löytyis..
- F115
kuka tietäis kirjoitti:
Veneilyliikkeistä ei kyllä löydy sopuhintaisia.. Bilteman ja Motonetin valikoimiin eivät pukit kuulu! Enpä tiedä mistä löytyis..
Ensin pitäisi tietysti määritellä "sopuhintainen"? Meredinissä näyttäisi 1,5 tonnin pukit maksavan 275 euroa. Äkkiä kuvittelisin että jostain metallipajalta saisi halvemmalla? Ammattikoulun metallilinjakin voisi olla yksi vaihtoehto?
- noin 100€
F115 kirjoitti:
Ensin pitäisi tietysti määritellä "sopuhintainen"? Meredinissä näyttäisi 1,5 tonnin pukit maksavan 275 euroa. Äkkiä kuvittelisin että jostain metallipajalta saisi halvemmalla? Ammattikoulun metallilinjakin voisi olla yksi vaihtoehto?
Näin viime syksynä noin 1500kg veneen metalliset pukit myynnissä noin 100€. Myyjä oli joku tunnettu rautakauppa. Olin jo nostanut veneen ja nyt harmittaa, kun en ostanut varastoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751