rv 40+6

onko muita

joilla ois suunnilleen viikon menny yli? mitkä fiilikset? itellä supistaa välillä, mutta enemmän oirehtii henkinen puoli =) oon nii hermona ja jännittää välillä. perjantaina saan lähetteen oysin äitipolille.tuskin alkavat viikonloppua vasten käynnistämään : (

9

3555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realniina

Tiedäthän, että laskettu aika on vain arvio ja mielestäni vähän turha sanoa, että mennyt yli, koska tuo "yli" on vielä normaalin "synnytysrajan" sisällä.

Ja olet oikeassa, jos ei ole hätää, niin eivät varmastikaan käynnistä, ennen kuin se 42 viikkoa on täynnä.

• viestiisi

niin, ei kyse nyt ollukaan siitä että onko se globaalisti tarkoitettu yliaikainen vauva vai ei, mutta valmis syntymään. sinähän voit kantaa omaa lastasi vaikka 50 viikkoa jos ei synny sitä ennen. vaadi etteivät käynnistä = )

• yhen-äiti-80

kyllä ne käynnistää vaikkei oliskaa 2 viikkoo menny ihan viel yli. Tai kai se on sairaala ja lääkäri kohtasta mut mulla käynnistettii 41 5 ja jos kohdunsuu on kypsä ni silloin voidaa käynnistää aikasemminkii.

• realniina
        viestiisi kirjoitti:

niin, ei kyse nyt ollukaan siitä että onko se globaalisti tarkoitettu yliaikainen vauva vai ei, mutta valmis syntymään. sinähän voit kantaa omaa lastasi vaikka 50 viikkoa jos ei synny sitä ennen. vaadi etteivät käynnistä = )

Miksi moinen kommentti?

• hermot menee

Miksei alkaisi viikonloppua vasten käynnistellä?perjantaina käynnistystabletti kohdunsuulle ja lauantaina lapsi maailmaan,etenkin jos ei ole sun eka.Jos eka, saattaa mennä viikonlopun yli ennenkuin syntyy,riippuu ihan kohdunsuun "kypsyydestä".

• nimetön.

nooh,tää on vähän vaikee selittää,mutta mulla oli vatsa hirveen kovalla ja menin ottamaan risiiniöljyä.(en tiennyt että sitä ei sais ottaa)pari tuntii myöhemmin tuli lapsivedet.

• ...

Mulla nyt menossa rv 40 2. Neuvolassa vaan sanottiin, että odotella ja sain aikoja neuvolaan loppuviikolle ja myös ensi viikolle synnärille. Kyllä ne siellä sitten ensi viikolla käynnistävät synnytyksen kuulema jos ei kerkiä tulla ennen sitä.
        Mutta jospa se syntyisi vaikka nyt loppuviikosta! :)

• jemma29
        ... kirjoitti:

Mulla nyt menossa rv 40 2. Neuvolassa vaan sanottiin, että odotella ja sain aikoja neuvolaan loppuviikolle ja myös ensi viikolle synnärille. Kyllä ne siellä sitten ensi viikolla käynnistävät synnytyksen kuulema jos ei kerkiä tulla ennen sitä.
        Mutta jospa se syntyisi vaikka nyt loppuviikosta! :)

kiva kuulla että muitakin vielä kärvistelee..:)perjantaina on tosiaan synnärillä yliaikaiskontrolli (vaikka ei siis yliaikainen vielä olekaan..;)) ja sit kattellaan mitä tehdään..olo alkaa olla aikas raskas ja aika käy uskomattoman pitkäksi..lohduttavaa tietää kuitenkin, että viikko on enää maksimissaan jäljellä, toivon näin ainakin..

• awa

täällä ollaan vielä. torstaina ois käynnistys. raastavaa odotusta viime viikot. tänä aamuna alkanut tuleen ekoja kipeitä suppreita, jospa se nyt tulis tässä parin päivän sisään niin ei tarttis käynnistellä. tsemppiä kaikille "yliaikasille" kohta ne sieltä tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45