Voiko miehellä olla omissa häissään toisenvärinen kuin tumma puku? Ollaan suunniteltu että ei haluttas tummaa pukua vaan esim vaaleansininen. Minulla on vaaleanpunainen morsiuspuku itsellä. Musta tekee häät jotenkin synkiksi. Toinen vaihtoehto on jokin vaalea puku miehelle. Voiko mistään vuokrata sinisiä pukuja?
miehelle
5
2309
Vastaukset
- Etiketti...
Miksi ei voisi olla? Häät on teidän juttu. Juuri yksi pari vihittiin kuumailmapallossa ja oli kuulemma mukavaa.
- väristä
vaaleanpunainen on kaunis väri naiselle (etenkin tummalle) mutta aikuisella miehellä kokovaaleansininen asu muistuttaa mielestäni ylikasvanutta vauvaa. myös se, että sulla vaaleanpunainen ja miehellä vaaleansininen asu kuulostaa yhdistelmänä aika karmealta..entä miehelle kokovalkoinen puku, kuten esim. Suvi Miinalan miehellä oli tänä kesänä?
- Black Rules
Mustaaaaaaaaaaaaaa! Klassinen väri.
- kiimaiset mirrit
- eräs vaan
etiketti tai mikään muu tapasääntö ei estä miestäsi pukeutumaan vaaleansiniseen.
Onko pukutoive miehen oma vai sinun unelma? Muistat, että hääpaäivä on yhtä ainutlaatuinen miehellesi, kuin sinullekkin. Itse lähtisin hakemaan naisen vaaleanpunaisen puvun rinnalle miehelle mustaa tai valkoista pukua, siihen vaaleanpunaista paitaa/ja tai solmiota, jotka yhdistäisi morsiusparin pukeutumisvärit.
Erikoisemman väriä pukuja on vähänlaisesti pukuvuokraamoissa. Kannattaa kysyä teattereiden puvustamoista (useimmat vuokraa pukuja) ja naamiaisasuja vuokraavista liikkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409