Saako Zafiraan kunnon äänentoistoa
Onko esim 6 cdn vaihtajan mukana tulevassa paketissa kunnon soundit?
Jussi
Zafiran äänentoisto
2
707
Vastaukset
- lievästi pettynyt
Saksan Opel sivuilla on moni valittanut että Zafira A:ssa oli parempi äänentoisto kuin B:ssa. Valitettavasti näin on ainakin Enjoy:ssa vakio radiolla. Tietenkin bassojen syvyys on makukysymys mutta pettymys oli istua autoliikkeen pihalla uuteen autoon ja laittaa popit päälle.
Saksalainen Opel asentaja kommetoi kaiutinelementeistä, että uudessa Zafirassa on todella säästetty. Esim Vectraan on laitettu parempaa tavaraa. Oheiselta sivulta löytyy kaiuttimia, jos on tarvetta alkaa remontoimaan.
http://carconf.blaupunkt.com/
Joku vois kommentoida, onko parempien radioiden mukana toiset kaiutinelementit.
t: Vesku - edellisessä
Näyttää olevan aika normaalia, että uudessa mallissa äänentoisto on huonompi kuin edellisessä. Mielestäni G-astrassa (lienee myös A-Zafirassa) oli selvästi parempi äänentoisto kuin uudessa Zafirassa on. Lisäksi radion herkkyys on selvästi huonompi kuin G-astrassa oli, eikä esim. paikallisradiot toimi kovin pitkälle eikä RDS edes niitä lähistölläkään automaattihaulla löydä. Leikkaa helposti korkeat taajuudet pois ja kytkeytyy monolle, vaikka asema ei niin kaukana olisikaan. Liekö huono antenni vai radion herkkyys surkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238