Niin, miten leikataan portulakkaa? Nipsitäänkö vaan lehdet pois vai onko jotain konstia, jolla kasvu jatkuis mahdollisesti kovempana, kuten basilikalla?
Portulakan leikkaaminen
Kysyvä ei tieltä eksy
3
544
Vastaukset
- Kalispera
Ennen kaikkea: mistä saa syötäväksi tarkoitettua vihannesportulakkaa Suomessa, edes maistijaisiksi, ennen kuin sitä ratkeaa vallan kasvattamaan itse ja leikkelemään? Kertokaa oi tämä ensin! Kuulemma sisältää äärimmäisen paljon sekä C-mitamiinia että omega-3 rasvahappoja.
- Kalispera
Siis: C-Vitamiinia...
- Kalimera
Ja miltä portulakka maistuu, sekä millainen on sen "suutuntu", eli miltä tuntuu suussa? Voidaanko makua ja rakennetta verrata johonkin toiseen tutumpaan yrttiin tai vihannekseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169