Näitä kahta merkkiä vertailen tulevia kaksosia odotellessa. Olisiko kenelläkään kokemusta kyseisistä vaunuista? ...plussia ja miinuksia... Aika samankaltaiset vaunut taitaa olla?!?
Brio double wave vai...
2
845
Vastaukset
- mami
hei! mulla oli emman twin ceroxit, joita sitten korjailtiin vähän väliä...onneksi meni takuun piikkiin. vikoina mm. kuomu ei pysynyt ylhäällä, renkaat hankasi runkoon, selkänojien välistä "muovilaipat" eivät toimineet. minusta eivät olleet hintansa veroiset.ehkä niitä olisi nyt jo paranneltu, mutta itse en niitä enää ostaisi, kun multa oli ne yht.kuukauden pois käytöstä korjailujen vuoksi ja mikä ajaminen aina korjattavaksi, ne lähetettiin välillä maahantuojallekkin korjattavaks.
- carttu
Itse ostin juuri brion rattaat ja hyvin paljon samanlaisethan ne tietty ovat emaljungan kanssa mutta kaksosilla tulee todennäköisesti käytettyä aika pitkään rattaita joten briossa on se hyvä puoli että siinä on ns.heittoaisa jolloin työntösuuntaa pystyy vaihtaa kun lapset tulee vanhemmaksi ja haluavat luultavasti katsella eteenpäin.Itse en halunnut ostaa alle vuodenikäisille lapsilleni takaatyönnettävää kun se äidin näkeminen on kumminkin vielä niin tärkeätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312