Onko kellään kokemusta www.bookings.net :in kautta tilatuista Lontoon hotelleista. Hinnat vaikuttivat aika ok:lta myös paremmissa hotelleissa, mutta ovatko huoneet silloin ihan samoja kuin muutenkin??
Entä onko varauksen yhteydessä ollut mitään ongelmaa?
Osassa hotelleita mainitaan että VAT ja taxes are included, mutta joissakin ei. Tarkoittaako tämä siis sitä, että paikanpäällä joutuu vielä maksamaan jonkun erityismaksun? Ja paljonkohan se on?
Kiitos vastauksista!
Lontoo Bookings.net
3
572
Vastaukset
- ninpa
Moi!
Itse varattiin bookings.netin kautta Blakemore hotellista huone ja huomenna ollaan lähdössä se testaamaan. Itsekin ihmeteltiin hintojen alhaisuutta ja niinpä soitettiin itse hotelliin. He eivät itse siellä tienneet millä hinnalla netissä niitä markkinoidaan, mutta sanoivat, että se hinta kuitenkin pitää ja kun varattiin, ni varausvahvistuksessa, joka saatiin sähköpostiin, on kaikki tiedot huoneesta ja hinnoista, että jos epäselvyyksiä ilmenee, niin meillä on tulostettuna kaikki mukana. - Kesäheinä
Olen varannut hotellit Englantiin parikin kertaa bookings.netin kautta (kerran Lontooseen ja kerran Cambridgeen)ja hyvin on toiminut. Vahvistus on tullut sähköpostiin ja sen mukaisen hinnan olen maksanut sit hotellissa. Matkan jälkeen bookingsilta tulee kysely mitä mieltä on ollut hotellista ja varauspalveluista. Sit niitä omia kommenttejaan voi lueskella ko. hotellin kohdalta bookings.net sivuilta. Ihan loistavaa palvelua.. voin suositella!
- hotels.com
Itse tilasin hotellin Lontoosta hotels.com:n kautta. Hinta oli noin puolet siitä, mitä paikanpäällä olisi pitänyt maksaa. Hyvin toimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124263
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042151Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.182143Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341802- 1811584
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261471Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2191226- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331160