Siis, minkätasoinen ja oloinen on niin.sanottu. vanha meijerikiinteistö Turengissa, Kauppakuja 7.vaatimattomalle ja hiljaiselle eläkeläiselle asua, kiinostaisi.. paikkakuntalaisten arviot, onko tietoa..
Vastaukset 10
- kukkuu
mut olen kuullu et ihan rauhallinen paikka japari työkaveria asuu sielä eikä tietääkseni ole valittanu!
- Anonyymi
Olen itse asunut Kauppakuja 7 osoitteessa ja tämä kohde ei todellakaan sovellu lapsi perheelle/allergikoille tai vanhuksille. Sauna rakennus on huoneessa ja asbestilla vuorattu ja se asuin kiinteistö asumis- kelvoton .
- Anonyymi
Asbesti ei ole vaarallista vanhoille. Aika altistumisesta sairastumisen on 25-40 vuotta.
Samoin, jos on normaali vanhus, ei tavallinen home sairastuta vuosikymmeniin.
-niin jos on hometta, eikä pas***** puhetta.
- Anonyymi
*homeessa
- Anonyymi
Hometta on täällä Topintielläkin, hihihihih
- Anonyymi
Kysy Riihimäen terveystarkastajalta. Kuulemma kannattaa
- Anonyymi
Aiotaakohan purkaa koko talo.
- Anonyymi
Elä siihen muuta. Kivampia paikkoja löytyy vaikka lammintien suunnasta.
- Anonyymi
Ammentoin kolotusta
- Anonyymi
En tiedä homeesta, mutta en ehkä itse muuttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1953290- 951473
- 1301158
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2541147Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86985- 97861
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun112707Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56705Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108688- 39617