vanha meijerikiinteistö, muuttoa harkitsee

mummeli, mallia 1944

Siis, minkätasoinen ja oloinen on niin.sanottu. vanha meijerikiinteistö Turengissa, Kauppakuja 7.vaatimattomalle ja hiljaiselle eläkeläiselle asua, kiinostaisi.. paikkakuntalaisten arviot, onko tietoa..

10

3077

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkuu

mut olen kuullu et ihan rauhallinen paikka japari työkaveria asuu sielä eikä tietääkseni ole valittanu!

• Anonyymi

Olen itse asunut Kauppakuja 7 osoitteessa ja tämä kohde ei todellakaan sovellu lapsi perheelle/allergikoille tai vanhuksille. Sauna rakennus on huoneessa ja asbestilla vuorattu ja se asuin kiinteistö asumis- kelvoton .

• Anonyymi

Asbesti ei ole vaarallista vanhoille. Aika altistumisesta sairastumisen on 25-40 vuotta.

Samoin, jos on normaali vanhus, ei tavallinen home sairastuta vuosikymmeniin.
        -niin jos on hometta, eikä pas***** puhetta.

• Anonyymi

*homeessa

• Anonyymi

Hometta on täällä Topintielläkin, hihihihih

• Anonyymi

Kysy Riihimäen terveystarkastajalta. Kuulemma kannattaa

• Anonyymi

Aiotaakohan purkaa koko talo.

• Anonyymi

Elä siihen muuta. Kivampia paikkoja löytyy vaikka lammintien suunnasta.

• Anonyymi

Ammentoin kolotusta

• Anonyymi

En tiedä homeesta, mutta en ehkä itse muuttaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      109
      1471
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      141
      680
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      581
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      561
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      203
      551
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe