Siis, minkätasoinen ja oloinen on niin.sanottu. vanha meijerikiinteistö Turengissa, Kauppakuja 7.vaatimattomalle ja hiljaiselle eläkeläiselle asua, kiinostaisi.. paikkakuntalaisten arviot, onko tietoa..
vanha meijerikiinteistö, muuttoa harkitsee
10
2909
Vastaukset
- kukkuu
mut olen kuullu et ihan rauhallinen paikka japari työkaveria asuu sielä eikä tietääkseni ole valittanu!
- Anonyymi
Olen itse asunut Kauppakuja 7 osoitteessa ja tämä kohde ei todellakaan sovellu lapsi perheelle/allergikoille tai vanhuksille. Sauna rakennus on huoneessa ja asbestilla vuorattu ja se asuin kiinteistö asumis- kelvoton .
- Anonyymi
Asbesti ei ole vaarallista vanhoille. Aika altistumisesta sairastumisen on 25-40 vuotta.
Samoin, jos on normaali vanhus, ei tavallinen home sairastuta vuosikymmeniin.
-niin jos on hometta, eikä pas***** puhetta.
- Anonyymi
*homeessa
- Anonyymi
Hometta on täällä Topintielläkin, hihihihih
- Anonyymi
Kysy Riihimäen terveystarkastajalta. Kuulemma kannattaa
- Anonyymi
Aiotaakohan purkaa koko talo.
- Anonyymi
Elä siihen muuta. Kivampia paikkoja löytyy vaikka lammintien suunnasta.
- Anonyymi
Ammentoin kolotusta
- Anonyymi
En tiedä homeesta, mutta en ehkä itse muuttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819