ilmastointi

Tuli tuossa mieleen kun Helsingissä/muualla,missä on ollut paljon savun hajua,johtuen venäjän metsä paloista.Niin muistanko väärin,että ilmastoinnissa pitäisi olla jokin systeemi,mikä suodattaa pois epä puhtauksia?
Onko toiminut miten hyvin kyseisessä tapauksessa,vai tuleeko savun haju pahasti autoon?

10

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pane

      päälle niin ei tule hajut autoon.

    • !!!!!!!!!!!!

      Viestiketjun aloittaja! Oletko ihan täysi pösilö vai miten voit kirjoittaa kieliopillisesti noin pahasti päin persettä?

    • !!!!!/!!!!

      viesti ketjun,aloittaja oletko ihan täysi. pösilö vai,miten voit kirjoittaakieli? opillisesti Noin pahastipäin,persettä,mitä.!

      • Tietääkseni en ole pösilö vaikka en kirjoitakkaan kieliopillisesti oikein.Kirjoitan vaan niin kuin puhuisin.
        Ja minulle on yks sama kirjoitanko kieliopillisesti oikein jos se teitä häiritseee niin ÄLKÄÄ LUKEKO NIMIMERKKI KEPPE.Vaan pompatkaa yli


      • viestissä
        keppe kirjoitti:

        Tietääkseni en ole pösilö vaikka en kirjoitakkaan kieliopillisesti oikein.Kirjoitan vaan niin kuin puhuisin.
        Ja minulle on yks sama kirjoitanko kieliopillisesti oikein jos se teitä häiritseee niin ÄLKÄÄ LUKEKO NIMIMERKKI KEPPE.Vaan pompatkaa yli

        sulla oli vain 11 kielioppivirhettä. No ehkä jätänkin tästä lähtien lukematta kirjoittamasi viestit.


      • ihmeessä
        viestissä kirjoitti:

        sulla oli vain 11 kielioppivirhettä. No ehkä jätänkin tästä lähtien lukematta kirjoittamasi viestit.

        tämä on autopalsta. oikein kirjoituksesta viis.


    • bmw 520i touring

      Jos sulla on automaattinen sisäilmakierto niin sen pitäsi suodattaa paskat pois. Sisäilmankierto menee siis automaattisesti päällem jos ulkoilmassa on saissee!

    • aktiivihiilisuodatin

      löytyä teikälläkin sisälle tulevan ilman suodatinkotelosta - se pitää huolto-ohjelmassa vaihtaa aina (inspection I/II ja öljynvaihdot). Käryt pitäisii siis jäädä aina ulos ilman ilmastoinnin tai sisäilmankierron päälle laittoakin. AUC (automaattinen sisäilmankierto) säätää vain kaikkein pahimmissa rekan tuprutteluissa sisäilman kierron tarvittaessa automaattisesti päälle, kun suodatinteho ei enää riitä.

      Tuo suodatin löytyy n. vm.90 kaikista bemuista.
      Tosin se voi suodatinpatruuna olla myös ns. halpa tarvike suodatin - ilman aktiivihiiltä (esim. Motonetissa).

    • E90_325i

      Onhan näissä uudemmissa ainakin aktiivihiilisuodin. Omassani on lisäksi automatiikka mikä tunnistaa ilman epäpuhtaudet ja kääntää automaattisesti sisäilman kierrätyksen päälle. Hyvä varuste esim. kun ajelee Stadissa bussin perässä. Ei tule dieselin katkua sisään.

      • pystyikö se suodattamaan myös savunhajun pois?Eikös siellä ollut aikapaha se savuhaitta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe