Tällä hetkellä tästä nais,/mies laulajan

TähtiJuulias

esiintymisestä pidän eniten
ja millä kipaleella.

63

5167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eka fani

Paljon on hyviä esittäjiä niin mies-, kuin naisartisteissakin. Jos pitää valita joku, niin miehissä Juha Metsäperä kaikki biisit joita esittää. Naisissa Liisa Tuhkanen kaikki esittämänsä biisit. Tosin ei enää keikkaile, joten Anneli Mattila useimmilla biiseillään.

• minun :)

Miehistä Mikko Mäkeläinen vetää hyvin niin omia kuin muitakin biisejä. (Rokit,tangot ja valssit menee mahtavasti, kun miehellä sitä ääntä kerran löytyy ja lavatyöskentely on huippua)

Naisista Mattilan Anne vetää ihan hyvin omia laulujaan, mutta lavatyöskentelyä pitäisi edelleen "hioa".

• ykstalikko

Ainoa, jota käyn katsomassa on Kari Tapio. Kelpaa meikäläiselle niin livenä kuin levylläkin! Ihan raakasti jätän muut artistit heidän ihalijoilleen. Naisista voi Annika Eklund olla jees...

• raakasti
        ykstalikko kirjoitti:

Ainoa, jota käyn katsomassa on Kari Tapio. Kelpaa meikäläiselle niin livenä kuin levylläkin! Ihan raakasti jätän muut artistit heidän ihalijoilleen. Naisista voi Annika Eklund olla jees...

käyn VAIN Souvarien tanssuissa.Iki-ihanaa meininkiä! Naisista pidän "ilman" näkemistä Anna Eriksonin lauluista.

• magazine

miehistä ensimmäisenä tulee mieleen tommi soidinmäki, joka kanssa osaa vetää monipuolista ohjelmistoa ja musiikkia, mitä keikoilla olen kuullut; on rokkia, sambaa, lattareita, tangoa, foxia... toinen mieslaulaja on mikko mäkeläinen, joka myöskin osaa laulaa monipuolista musiikkia!

naisista raja koriseva ja eija kantola... eija varsinkin osaa laulaa mm. venäjäksi joitain biisejä, ja häneltä taittuu jos jonkinnäköinen musiikki!

• tietenkin arja

koriseva

• lauantaina

Ylänellä kuuntelemassa Juha Metsäperää, kun olin kuullut paljon positiivista hänestä. Eikä tarvinnut pettyä. Mielestäni tään hetken parhaita miesartisteja. Miehellä tosi hyvä ääni ja muutenkin iloinen ja positiivinen luonne joka näkyi lavaesiintymisessä.

Naisartisteista Anna Eriksson ja Annika Eklund hyviä.

• kesälomittaja

kyllä juha metsäperä on tällä hetkellä mikko mäkeläisen kanssa ykkösenä jos pitää valita pelkkiä artisteja, ja naisista annika eklund koko uudella levyllään...

• jowel007

naisista pidän seuraavista ja heidän kappaleistaan:

katri- helena- onnen onkija
      anne mattila- taivaankartta

miehistä:

jorma kääriäinen- kuljen taas kotiin päin
      kari tapio- juna kulkee
      tommi soidinmäki- aikanaan
      antti ketonen- tahtoisin vain lohduttaa

• ingalill

j. metsäperä ja t. soidinmäki ovat mielestäni hyviä ja heidän levynsä myös onnistuneita!

a. mattila ja a. eriksson ovat lemppareitani!

• parhaat

Mäkeläisen Mikko ja biisi Myrskylyhty(aina vaan)ja Anne Mattila-Taivaan kartta.

• nana**

KYLLÄ tuo mikko mäkeläinen on vaan se ehdoton ykkös suosikki... keikalla vetää kaikki kappaleet niin loistavasti, että ei voi moittii... etenkin tää uus KOVAA JA KORKEELTA jokaisen tanssijan/kuuntelijan jalat vipattamaan;) potpuri on myös loistava, eikä sovi unohtaa volgaakaan...:) Jos sä haluut mun huomisen, kappale on myös tosi hyvä.

• arizonaaa

ovat ehdottomasti miehistä Kari Tapio, ja häneltä kappale Paalupaikka, samoin Tommi Soidinmäki, jonka tuotannosta ainakin Lemmenjuomaa kolahtaa!

Naisita suosikkini ovat Anneli Mattila, ja Rakkauden muistomerkki ja Katri Helena ja Katson sineen taivaan!

• JustJust...

Kyllähän Charles Plogman ja Antti Huovila on mies artisteista ehdottomia!!
        Nais artisteista Anneli Mattila ja Tarja Lunnas osaa asiansa!!

• muutamia nimiä mainitakseni

Tommi Soidinmäkeä kyllä tykkään kuunnella, ja varsinkin hänen utta levyään, samoin Lasse Hoikan uus levy on myös jees!

naisista ehdotomasti Tarja Lunnas ja Paula Koivuniemi ovat hyviä!

• Mira1

Miehistä Tapani Kansa ( ja laulu Huomispäivä eilisen) ja Tommi Soidinmäki (Aikanaan)

Naisista ei ole suosikkia.

• Just me

Kaksi upeaäänistä mieslaulajaa mielestäni ovat ehdottomasti Tommi ja Tapsa, niin ja äänen lisäksi heille on suotu lavakarismaa yllinkyllin!

• Suski_
        Just me kirjoitti:

Kaksi upeaäänistä mieslaulajaa mielestäni ovat ehdottomasti Tommi ja Tapsa, niin ja äänen lisäksi heille on suotu lavakarismaa yllinkyllin!

Jeps! Lauluääntä ja karismaa on kyseisille laulajille siunaantunut kahmalo kaupalla.

ps. Olen laittanut merkille ,että Tommi Soidinmäki on hyvinpaljon saman näköinen ,kuin Tapsa nuorena.

• make

Täysin samaa mieltä,mistähän nämä saa ladattua.

• Syystuuli vain
        Suski_ kirjoitti:

Jeps! Lauluääntä ja karismaa on kyseisille laulajille siunaantunut kahmalo kaupalla.

ps. Olen laittanut merkille ,että Tommi Soidinmäki on hyvinpaljon saman näköinen ,kuin Tapsa nuorena.

Samaa mieltä olen kanssasi näiden herrojen lauluäänestä, karismasta, niin ja miksei ulkonäkökin jollainlailla ole yhteneväinen.

• Amppari

Tommista ja Tapsasta minäkin tykkään. Nuo mainitut laulut ovat hienoja. Molemmilla on todella sitä lauluäänt ja karismaa ja myös silmänpilkettä, joka tulee esiin heidän esiintyessään.

• nauraa katketakseen

kyl tuon toisen jättäsin pois, vanhimman nimittäin... : ))))))))))

• Matami mimmi
        nauraa katketakseen kirjoitti:

kyl tuon toisen jättäsin pois, vanhimman nimittäin... : ))))))))))

Tapsa ja Tommi ovat tosi hyviä.Minä en jättäisi pois kumpaakaan, mutta lisäisin siihen vielä Saska Helmikallion ja Kari Tapion.

• Salme
        Matami mimmi kirjoitti:

Tapsa ja Tommi ovat tosi hyviä.Minä en jättäisi pois kumpaakaan, mutta lisäisin siihen vielä Saska Helmikallion ja Kari Tapion.

Kaikki laulajat ovat mielestäni hyviä, mutt´ kaks´ männöö minulta yli muiden ja he ovat yllätys,yllätys TAAPSAA ja TOMMII, näin se vain meikäläisen mielessä männöö...

• *^^*^^*

miehet:
      jukka kuoppamäki - kultaa taikka kunniaa
      tommi soidinmäki - kesäyö ja aikanaan
      kari tapio - juka kulkee, maria dolores
      tomi markkola - taivaskalliolla, mun kohtaloin

naiset:
      eija kantola - tuuleen
      annika eklund - sinussa on jotain
      anne mattila - viimeinen kyynel

• A.M.

-Mäkeläisen Mikko ja ihan kaikki Mikon biisit.Tällä hetkellä on Hiljainen kitara ja ikisuosikki Myrskylyhty.Siihen en kyllästy koskaan.
      -Taikakuu ja biisit Hiljainen on laulu rakkauden,Palavat sydämet ja Kuuntelen ovat myös "puhkikuunneltuja"biisejä.

• mieltä

kirjoituksesi on juuri niin kuin olisin itse kirjoittanut, lisäisin vielä Mikon kovaa ja korkealta ja taikakuun kuun sillalla tanssitaan biisit listaan...

• tuuli- maaret

tommi soidinmäen laulama kappale nimeltä 'aikanaan' koskettaa minua juuri nyt, ja hän on muutenkin hieno taiteilija!

• Maruzela

Yksi on ylitse muiden minun diagrammissani ja hän on Tapani Kansa !!!
      Uskomaton karisma, uskomaton ääni !!! Kertakaikkiaan vie jalat alta.
      Suosikkilauluni tällähetkellä on Tapsan Eilispäivä huomisen.

• leevi 2006

Eini kaikilla kappaleillaan

• juuliska

kaksi miestä ylitse muiden on tapani kansa ja tommi soidinmäki, molemmat osaavat esiintyä ja laulaa, heillä on myös upeita kappaleita!

naisista eija kantola, ammattitaitoinen ja muutenkin hyviä kappaleita

• T.K-fani

Tykkään Tapani Kansasta(ykkössuosikkini), Tomi Markkolasta, Tommi Soidinmäestä ja Kari Tapiosta . Heillä kaikilla on paljon hyviä biisejä, jopista pidän. En osaa nimetä yhtä ainoaa, niitä on niin monta.

Naispuolisia artisteja, joita tykkään kuunnella on Arja Koriseva, Anna Eriksson, Eija Kantola, Eini ja Johanna Deprezeni ( tiedän että se sukunimi on väärin kirjoitettu )

• Icie

Tämä laulajat uppoavat meikäläiseen:
      Miehet: Jari Sillanpää, Saska Helmikallio ja Mikko Mäkeläinen.
      Naiset: Anna Eriksson ja Tarja Lunnas.

• löytyy

Miehistä Soidinmäki ja Metsäperä useilla useilla kappaleillaan

Naisista Kantolan Eija ja Eriksson, myös useilla kappaleillaan mutta Erikssonin esiintymistä en oikein viitsisi katsoa

• on paras

on mielestäni kaikkein paras oli kappale mikä tai minkätyylinen tahansa, sillä hän osaa esittää ne kaikki upeasti!

• 2006!!!!

miehistä Tommi Soidinmäki, hänen äänensä vain on niin hieno...varsinkin kappaleissa Laulu joutsenien, Aikanaan ja Paljon sanomatta jää, aaah!

Naisita ylivoimainen ykkönen on Eija Kantola, hänen äänensä on myös herkkä ja kaunis... kappaleista ehkäpä Kuin joutsenlaulu ja Yön hiljaisuus! Joskus olen tykännyt myös Marjoriesta

• mäkeläinen

parhaat! naisista mattila ja debreczeni

• Kajaus

Miehistä oon samaa mieltä Soidinmäen ja Mäkeläisen suhteen ja naisetkin on ihan ok, lisäisin vielä joukkoon Katrin.

• amalia&jaako

kyllä soidinmäki oon vaan hyvä laulaja, ostettiin sen levy viime viikolla... on sitä luukutettukin, hyvä levy!!!!! myös mäkeläisen levyä ootellaan...

• musan kuuntelija

on ylitse muiden: Paula Koivuniemi ja Jari Sillanpää. Ja kaikki laulut käy. Molemmilla paljon upeita kappaleita.

• listaa

miehet
      Tapani Kansa ,Jari Sillanpää ,Mikko Mäkeläinen
      naiset
      Eija Kantola , Anne Mattila ,Annika Eklund

Taikakuun yhtyeen ,Mikko M, ja Tapani Kansa kappaleet.

• Killi

Tuupasen Saijalla ja Soidinmäen Tommilla on molemmilla paljon hyviä kappaleita, Saijalla mm. Enemmän kuin saan luvan ja Tommilla Aikanaan.

• r.moore

Katri Helena, Jari Sillanpää, Marita Taavitsainen, Eija Kantola kaikilla kappaleillaan. Heissä on ammattimaista osaamista sekä kappaleissa, esityksissä että muussa tyköpanossa; chilihärkää kaikilla mausteilla.

• r.moore

Monta jää mainitsematta kun tykkää niin monesta. Anna Eriksson kanssa kaikilla mausteilla unohtui. Lisäksi Tapani Kansa, Janne Tulkki, Samuli Edelmann, Jukka Kuoppamäki, Markku Aro, Tommi Soidinmäki, Johanna Pakonen, Lea Laven, Marion, Paula Koivuniemi, Edu Kettunen, Anne Mattila, Yölintu, .. ja niin edelleen sieltä täältä kuunneltuina.

• syystuulonen

Saija Tuupanen, Saska Helmikallio ja Markus Törmälä & fbi beat

• paras.....

Voi jee mikä mies ja ääni.

• chatcat

tommi soidinmäki ehdottomasti, hän on karismaattinen ja upea ääninen, ja kaiken lisäksi mielettömän seksikäs... paras biisi häneltä on kotkan siivet! toinen on janne raappana, joka myös laulaa ihan jees, tykkään eritoten hänen kappaleistaan mm. palavat sydämet! naisista pidän erityisesti anna erikssonista, joka on myös uskomattoman taitava laulaja, häneltä lempparibiisi on hiljaa huokaa yö... parhaat laulajat tällä hetkellä ovat tommi ja anna!

• Pidän tällä hetkellä Maarit Peltoniemen esityksestä "Kun sylissäs oon."!

• ruusunen*

hyviä laulajia on kyl monta mm. pakosen johanna, soidinmäen tommi, erikssonin anna, hietasen pentti, kantolan eija... jne... näistä edellä mainituista pidän paljon!

• tanssahtelijat

Saija Tuupanen, Saska Helmikallio ja Marko Lämsä.

• dry appelsiini

kyllähän he ovat:
      -saija tuupanen
      -eija kantola
      -anne mattila
      -katri helena
      -arja koriseva
      -tomi markkola
      -tommi soidinmäki
      -tapani kansa
      -jari sillanpää

• ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...

Arja Koriseva
      Eija Koriseva
      Eija Kantola
      Johanna Debreczeni
      Johanna Pakonen
      Johanna Piipponen
      Tarja Lunnas
      Kristiina Mäki
      Laura Voutilainen
      Jari Sillanpää
      Janne Tulkki
      Tommi soidinmäki
      Antti Raiski
      Antti Huovila
      Eini Pajumäki
      Berit
      Mati Eskonniemi
      Mia Pihkala
      Minna Sirkiä
      Meiju Suvas
      Kaija Lustila
      Veera Vikman
      Heli Ruotsalainen
      Hilkka Mäkitalo
      Annika Eklund
      Paula Koivuniemi
      Kati Fors
      Isto Hiltunen
      Tony Montana
      Virpi Piippo
      Saija Tuupanen
      Sanna Pietíäinen
      Juhamatti
      Kake Randelin

• pinnit

mun suosikit ovat tommi soidinmäki ja juha metsäperä, hyvännäköisii ja hyviä laulamaan!

• saa ..

aikaan näöllään ja laulullaan pieniä väristyksiä :)

• Silja*
        saa .. kirjoitti:

aikaan näöllään ja laulullaan pieniä väristyksiä :)

Niin saa... INHON väristyksiä !

• ...on
        Silja* kirjoitti:

Juu,vatsanväänteitä ja inhon väristyksiä näöllään sekä äänellään.

• koita
        ...on kirjoitti:

nyt jokin sivistys puheissasi säilyttää älykääpiö.

• !!!!!
        ...on kirjoitti:

asiassa mitä ketjussa kysytään...

• Eka fani
        Silja* kirjoitti:

Juha on tosi hyvä laulaja! Miellyttävän näköinenkin! Tuskin olet livenä kuullut ja nähnyt!

• heh
        koita kirjoitti:

nyt jokin sivistys puheissasi säilyttää älykääpiö.

Tuohan olikin hyvä esimerkki sivistyneestä kielenkäytöstä,älykääpiö.Sähän voisit näyttää esimerkkiä.

• Iines!

annika eklund: sinussa on jotain
      taikakuu: palavat sydämet
      tommi soidinmäki: kotkan siivet

• TUULI KULJETTAA

ANNA ERIKSSON ON IHAN PARAS! SAMOIN TYKKÄÄN ANNE MATTILASTA!!!! MIEHISTÄ VOISIN SANOA AINAKIN TAIKAKUUN JANNE RAAPPANAN JA TANGOKUNINGAS 2004 TOMMI SOIDINMÄEN, JOIDEN MUSIIKISTA MYÖS PIDÄN... KAPPALEISTA VOISIN LISTATA AINAKIN ANNA ERIKSSON; KUN KATSOIT MINUUN, JULIET JA JOONATAN, ON ROOLIT VAIHTUNET JA LINTU... ANNE MATTILA; VIIMEINEN KYYNEL, ASFALTTIVIIDAKKO, ENKELEITÄ ONKO HEITÄ... TOMMMI SOIDINMÄKI: LAULU JOUTSENIEN, KAIKKI SUSTA MUISTUTTAA, AIKANAAN, KESÄYÖ JA KOTKAN SIIVET...TAIKAKUU JA JANNE RAAPPANA: PALAVAT SYDÄMET, HILJAINEN ON LAULU RAKKAUDEN, SYYSTUULI...

• ninni1

kera Taikakuun saa kyllä täydet pisteet mun listalla, kappaleillaan Kuuntelen, Hiljainen on laulu rakkauden ja Palavat sydämet. Naisista pidän erityisesti Eija Kantolasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe